Umiejętności
1
Andrzej Pacholak
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTA DS. PROMOCJI w Biurze Reklamy GG i Allegro
• Przykłady zrealizowanych kampanii promujących Biuro Reklamy:
http://reklama.gadu-gadu.pl/komunikat
http://reklama.gadu-gadu.pl/zasieg
http://reklama.gadu-gadu.pl/uzytkownik
http://www.reklama.gg.pl/openfm-ranking
• Organizacja spotkań z mediami, współorganizowanie konferencji prasowych, przygotowanie akcji na Finały WOŚP:
http://24.pl/zespol-gg-gral-na-22-finale-wielkiej-orkiestry-swiatecznej-pomocy/
• Redagowanie informacji prasowych i artykułów sponsorowanych;
• Organizacja stoisk, przygotowanie folderów na konferencje branżowe;
• Realizacja działań b2b skierowanych do Klientów: pomysł, wybór podwykonawców, wysyłka; współpraca z partnerami i podwykonawcami;
• Współprace barterowe – umowy i realizacja wzajemnych świadczeń;
• Organizacja spotkań dla Klientów i Biura Reklamy;
http://reklama.gadu-gadu.pl/komunikat
http://reklama.gadu-gadu.pl/zasieg
http://reklama.gadu-gadu.pl/uzytkownik
http://www.reklama.gg.pl/openfm-ranking
• Organizacja spotkań z mediami, współorganizowanie konferencji prasowych, przygotowanie akcji na Finały WOŚP:
http://24.pl/zespol-gg-gral-na-22-finale-wielkiej-orkiestry-swiatecznej-pomocy/
• Redagowanie informacji prasowych i artykułów sponsorowanych;
• Organizacja stoisk, przygotowanie folderów na konferencje branżowe;
• Realizacja działań b2b skierowanych do Klientów: pomysł, wybór podwykonawców, wysyłka; współpraca z partnerami i podwykonawcami;
• Współprace barterowe – umowy i realizacja wzajemnych świadczeń;
• Organizacja spotkań dla Klientów i Biura Reklamy;
SPECJALISTA DS. PR I KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
• Realizacja komunikacji wewnętrznej w firmie (m.in. przygotowywanie wewnętrznej gazetki oraz wewnętrznej strony firmowej);
• Organizacja konferencji prasowych oraz eventów oraz przygotowywanie informacji prasowych;
• Realizacja projektów z zakresu PR produktowego;
• Działania w mediach społecznościowych;
• Monitoring mediów;
• Przygotowywanie prezentacji.
• Organizacja konferencji prasowych oraz eventów;
• Przygotowywanie informacji prasowych;
• Przygotowywanie upominków dla dziennikarzy oraz użytkowników portali;
• Akcja dla WOŚP – przygotowanie kampanii, licytacja numerów: GG 20 i GG 22 oraz prezentacja firmy na antenie TVP2 w dniach Wielkich Finałów;
• Pomysł i realizacja oraz współprzygotowanie treści z Fundacją Kidprotect.pl http://www.gg.pl/info/bezpieczne-gg
• Działania integrujące pracowników oraz akcje charytatywne;
• Organizacja konferencji prasowych oraz eventów oraz przygotowywanie informacji prasowych;
• Realizacja projektów z zakresu PR produktowego;
• Działania w mediach społecznościowych;
• Monitoring mediów;
• Przygotowywanie prezentacji.
• Organizacja konferencji prasowych oraz eventów;
• Przygotowywanie informacji prasowych;
• Przygotowywanie upominków dla dziennikarzy oraz użytkowników portali;
• Akcja dla WOŚP – przygotowanie kampanii, licytacja numerów: GG 20 i GG 22 oraz prezentacja firmy na antenie TVP2 w dniach Wielkich Finałów;
• Pomysł i realizacja oraz współprzygotowanie treści z Fundacją Kidprotect.pl http://www.gg.pl/info/bezpieczne-gg
• Działania integrujące pracowników oraz akcje charytatywne;
MANAGER DS. REKLAMY, MUS.COM.PL – PORTAL O URODZIE I PSYCHOLOGII
Mus
• Odpowiedzialność za realizację zadań związanych ze sprzedażą reklamy - tworzenie prezentacji dla Klientów, przygotowanie niestandardowych ofert sprzedażowych;
• Koordynacja współpracy barterowej;
• Nadzór nad aktualizacją treści w dziale Mus News;
• Koordynacja współpracy barterowej;
• Nadzór nad aktualizacją treści w dziale Mus News;
manager ds. reklamy
• Planowanie i realizacja kampanii reklamowych;
• Przygotowywanie prezentacji i niestandardowych ofert;
• Współpraca z brokerem: Adnet i Arbo;
• Obsługa klientów;
• Prowadzenie i nadzór nad rezerwatorem reklamy;
• Przygotowywanie ogłoszeń i rekrutacja nowych pracowników do działu reklamy;
• Przygotowywanie prezentacji i niestandardowych ofert;
• Współpraca z brokerem: Adnet i Arbo;
• Obsługa klientów;
• Prowadzenie i nadzór nad rezerwatorem reklamy;
• Przygotowywanie ogłoszeń i rekrutacja nowych pracowników do działu reklamy;
Szkolenia i kursy
kurs samoobrony dla kobiet - polecam :) organizuje Straż Miejska
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zainteresowania
dobre filmy w fajnym kinie np. Luna i Kinoteka
Inne
miło by było nie musieć różnych rzeczy, a jednak trzeba..cóż takie życie
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.