Agnieszka Balcerak

Marketing 360°
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kreatywność i innowacyjność w działaniu Prawo jazdy kategorii B od 1993r. Jęz. angielski – zaawansowany; Jęz. francuski – poziom podstawowy; Jęz. rosyjski – poziom podstawowy; umiejętność brania odpowiedzialności za powierzone działanie asertywność i umiejętności negocjacyjne umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów interpersonalnych na wszystkich szczeblach organizacji Umiejętność organizacji pracy i działania pod presją czasu

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Libella Sp. z o.o.
Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju (Marketing and Development Manager)
- Opracowywanie i realizacja strategii marketingowej 360° obejmującej działania offline (ATL, BTL,
PR, Trade Marketing ) i online (strony www, social media, e-commerce, SEM/SEO).
- Wsparcie Działu Sprzedaży - planowanie i nadzór nad działaniami w POS.
- Analiza efektywności działań, rentowności produktów, adaptacja do zmieniającego trendów.
- Planowanie i realizacja aktywności medialnych, w tym PR.
- Przygotowanie dokumentacji do konkursów, certifikatów produktów.
- Implementacja i prowadzenie procesów ISO9001 i ISO22000 w zakresie projektowania produktów.
- Współpraca we wdrażaniu marek własnych klientów.
- Implementacja działań eksportowych w tym: Paszport do eksportu (działanie 6.1).
- Współpraca z podwykonawcami przy realizacji kampanii, materiałów, produktów.
- Organizacja imprez, konferencji, szkoleń.
Wyborowa Pernod Ricard
POS AND AGENCIES MANAGER WYBOROWA SA (all brands)
- Planowanie i realizacja strategii promocyjnych, reklamowych produktów WYBOROWA SA.
- Współpraca z agencjami reklamowymi, promocyjnymi, podwykonawcami - koordynacja przetargów.
- Stała współpraca z działem sprzedaży przy realizacji kampanii promocyjnych poszczególnych marek.
- Kreacja, produkcja, dystrybucja materiałów POS marek Wyborowa SA.
- Organizacja imprez, konferencji; współrealizacja W Festiwal.
- Planowanie i realizacja budżetu medialnego marek Wyborowa SA.
Logo
KEY ACCOUNT MANAGER
Agencja Promocji NOVA TEK Group Sp. z o.o.
- Przygotowywanie i udział w przetargach - prezentacja strategii, negocjacje warunków.
- Pozyskiwanie i obsługa klientów Agencji.
- Koordynacja przebiegu kampanii promocyjnych.
ARIP Sp. z o.o.
MEDIA PLANNER I MEDIA BUYER
- Samodzielna obsługa medialna klientów agencji, w tym planowanie budżetów medialnych, negocjowanie warunków i zakup powierzchni reklamowych, koordynacja przebiegu kampanii.
- Tworzenie i prezentacja strategii medialnych. Opracowywanie i prezentacja badań medialnych.

Szkolenia i kursy

SZKOLENIA I KONFERENCJE:
W ostatnich latach szereg warsztatów i konferencji z zakresu marketingu cyfrowego
organizowanych m.in. przez Digital University czy IAB Polska. W 2016 certyfikat DIMAQ Professional z 12 obszarów marketingu cyfrowego.
W latach wcześniejszych doskonalenie umiejętności z zakresu planowania strategicznego,
zarządzania marką, negocjacji, prezentacji jak również sprzedaży. Wśród nich wymienić należy
m.in.: Planowanie Strategiczne MSP; Paszport do Eksportu; Autorytety – Richard Denny „Zwiększ
sprzedaż”; Strategia Budowania i Zarządzania marką; szkolenia z procedur ISO i HACCP.

Edukacja

Logo
Wydział Businessu i Administracji Gospodarczej, specjalizacja Marketing i Kierowanie, potwierdzone tytułem magistra eko, magisterskie
PWSBiA

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

AKTYWNOŚCI I ZAINTERESOWANIA:
Podróże; malarstwo; aktywność fizyczna: fitness, rower, rolki, konie; zdrowa żywność; książka; Chilli ZET

Inne

SILNE STRONY:
- Marketing 360°;
- Analityka;
- Osiąganie wyznaczonych celów;
- Orientacja na zespół;
- Komunikatywność;
- Odpowiedzialność;
- Dobra organizacja pracy
- Wielozadaniowość;

Grupy

Jeździectwo
Jeździectwo
Konie, koniki, jazda konna, rekreacja, sport.. P.S. Nie przyjmujemy osób anonimowych.