Umiejętności
Zarządzanie Marką
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Komunikacja wewnętrzna
komunikaty prasowe
Strategic Communications
Organizowanie eventów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing & PR Manager
Dentons Europe
• Tworzenie i wdrożenie strategii PR uwzględniającej elementy komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz employer brandingu.
• Organizacja wydarzeń specjalnych na dużą skalę.
• Zarządzanie wizerunkiem marki w mediach: budowanie świadomości marki, dbałość o jej rozpoznawalność i pozytywny wizerunek; pozycjonowanie ekspertów w mediach, inicjowanie tekstów.
• Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów marketingowych.
• Wyznaczanie budżetów dla wybranych działań marketingowych i PR, kontrola wydatków związanych z poszczególnymi projektami.
• Organizacja wydarzeń specjalnych na dużą skalę.
• Zarządzanie wizerunkiem marki w mediach: budowanie świadomości marki, dbałość o jej rozpoznawalność i pozytywny wizerunek; pozycjonowanie ekspertów w mediach, inicjowanie tekstów.
• Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów marketingowych.
• Wyznaczanie budżetów dla wybranych działań marketingowych i PR, kontrola wydatków związanych z poszczególnymi projektami.
Specjalista ds. PR
• Reprezentacja firmy na polu biznesowym: budowanie pozytywnych i długofalowych relacji ze środowiskiem medialnym (dziennikarzami), PR, agencjami reklamowymi i eventowymi.
• Realizacja polityki sponsoringowej spójnej ze strategią firmy: opiniowanie i negocjowanie umów sponsoringowych w dziedzinie sportu, kultury i nauki; współpraca z organizatorami kampanii, biurami prasowymi w zakresie realizacji celów sponsoringowych, dbałość o wprowadzenie działań okołosponsoringowych oraz nagłośnienie projektów.
• Organizacja wyjazdów sportowych oraz innych wydarzeń specjalnych z udziałem sportowców, dziennikarzy i partnerów biznesowych.
• Odpowiedzialność za właściwy poziom komunikacji wewnętrznej, organizacja cyklicznych wydarzeń dla pracowników oraz imprez okolicznościowych.
• Nadzór nad procesem wydawniczym opracowań, materiałów informacyjnych i produktowych.
• Realizacja polityki sponsoringowej spójnej ze strategią firmy: opiniowanie i negocjowanie umów sponsoringowych w dziedzinie sportu, kultury i nauki; współpraca z organizatorami kampanii, biurami prasowymi w zakresie realizacji celów sponsoringowych, dbałość o wprowadzenie działań okołosponsoringowych oraz nagłośnienie projektów.
• Organizacja wyjazdów sportowych oraz innych wydarzeń specjalnych z udziałem sportowców, dziennikarzy i partnerów biznesowych.
• Odpowiedzialność za właściwy poziom komunikacji wewnętrznej, organizacja cyklicznych wydarzeń dla pracowników oraz imprez okolicznościowych.
• Nadzór nad procesem wydawniczym opracowań, materiałów informacyjnych i produktowych.
Szkolenia i kursy
• Content Marketing (2014).
• Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów (2014).
• Jak wypromować firmę na Facebooku i pozyskać 100.000 fanów (2012).
• Prawo dla PR-owców (2012).
• Jak budować satysfakcjonujące relacje i naturalną komunikację (2012).
• Event marketing – jak zostać profesjonalnym organizatorem eventów wewnętrznych, wizerunkowych, prosprzedażowych oraz medialnych (2012).
• Nowe trendy w komunikacji PR (2010).
• Efektywne komunikowanie zmian (2008).
• Pułapki językowe w komunikacji biznesowej (2008).
• Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów (2014).
• Jak wypromować firmę na Facebooku i pozyskać 100.000 fanów (2012).
• Prawo dla PR-owców (2012).
• Jak budować satysfakcjonujące relacje i naturalną komunikację (2012).
• Event marketing – jak zostać profesjonalnym organizatorem eventów wewnętrznych, wizerunkowych, prosprzedażowych oraz medialnych (2012).
• Nowe trendy w komunikacji PR (2010).
• Efektywne komunikowanie zmian (2008).
• Pułapki językowe w komunikacji biznesowej (2008).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Inne
• Obsługa komputera: MS Office, Lotus Notes, InterAction, Sitecore (system CMS)
Grupy
DANCE I LOVE IT
Grupa jest dla osob kochajacych taniec, nie wazne co tanczysz, wazne ze kochasz to co robisz,
"piekno zycia smiertelnego przemija lecz nie piĘkno sztuki" sztuką jest dla mnie taniec.
Egurrola
Dla wszystkich tych, którzy kochają taniec, capoeirę, potrafią dobrze się bawić, szukają nowych i starych znajomych.. ż Egurroli :)
Egurrola Dance Studio
grupa dla byłych, obecnych i przyszłych tancerzy Egurrola Dance Studio w Warszawie :)
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Organizacja, organizatorzy imprez, eventy, imprezy
Grupa dla ludzi/firm zajmujących się organizacją eventów. Dla organizatorów imprez oraz dla poszukujących imprez...
Portale społecznościowe
Grupa skupiająca użytkowników różnych portali społecznościowych - wymiana doświadczeń i kontaktów
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży