Agnieszka Rowicka

PR, marketing, media, sponsoring, organizacja eventów, employer branding
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa Komunikacja wewnętrzna komunikaty prasowe Strategic Communications Organizowanie eventów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing & PR Manager
Dentons Europe
• Tworzenie i wdrożenie strategii PR uwzględniającej elementy komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz employer brandingu.
• Organizacja wydarzeń specjalnych na dużą skalę.
• Zarządzanie wizerunkiem marki w mediach: budowanie świadomości marki, dbałość o jej rozpoznawalność i pozytywny wizerunek; pozycjonowanie ekspertów w mediach, inicjowanie tekstów.
• Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów marketingowych.
• Wyznaczanie budżetów dla wybranych działań marketingowych i PR, kontrola wydatków związanych z poszczególnymi projektami.
Generali Polska
Specjalista ds. PR
• Reprezentacja firmy na polu biznesowym: budowanie pozytywnych i długofalowych relacji ze środowiskiem medialnym (dziennikarzami), PR, agencjami reklamowymi i eventowymi.
• Realizacja polityki sponsoringowej spójnej ze strategią firmy: opiniowanie i negocjowanie umów sponsoringowych w dziedzinie sportu, kultury i nauki; współpraca z organizatorami kampanii, biurami prasowymi w zakresie realizacji celów sponsoringowych, dbałość o wprowadzenie działań okołosponsoringowych oraz nagłośnienie projektów.
• Organizacja wyjazdów sportowych oraz innych wydarzeń specjalnych z udziałem sportowców, dziennikarzy i partnerów biznesowych.
• Odpowiedzialność za właściwy poziom komunikacji wewnętrznej, organizacja cyklicznych wydarzeń dla pracowników oraz imprez okolicznościowych.
• Nadzór nad procesem wydawniczym opracowań, materiałów informacyjnych i produktowych.

Szkolenia i kursy

• Content Marketing (2014).
• Copywriting – skuteczna komunikacja za pomocą słów (2014).
• Jak wypromować firmę na Facebooku i pozyskać 100.000 fanów (2012).
• Prawo dla PR-owców (2012).
• Jak budować satysfakcjonujące relacje i naturalną komunikację (2012).
• Event marketing – jak zostać profesjonalnym organizatorem eventów wewnętrznych, wizerunkowych, prosprzedażowych oraz medialnych (2012).
• Nowe trendy w komunikacji PR (2010).
• Efektywne komunikowanie zmian (2008).
• Pułapki językowe w komunikacji biznesowej (2008).

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie (specjalizacja Public Relations), magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Inne

• Obsługa komputera: MS Office, Lotus Notes, InterAction, Sitecore (system CMS)

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
bachata
bachata
I nic więcej tłumaczyć nie trzeba :-)
DANCE I LOVE IT
DANCE I LOVE IT
Grupa jest dla osob kochajacych taniec, nie wazne co tanczysz, wazne ze kochasz to co robisz, "piekno zycia smiertelnego przemija lecz nie piĘkno sztuki" sztuką jest dla mnie taniec.
Egurrola
Egurrola
Dla wszystkich tych, którzy kochają taniec, capoeirę, potrafią dobrze się bawić, szukają nowych i starych znajomych.. ż Egurroli :)
Egurrola Dance Studio
Egurrola Dance Studio
grupa dla byłych, obecnych i przyszłych tancerzy Egurrola Dance Studio w Warszawie :)
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Eventowe miejsce
Eventowe miejsce
Grupa skupiająca miejsca w których można zorganizować szeroko rozumiane eventy
EVENTY
EVENTY
Grupa dla Event Managerów. Chcesz zorganizować imprezę tu wstaw swoje ogłoszenie - Otrzymasz również zaproszenia na zamknięte imprezy.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Organizacja, organizatorzy imprez, eventy, imprezy
Organizacja, organizatorzy imprez, eventy, imprezy
Grupa dla ludzi/firm zajmujących się organizacją eventów. Dla organizatorów imprez oraz dla poszukujących imprez...
Portale społecznościowe
Portale społecznościowe
Grupa skupiająca użytkowników różnych portali społecznościowych - wymiana doświadczeń i kontaktów
PR
PR
Grupa Public Relations
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży