Agnieszka Rosiczka

Marketing B2B, CRM
Mińsk Mazowiecki, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
dekorator wnętrz
Hobbystyczna aranżacja wnętrz
projekt koncepcyjny z uwzględnieniem preferencji inwestora poprzedzony rozmowami, wymianą inspiracji; dobór: sprzętów kuchennych, kolorystyki i stylu mebli, kolorystyki wnętrz, kolorystyki i materiału podłóg, oświetlenia, osprzętu łazienkowo – kuchennego; dodatków; kosztorys; lista sklepów z produktami uwzględnionymi w projekcie, wizyty w projektowanych wnętrzach, wyjazdy i konsultacje w sklepach.
LIBRA s.c.
Dyrektor działu marketingu
Logo
specjalista ds. marketingu
VDoc Software
redagowanie portalu spółki; tworzenie biuletynów elektronicznych i nadzór nad przebiegiem akcji marketingowych; nadzór nad zespołem telemarketingowym (m.in.: szkolenia telemarketerów, przygotowywanie skryptów rozmów, rozliczanie zadań, tworzenie bazy telemarketingowej i statystyk); organizacja i obsługa konferencji firmowych (m.in.: przygotowywanie materiałów marketingowych, ulotek, gadżetów, tworzenie prezentacji tematycznych); nadzór nad umowami, dokumentacją oprogramowania, współpraca z programistami celem zwiększenia jakości aplikacji; bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami i partnerami, identyfikacja i analiza potrzeb klienta oraz obsługa reklamacji; nadzór nad terminami spotkań, zadań i kontraktów; tworzenie i przyjmowanie ofert, negocjacje handlowe; bieżące prace administracyjno – biurowe.
Logo
Au – pair
Halls Green, Anglia
TransCo
specjalista ds. logistyki
organizacja logistyki, nadzór nad flotą, administracyjno-kadrowa obsługa biura.
Logo
Au – pair
Halls Green, Anglia
Logo
specjalista ds. reklamy – przedstawiciel handlowy
Centrum Informacji Profesjonalnej TeleAdreson
nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami; bezpośrednia, bieżąca obsługa klientów (negocjacje, ustalanie warunków współpracy i nadzór nad jej właściwym przebiegiem); przygotowywanie ofert handlowych; prowadzenie dokumentacji handlowej.
PKO BP Finat sp. z o.o.
koordynator biura marketingu i call center
koordynowanie podległym zespołem (15 – 30 osób,; odpowiedzialność za efektywne wykorzystanie czasu pracy grupy, pro sprzedażowe szkolenie telemarketerów; merytoryczny i praktyczny nadzór nad pracą infolinii (m.in.: PKO BP S.A., Fortis Bank Polska S.A., Bankowy Fundusz Leasingowy, Fundacja Polsko – Niemieckie Pojednanie, Rządowy Program Wypłat Rekompensat); rozpatrywanie telefonicznych wniosków, reklamacji, skarg, uwag klientów; dokonywanie analiz i raportów; publiczne prezentacje i współpraca z czołowymi klientami firmy; planowanie, przygotowywanie i prowadzenie nowych projektów; współtworzenie i odpowiedzialność za akcje telemarketingowe zlecane spółce m.in. przez: DHL Express, Fortis Bank Polska S.A., Hilti Polska; wprowadzanie nowoczesnych procedur zarządzania, współpraca przy tworzeniu strony internetowej i materiałów reklamowych firmy, współpraca z działem zakupów i logistyki, współorganizowanie wyjazdów integracyjnych.

Edukacja

Logo
logistyka w organizacjach gospodarczych, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Siedlcach

Specjalizacje

Budownictwo
Architektura/Projektowanie

Zainteresowania

Aranżacja wnętrz
Fotografia

Inne

Certyfikat Kompetencji Zawodowych w Międzynarodowym Transporcie Drogowym Rzeczy (z dnia 18 lipca 2011, nr 01452/F4/11)

Grupy

Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
AUDI
AUDI
Miłośnicy oraz posiadacze samochodów marki AUDI
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ELEKTRONICZNY OBIEG FAKTUR
ELEKTRONICZNY OBIEG FAKTUR
Wymiana doświdczeń na temat elektronicznego obiegu faktur
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe w praktyce
Modelowanie biznesowe to analiza i opracowywanie, dokumentowanie i formalizowanie modeli biznesowych, Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na for
NIKON
NIKON
Forum wszystkich użytkowników systemów NIKON.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)