Agnieszka Sztylko

Deputy Sales Manager
Sulejówek, mazowieckie

Umiejętności

Negocjacje kontraktu Logistyka międzynarodowa Obsługa kluczowych klientów Keying Lean Manufacturing Logistyka Zarządzanie logistyczne Managing Key Accounts Marketing Microsoft Office Negocjacje Project Management Rekrutacja Sales Zarządzanie Sprzedażą Prezentacje handlowe łańcuch dostaw Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie transportem Zarządzanie zespołem Coaching i motywacja

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Deputy Department Head
NUCO
• Współtworzenie i nadzorowanie wykonania rocznych planów sprzedaży
• Uczestniczenie w tworzeniu biznesowej strategii firmy
• Podział obowiązków pomiędzy pracowników Zespołu
• Kontrola i analiza jakości pracy podległych pracowników. Inicjowanie i wdrażanie działań korygujących.
• Kontrola właściwego przebiegu realizacji projektów kosmetycznych
• Zarządzanie budżetem wynagrodzeń Zespołu
• Inicjowanie i koordynowanie działaniami nakierowanymi na budowanie trwałych relacji z Klientami zgodnie z przyjętymi standardami obsługi
• Kontakt i negocjacje z Kluczowymi Klientami .
• Zarządzanie w porozumieniu z przełożonym sytuacjami kryzysowymi w relacjach z Klientami
• Nadzorowanie i koordynowanie działań związanych ze zgłaszanymi reklamacjami
Joko Cosmetics
Key Account Manager
- Kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie sprzedaży produktów firmy,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz partnerami handlowymi, a także pozyskiwanie nowych klientów
- Bieżący monitoring harmonogramu prowadzonych projektów, nadzór ich realizacją oraz rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie ich realizacji ,
- Ścisła współpraca z innymi działami w firmy celu terminowej realizacji prowadzonych projektów,
- Prowadzenie dokumentacji projektu zgodnie z procedurami i wytycznymi firmy, a także przygotowywanie sprawozdań okresowych oraz raportu końcowego z realizacji projektów,
- Zestawienia finansowe dotyczące sprzedaży produktów firmy
Joko Cosmetics
Export Specialist
- Kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie sprzedaży produktów firmy,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz partnerami handlowymi, a także pozyskiwanie nowych klientów
- Bieżący monitoring harmonogramu prowadzonych projektów, nadzór ich realizacją oraz rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie ich realizacji ,
- Ścisła współpraca z innymi działami w firmy celu terminowej realizacji prowadzonych projektów,
- Prowadzenie dokumentacji projektu zgodnie z procedurami i wytycznymi firmy, a także przygotowywanie sprawozdań okresowych oraz raportu końcowego z realizacji projektów,
Stiefel Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Logistyki
- Koordynacja procesów logistycznych, w tym dostaw do rynków w Europie środkowowschodniej,
- Kontrola kosztów logistycznych,
- Kontrola stanów magazynowych, wspieranie przy organizacji fizycznych kontroli stanów, wyjaśnianie różnic, kontrola stanów oraz terminów ważności towarów znajdujących się w magazynach,
- Koordynacja procesu reklamacji,
- Kontrola dokumentacji przewozowej pod względem formalnym,
- Współpraca i negocjacje ofert przewozowych z firmami spedycyjnymi i przewoźnikami,
- Zapewnienie ubezpieczenia w zależności od warunków transportu (Incoterms),
- Kontrola zgodności dostaw z dokumentacją i złożonymi zamówieniami, aktualizacja kalendarza dostaw,
- Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących zamówień, dostaw oraz stanów magazynowych,
- Współpraca z kontrahentami, zbieranie zamówień od klientów i zamawianie produktów w fabryce,
- Współpraca z kontrahentami, zagranicznymi oddziałami firmy, działem sprzedażowym i marketingowym oraz hurtownią w kwestiach logistycznych,
- Aktywne uczestnictwo w procesie tworzenia magazynu konsygnacyjnego w Polsce,
Intra Sp. z o.o.
Recepcjonistka
- Obsługa centrali telefonicznej;
- Obsługa klientów odwiedzających firmę;
- Odbieranie, sortowanie korespondencji i poczty elektronicznej oraz przekazywanie jej do odpowiednich osób,
- Prowadzenie kalendarz spotkań,
- Udzielanie podstawowych informacji na temat zakresu działalności firmy,
- Przepisywanie tekstów, wypełnianie formularzy i dokumentów,
- Wystawianie faktur marketingowych,
- Pomoc w przygotowywaniu materiałów na spotkania zarządu,
- Dbanie o odpowiednią ilość i jakość materiałów i dokumentów biurowych;
- Wykonywanie dodatkowe prac biurowych,

Szkolenia i kursy

- Lotus Notes
- MS Office System - zaawansowane rozwiązania w arkuszach kalkulacyjnych
- WF-MAG
- „Umiejętności rozwiązywania konfliktów”
- „Rozwój umiejętności menadżerskich”

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Akademia Obrony Narodowej w Warszawie
Logo
Ochrona Środowiska, licencjackie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Chemia/Kosmetyki

Zainteresowania

Turystyka, motoryzacja, literatura, biżuteria hand-made

Inne

Znajomość programu Xpertis

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży