Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu i PR; Brand Manager Ceramstic
Marka CERAMSTIC – glazura, gres, terakota, mozaiki
- Tworzenie długofalowej strategii marketingowej dla marki CERAMSTIC – glazura, gres, terakota i mozaiki;
- Zarządzanie portfelem podległych produktów, w kanale tradycyjnym i nowoczesnym (praca z największymi sieciami DIY w Polsce: Castorama, Leroy Merlin, Praktiker, Obi, Nomi);
- Merchendising marki CERAMSTIC: opracowywanie standardów ekspozycyjnych dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, opracowywanie i projektowanie mebli ekspozycyjnych oraz planogramów plansz ekspozycyjnych w sieciach DIY, plan rozwoju ekspozycji, monitoring realizacji, analiza ilościowa i jakościowa ekspozycji i tworzenie raportów;
- Badanie i przewidywanie trendów w branży pokryć podłogowych i ściennych poprzez udział w targach branżowych w Polsce i za granicą (Cersaie, Cevisama, targi kantońskie), kontakt z projektantami i analizę raportów trendowych;
- Planowanie nowych wdrożeń zgodnie z obowiązującymi i przewidywanymi trendami;
- Opracowywanie oraz realizacja harmonogramu rozwoju nowych produktów;
- Projektowanie oraz nadzór wykonawczy nad nowymi kolekcjami płytek ceramicznych i gresowych: opracowywanie wzornictwa płytek oraz dekoracji;
- Wdrażanie nowych produktów: wsparcie marketingowe, komunikacja z partnerami biznesowymi;
- Monitoring rynku i konkurencji oraz informowanie o istotnych wydarzeniach branżowych, śledzenie działań konkurencji i ich wpływu na firmę i markę;
- Zarządzanie podległym zespołem i współpraca
z podwykonawcami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi ATL i BTL, agencjami PR, internetowymi, domami mediowymi, fotografami, stylistami i projektantami);
- Inicjowanie i realizacja działań PR: media relations, social media relations, komunikacja wewnętrzna oraz B2B;
- Długofalowe planowanie oraz kontrola budżetu marketingowego;
- Budowa i wprowadzenie dwóch nowych marek (Rotberg – innowacyjna chemia budowlana oraz Rubtiler – bezpieczne, ekologiczne nawierzchnie gumowe), w tym opracowanie identyfikacji wizualnej i opakowań.
- Tworzenie długofalowej strategii marketingowej dla marki CERAMSTIC – glazura, gres, terakota i mozaiki;
- Zarządzanie portfelem podległych produktów, w kanale tradycyjnym i nowoczesnym (praca z największymi sieciami DIY w Polsce: Castorama, Leroy Merlin, Praktiker, Obi, Nomi);
- Merchendising marki CERAMSTIC: opracowywanie standardów ekspozycyjnych dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, opracowywanie i projektowanie mebli ekspozycyjnych oraz planogramów plansz ekspozycyjnych w sieciach DIY, plan rozwoju ekspozycji, monitoring realizacji, analiza ilościowa i jakościowa ekspozycji i tworzenie raportów;
- Badanie i przewidywanie trendów w branży pokryć podłogowych i ściennych poprzez udział w targach branżowych w Polsce i za granicą (Cersaie, Cevisama, targi kantońskie), kontakt z projektantami i analizę raportów trendowych;
- Planowanie nowych wdrożeń zgodnie z obowiązującymi i przewidywanymi trendami;
- Opracowywanie oraz realizacja harmonogramu rozwoju nowych produktów;
- Projektowanie oraz nadzór wykonawczy nad nowymi kolekcjami płytek ceramicznych i gresowych: opracowywanie wzornictwa płytek oraz dekoracji;
- Wdrażanie nowych produktów: wsparcie marketingowe, komunikacja z partnerami biznesowymi;
- Monitoring rynku i konkurencji oraz informowanie o istotnych wydarzeniach branżowych, śledzenie działań konkurencji i ich wpływu na firmę i markę;
- Zarządzanie podległym zespołem i współpraca
z podwykonawcami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi ATL i BTL, agencjami PR, internetowymi, domami mediowymi, fotografami, stylistami i projektantami);
- Inicjowanie i realizacja działań PR: media relations, social media relations, komunikacja wewnętrzna oraz B2B;
- Długofalowe planowanie oraz kontrola budżetu marketingowego;
- Budowa i wprowadzenie dwóch nowych marek (Rotberg – innowacyjna chemia budowlana oraz Rubtiler – bezpieczne, ekologiczne nawierzchnie gumowe), w tym opracowanie identyfikacji wizualnej i opakowań.
PR Account Executive
Aurora Communication, Pegasus Group
- Prowadzenie projektów Public Relations z branż: budowlanej, health care, turystycznej i rozrywkowej oraz innych (m.in. Nomi, Pirelli, Boiron, Stena Line, Hasbro);
- Media relations, ścisła współpraca z dziennikarzami mediów ogólnopolskich i regionalnych;
- Organizacja spotkań i konferencji prasowych oraz organizacja i obsługa medialna eventów;
- Działania w ramach zarządzania sytuacjami
kryzysowymi;
- Aktywna działalność w zakresie New Business: pozyskiwanie nowych klientów poprzez tworzenie oraz prezentację dopasowanych strategii działań PR - pozyskanie dla Firmy wielu prestiżowych klientów (m.in. Nomi, 3M, Komfort, Boiron, Stena Line, etc.).
- Media relations, ścisła współpraca z dziennikarzami mediów ogólnopolskich i regionalnych;
- Organizacja spotkań i konferencji prasowych oraz organizacja i obsługa medialna eventów;
- Działania w ramach zarządzania sytuacjami
kryzysowymi;
- Aktywna działalność w zakresie New Business: pozyskiwanie nowych klientów poprzez tworzenie oraz prezentację dopasowanych strategii działań PR - pozyskanie dla Firmy wielu prestiżowych klientów (m.in. Nomi, 3M, Komfort, Boiron, Stena Line, etc.).
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Art and Fasion
"Art & Fashion" - Grupa dla osób związanych ze sztuką, modą, filmem oraz szerokopojetą branżą rozrywkową.
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
Barter Networking
Grupa zrzeszająca osoby i firmy zainteresowane rozwojem sieci kontaktów z potencjalnymi partnerami barterowymi.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Egzotyka OstatnieMiejsca.pl
Tu umieścimy oferty na bliższą i dalsza Egzotykę. Ceny kompletne, super okazyjki. Masz pytania o wiecej pisz: lasty@ostatniemiejsca.pl tu mamy tylko fragment oferty
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Tu umieścimy prawdziwe last minute z Polski i z Niemiec. Ceny kompletne, żadnych dopłat, zero parcia na targety - po prostu OKAZJE