Agnieszka Przybylska

Agnieszka Przybylska
Śrem, wielkopolskie

Umiejętności

kreatywność łatwość nawiązywania konktaktów Umiejętność pracy w grupie Otwartość umiejętność szybkiego uczenia się umiejętność planowania i organizowania czasu pracy komunikatywność dokładność Zaangażowanie Wytrwałość w dążeniu do celu Umiejętność budowania relacji z ludźmi Znajomość technik sprzedaży i umiejętności negocjacyjne umiejętności komputerowe

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystentka zarządu
Everest Development
1. Organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu – kancelarii Spółki,
2. Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz
przychodzących do Spółki,
3. Koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań
według skali priorytetów,
4. Zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i
syntezowanie najbardziej istotnych danych,
5. Monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów,
6. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu,
7. Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu i jego gości,
8. Tworzenie pozytywnego wizerunku Spółki i Przełożonego,
9. Dbałość o stałą sprawność środków do pracy,
10. Dbałość o gabinet Prezesa Zarządu i jego otoczenie,
11.Organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu , Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń
Akcjonariuszy,
12. Koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami Spółki i ich
pracownikami,
13. Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami PR i marketingu Spółki w tym
administrowanie materiałami reklamowymi.
14. Zamawianie pieczęci Spółki oraz prowadzenie ich ewidencji,
15. Nadzorowanie i odbiór korespondencji pocztowej,
16. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Logo
rejestratorka
PRZYCHODNIA LEKARSKA KONSYLIUM
– udzielanie pełnej i rzetelnej informacji na temat usług medycznych świadczonych przez przychodnię oraz zasad jej funkcjonowania,
– rejestracja pacjentów do poszczególnych lekarzy, przyjmowanie zgłoszeń zarówno telefonicznie, osobiście, jak i coraz częściej również mailowo,
– prowadzenie prawidłowych kalendarzy rejestracji, w razie konieczności informowanie pacjentów o zmianach w terminarzach lekarzy,
– prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych,
– przywitanie pacjentów przychodzących na wizytę, wydanie odpowiednich kart, numerów itp. oraz pokierowanie do poczekalni,
– weryfikacja uprawnień ubezpieczeniowych pacjentów,
– skrupulatne prowadzenie dokumentacji medycznej pacjentów przychodni,
– utrzymywanie porządku w dokumentach medycznych przychodni, segregacja i archiwizacja tych dokumentów,
– przyjmowanie dostarczanej przez pacjenta dokumentacji medycznej, jej odpowiednie opisywanie i dołączanie do kart pacjentów,
– przyjmowanie dostarczanych przez pacjenta preparatów do badań, opisywanie tych preparatów i przekazywanie właściwym jednostkom w przychodni,
– wydawanie wyników badań pacjentom,
– przygotowywanie okresowych zestawień, sprawozdań i innych raportów niezbędnych dla funkcjonowania przychodni,
– współpraca z innymi pracownikami przychodni, w szczególności z lekarzami i pielęgniarkami, w celu świadczenia najwyższej jakości usług,
– w prywatnych przychodniach dodatkowo wystawianie faktur za świadczone usługi i często również przyjmowanie płatności.
PKO Bank Polski
Doradca Bankowości Osobistej i Prywatnej
- prezentowanie oferty i sprzedaż produktów Bankowości Osobistej i Prywatnej oraz produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
- przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji
- przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta Bankowości Osobistej i Prywatnej
otwieranie rachunków bankowych.
- realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów Bankowości Osobistej i Prywatnej
- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta
-doradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowych dedykowanych klientowi indywidualnemu -identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów 
- budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientami 
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów 
- dbałość o jakość obsługi oraz budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy
- realizacja miesięcznych planów sprzedażowych 
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
Bank Millennium S.A.
Asystent Spedaży Produktów Prestiżowych
- doradztwo w zakresie świadczonych usług,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
- opieka posprzedażowa nad Klientami Prestiżowymi
- czynny udział w procesie wznawiania umów wygaszonych,
- przedłużanie umów i poszerzanie współpracy z Klientami,
- samodzielne tworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Klienta,
-przygotowywanie i negocjowanie warunków umów,
KappAhl Polska
Specjalista Działu Sprzedaży
Kontrolowanie wyników sprzedaży,intensyfikowanie sprzedaży
Logo
Kierownik Działu Marketingu
Megatex Polska spółka z o.o.
Organizowanie pracy działu,pozyskiwanie nowyc klientów,utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi i nowymi klientami,dbałość o sprawność pracy zespołu.

Szkolenia i kursy

Szkolenia:

- maraton inwestycyjny (szkolenia z zakresu funduszy inwestycyjnych dostępnych na rynku)
- przeciwdziałanie praniu pieniędzy w polskich instytucjach finansowych
- rozpoznawanie znaków pieniężnych (kasjer walutowy)
- liczne szkolenia produktowo - sprzedażowe
- Consumer Finance.
- szkolenia z zakresu ubezpieczeń
- szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
- crooseling (standardy obsługi klienta)



Ukończone kursy:

- kurs szybkiego uczenia się Tony Buzana
- kurs kreatywności
- kurs instruktora kolonijnego dzieci i młodzieży

Edukacja

Logo
Pedagogika, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Balet, średnie
Państwowa Szkoła Baletowa im.Feliksa Parnella w Łodzi

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Taniec klasyczny, wpółczesny, balet.
Jazda na rowerze, basen.

Inne

- obsługa komputera
- umiejętność współpracy w grupie, łatwość nawiązywania kontaktów
- rzetelność, zaangażowanie, motywacja do pracy
- umiejętność rozwiązywania problemów
Nagrody:
1 miejsce w regionie wielkopolskim w sprzedaży funduszy inwestycyjnych z udziałem akcji- marzec 2013r.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.