Umiejętności
kreatywność
łatwość nawiązywania konktaktów
Umiejętność pracy w grupie
Otwartość
umiejętność szybkiego uczenia się
umiejętność planowania i organizowania czasu pracy
komunikatywność
dokładność
Zaangażowanie
Wytrwałość w dążeniu do celu
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Znajomość technik sprzedaży i umiejętności negocjacyjne
umiejętności komputerowe
Doświadczenie zawodowe
Asystentka zarządu
Everest Development
1. Organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu – kancelarii Spółki,
2. Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz
przychodzących do Spółki,
3. Koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań
według skali priorytetów,
4. Zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i
syntezowanie najbardziej istotnych danych,
5. Monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów,
6. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu,
7. Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu i jego gości,
8. Tworzenie pozytywnego wizerunku Spółki i Przełożonego,
9. Dbałość o stałą sprawność środków do pracy,
10. Dbałość o gabinet Prezesa Zarządu i jego otoczenie,
11.Organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu , Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń
Akcjonariuszy,
12. Koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami Spółki i ich
pracownikami,
13. Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami PR i marketingu Spółki w tym
administrowanie materiałami reklamowymi.
14. Zamawianie pieczęci Spółki oraz prowadzenie ich ewidencji,
15. Nadzorowanie i odbiór korespondencji pocztowej,
16. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
2. Rzetelne prowadzeni zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz
przychodzących do Spółki,
3. Koordynowanie agendy Prezesa Zarządu, umawianie i koordynowanie spotkań
według skali priorytetów,
4. Zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i
syntezowanie najbardziej istotnych danych,
5. Monitorowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie wyznaczonych interesantów,
6. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji Prezesowi Zarządu,
7. Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu i jego gości,
8. Tworzenie pozytywnego wizerunku Spółki i Przełożonego,
9. Dbałość o stałą sprawność środków do pracy,
10. Dbałość o gabinet Prezesa Zarządu i jego otoczenie,
11.Organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu , Rady Nadzorczej oraz Walnych Zgromadzeń
Akcjonariuszy,
12. Koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami Spółki i ich
pracownikami,
13. Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami PR i marketingu Spółki w tym
administrowanie materiałami reklamowymi.
14. Zamawianie pieczęci Spółki oraz prowadzenie ich ewidencji,
15. Nadzorowanie i odbiór korespondencji pocztowej,
16. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
rejestratorka
PRZYCHODNIA LEKARSKA KONSYLIUM
– udzielanie pełnej i rzetelnej informacji na temat usług medycznych świadczonych przez przychodnię oraz zasad jej funkcjonowania,
– rejestracja pacjentów do poszczególnych lekarzy, przyjmowanie zgłoszeń zarówno telefonicznie, osobiście, jak i coraz częściej również mailowo,
– prowadzenie prawidłowych kalendarzy rejestracji, w razie konieczności informowanie pacjentów o zmianach w terminarzach lekarzy,
– prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych,
– przywitanie pacjentów przychodzących na wizytę, wydanie odpowiednich kart, numerów itp. oraz pokierowanie do poczekalni,
– weryfikacja uprawnień ubezpieczeniowych pacjentów,
– skrupulatne prowadzenie dokumentacji medycznej pacjentów przychodni,
– utrzymywanie porządku w dokumentach medycznych przychodni, segregacja i archiwizacja tych dokumentów,
– przyjmowanie dostarczanej przez pacjenta dokumentacji medycznej, jej odpowiednie opisywanie i dołączanie do kart pacjentów,
– przyjmowanie dostarczanych przez pacjenta preparatów do badań, opisywanie tych preparatów i przekazywanie właściwym jednostkom w przychodni,
– wydawanie wyników badań pacjentom,
– przygotowywanie okresowych zestawień, sprawozdań i innych raportów niezbędnych dla funkcjonowania przychodni,
– współpraca z innymi pracownikami przychodni, w szczególności z lekarzami i pielęgniarkami, w celu świadczenia najwyższej jakości usług,
– w prywatnych przychodniach dodatkowo wystawianie faktur za świadczone usługi i często również przyjmowanie płatności.
– rejestracja pacjentów do poszczególnych lekarzy, przyjmowanie zgłoszeń zarówno telefonicznie, osobiście, jak i coraz częściej również mailowo,
– prowadzenie prawidłowych kalendarzy rejestracji, w razie konieczności informowanie pacjentów o zmianach w terminarzach lekarzy,
– prowadzenie ewidencji wykonanych usług medycznych,
– przywitanie pacjentów przychodzących na wizytę, wydanie odpowiednich kart, numerów itp. oraz pokierowanie do poczekalni,
– weryfikacja uprawnień ubezpieczeniowych pacjentów,
– skrupulatne prowadzenie dokumentacji medycznej pacjentów przychodni,
– utrzymywanie porządku w dokumentach medycznych przychodni, segregacja i archiwizacja tych dokumentów,
– przyjmowanie dostarczanej przez pacjenta dokumentacji medycznej, jej odpowiednie opisywanie i dołączanie do kart pacjentów,
– przyjmowanie dostarczanych przez pacjenta preparatów do badań, opisywanie tych preparatów i przekazywanie właściwym jednostkom w przychodni,
– wydawanie wyników badań pacjentom,
– przygotowywanie okresowych zestawień, sprawozdań i innych raportów niezbędnych dla funkcjonowania przychodni,
– współpraca z innymi pracownikami przychodni, w szczególności z lekarzami i pielęgniarkami, w celu świadczenia najwyższej jakości usług,
– w prywatnych przychodniach dodatkowo wystawianie faktur za świadczone usługi i często również przyjmowanie płatności.
Doradca Bankowości Osobistej i Prywatnej
- prezentowanie oferty i sprzedaż produktów Bankowości Osobistej i Prywatnej oraz produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych
- przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji
- przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta Bankowości Osobistej i Prywatnej
otwieranie rachunków bankowych.
- realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów Bankowości Osobistej i Prywatnej
- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
- przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji
- przygotowywanie dokumentów i umów dla klienta Bankowości Osobistej i Prywatnej
otwieranie rachunków bankowych.
- realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów Bankowości Osobistej i Prywatnej
- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
Doradca Klienta
-doradztwo w zakresie produktów oraz usług bankowych dedykowanych klientowi indywidualnemu -identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów
- budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientami
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- dbałość o jakość obsługi oraz budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy
- realizacja miesięcznych planów sprzedażowych
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
- budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z Klientami
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
- dbałość o jakość obsługi oraz budowanie wizerunku profesjonalnego doradcy
- realizacja miesięcznych planów sprzedażowych
- obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
Asystent Spedaży Produktów Prestiżowych
- doradztwo w zakresie świadczonych usług,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
- opieka posprzedażowa nad Klientami Prestiżowymi
- czynny udział w procesie wznawiania umów wygaszonych,
- przedłużanie umów i poszerzanie współpracy z Klientami,
- samodzielne tworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Klienta,
-przygotowywanie i negocjowanie warunków umów,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
- opieka posprzedażowa nad Klientami Prestiżowymi
- czynny udział w procesie wznawiania umów wygaszonych,
- przedłużanie umów i poszerzanie współpracy z Klientami,
- samodzielne tworzenie kompleksowej strategii marketingowej dla Klienta,
-przygotowywanie i negocjowanie warunków umów,
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
- maraton inwestycyjny (szkolenia z zakresu funduszy inwestycyjnych dostępnych na rynku)
- przeciwdziałanie praniu pieniędzy w polskich instytucjach finansowych
- rozpoznawanie znaków pieniężnych (kasjer walutowy)
- liczne szkolenia produktowo - sprzedażowe
- Consumer Finance.
- szkolenia z zakresu ubezpieczeń
- szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
- crooseling (standardy obsługi klienta)
Ukończone kursy:
- kurs szybkiego uczenia się Tony Buzana
- kurs kreatywności
- kurs instruktora kolonijnego dzieci i młodzieży
- maraton inwestycyjny (szkolenia z zakresu funduszy inwestycyjnych dostępnych na rynku)
- przeciwdziałanie praniu pieniędzy w polskich instytucjach finansowych
- rozpoznawanie znaków pieniężnych (kasjer walutowy)
- liczne szkolenia produktowo - sprzedażowe
- Consumer Finance.
- szkolenia z zakresu ubezpieczeń
- szkolenia z zakresu bezpieczeństwa
- crooseling (standardy obsługi klienta)
Ukończone kursy:
- kurs szybkiego uczenia się Tony Buzana
- kurs kreatywności
- kurs instruktora kolonijnego dzieci i młodzieży
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Taniec klasyczny, wpółczesny, balet.
Jazda na rowerze, basen.
Jazda na rowerze, basen.
Inne
- obsługa komputera
- umiejętność współpracy w grupie, łatwość nawiązywania kontaktów
- rzetelność, zaangażowanie, motywacja do pracy
- umiejętność rozwiązywania problemów
Nagrody:
1 miejsce w regionie wielkopolskim w sprzedaży funduszy inwestycyjnych z udziałem akcji- marzec 2013r.
- umiejętność współpracy w grupie, łatwość nawiązywania kontaktów
- rzetelność, zaangażowanie, motywacja do pracy
- umiejętność rozwiązywania problemów
Nagrody:
1 miejsce w regionie wielkopolskim w sprzedaży funduszy inwestycyjnych z udziałem akcji- marzec 2013r.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.