Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
• Aktywna sprzedaż produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku,
• Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling)
• Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Tworzenie trwałych relacji z klientami oraz przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych
• Przyjmowanie i analiza wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym, ocena zdolności kredytowej klienta oraz podejmowanie decyzji kredytowych
• Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
• Sprzedaż wybranych produktów bankowych oraz obligacji Skarbu Państwa.
• Sprzedaż monet i banknotów kolekcjonerskich oraz innych wartości.
• Skup i sprzedaż walut obcych oraz czeków podróżnych.
• Realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów lub na rzecz klientów,
w tym klientów rynku korporacyjnego.
• Realizacja operacji celowych, w tym wypłat rekompensat i świadczeń.
• Opracowywanie zleceń otrzymanych na rzecz lub zleconych przez klientów
• Rozliczanie kasy.
• Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.
• Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling)
• Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Tworzenie trwałych relacji z klientami oraz przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych
• Przyjmowanie i analiza wniosków o produkt objęty ryzykiem kredytowym, ocena zdolności kredytowej klienta oraz podejmowanie decyzji kredytowych
• Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
• Sprzedaż wybranych produktów bankowych oraz obligacji Skarbu Państwa.
• Sprzedaż monet i banknotów kolekcjonerskich oraz innych wartości.
• Skup i sprzedaż walut obcych oraz czeków podróżnych.
• Realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych zlecanych przez klientów lub na rzecz klientów,
w tym klientów rynku korporacyjnego.
• Realizacja operacji celowych, w tym wypłat rekompensat i świadczeń.
• Opracowywanie zleceń otrzymanych na rzecz lub zleconych przez klientów
• Rozliczanie kasy.
• Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna