Agnieszka Pirowska

PR, marketing
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Global Marketing&Communication Coordinator
Planet PR
PR Executive
prowadzenie i udział w projektach PR (off i online), tworzenie i wdrażanie strategii i planów działań PR, bieżące działania z zakresu media relations, współpraca z Klientami agencji, tworzenie raportów medialnych
Logo
p.o. managera ds. New Business & Public Relations
Odkryjnasze.pl
planowanie i realizacja działań sprzedażowych - nadzór nad obsługą posprzedażową - pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania działalności portalu - opracowywanie strategii negocjacji i negocjowanie warunków współpracy z klientami i kontrahentami firmy;

planowanie i realizacja długoterminowych inwestycji firmy;

PR zewnętrzny (w tym tworzenie i realizacja planów działań promocyjnych) i wewnętrzny
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Profesjonalizm! I dzikość zwierza.
Logo
koordynator portalu www.odkryjnasze.pl
Fundacja Dajesz Pracę PL
współpraca z partnerami samorządowymi, POT i Regionalnymi
Organizacjami Turystycznymi, pozyskiwanie partnerów merytorycznych i biznesowych, media relations, organizowanie eventów i konferencji, planowanie i koordynacja akcji specjalnych, udział w targach
i wydarzeniach branżowych, redakcja i administracja serwisu
Michał Z.
Michał Z. · współpracownik
wystawiono
Nie ma sprawy, której nie potrafiłaby załatwić z uśmiechem i spokojem, a przy tym kompetentnie, rzeczowo, ale też z fantazją. "Dobry duch" każdego zespołu.

Edukacja

Logo
stosunki międzynarodowe, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

media, psychologia, muzyka-czarrrrrna, taniec i wszystko co z wątkiem sensacyjnopolitycznym;)

Inne

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
3 plusy
Atrakcje dla dzieci
Atrakcje dla dzieci
Ciekawe wydarzenia oraz miejsca, w których nasze dzieci będą się świetnie bawić.
Blogi firmowe i produktowe
Blogi firmowe i produktowe
Blog jest narzędziem marketingowym, dzięki któremu nowoczesna firma uzyskuje znakomity i – co istotne – żywy kontakt z potencjalnymi bądź obecnymi klientami.
chwalMY regiony
chwalMY regiony
Miejsce dla ludzi, dla których „pochodzenie ma znaczenie”. Do grupy zaproszone są osoby, które chwalą swe regiony, nie dlatego że to ich obowiązek, lecz dlatego że czują się ich lokatorem, dziedzicem
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Gdzie na weekend?
Gdzie na weekend?
Dysponując jedynie piątkowym wieczorem, sobotą i połową niedzieli - jak można ciekawie spędzić czas?
Kielce
Kielce
Grupa dla osob mieszkajacych / studiujacych / pracujacych w Kielcach.
Kraków PR
Kraków PR
Inicjatywa Kraków PR - więcej na www.krakowpr.pl
Kupuj Nasze.PL
Kupuj Nasze.PL
Grupa poświęcona kampanii promującej polskie produkty i firmy - "Kupuj Nasze.PL - Są powody do dumy"
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Narzędzia PR
Narzędzia PR
Skupiamy się na narzędziach PR - ich specyfice, zastosowaniu i skuteczności
Podróże po Polsce
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.