Agnieszka Hupert

specjalista ds. kadr i płac
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Prawo jazdy kat B Program Płatnik Gratyfikant GT, Pakiet MS Offiece SQL Komornik Program S-BIT

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. kadr i płac
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli w Warszawie Daniel Teller-Kopyt
obsługa kadrowo – płacowa kancelarii
PRAKTIKER POLSKA SP Z O.O.
Specjalista ds. kadr i płac
przygotowywanie list płac (umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło),
prowadzenie akt osobowych,
prowadzenie ewidencji czasu pracy,
sporządzanie umów o pracę, zleceń (i innej dokumentacji pracowniczej),
wystawianie zaświadczeń ERP-7, zaświadczeń o zarobkach i innych pism, formularzy, wnioski,
prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na pracowników.
Logo
Specjalista ds. windykacji
Śródmiejska Spółdzielnia Mieszkaniowa w upadłości
rozliczanie kont mieszkaniowych członków spółdzielni,
sporządzanie specyfikacji do pozwów egzekucyjnych, wezwań zapłaty, dokumentów egzekucyjnych,
kontakt telefoniczny, mailowy z dłużnikami, komornikami sądowymi oraz innymi instytucjami,
nadzorowanie stanu zadłużeń wobec ŚSM.
Logo
Specjalista ds. kadr i płac
Kancelaria Komornika Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli w Warszawie Jacka Bogiela
sporządzanie listy płac,
prowadzenie akt osobowych,
ewidencja urlopów i dokumentacji pracowniczej,
sporządzanie umów o prace, zleceń (i innej dokumentacji pracowniczej),
organizowanie i kontrola szkoleń bhp,
zaświadczenia, pisma, formularze, wnioski,
prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami na pracowników.
Logo
pracownik biurowy
Kancelaria Komornika Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli w Warszawie Jacka Bogiela
wykonywanie prac administracyjno-biurowych,
monitorowanie spraw egzekucyjnych.
Logo
ankieter
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej Oddział w Krakowie,
badanie natężenia liczby pasażerów komunikacji miejskiej miasta Szczecin w różnych porach dnia

Szkolenia i kursy

- marzec 2007 - Wizualizacja firmy, Studenckie Forum Business Centra Club,
podstawowe dziedziny kształcenia: budowanie tożsamości firmy za pomocą elementów graficznych, sposoby rejestracji i ochrony znaków firmowych;

- kwiecień 2006 - Badanie uniwersalnych kompetencji społecznych oczekiwanych przez pracodawców, Firma Konsultingowa Doradztwo Organizacji Szkolenia,
podstawowe dziedziny kształcenia: doskonalenie kompetencji atrakcyjnego pracownika;

- maj 2005 - Kurs pt. „Zostań przedsiębiorcą”, Szczecińskie Centrum Przedsiębiorczości,
podstawowe dziedziny kształcenia: pierwsze kroki do biznesu, zagadnienia księgowo–podatkowe, pożyczki i dotacje dla osób rozpoczynających działalność gospodarczą, analiza predyspozycji do prowadzenia własnej firmy itp.;

Edukacja

Logo
prawo pracy, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Ekonomia; specjalność: ekonomika i zarządzanie przedsiębiorstwem, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace

Zainteresowania

fotografia, fitness, fantastyka, futbal amerykański

Organizacje

w latach 2005 - 2008 członek Koła Naukowego Finansistów „Euroeconomicus”
uczestnictwo w konferencjach naukowych, aktywna praca na rzecz koła, członek komitetu organizacyjnego seminarim "ABC Inwestowania"

Inne

Znajomość obsługi komputera:
- obsługa oprogramowania Gratyfikant GT oraz Płatnik,
- obsługa oprogramowania S-Bit,
- obsługa oprogramowania SQL Komornik,
- oprogramowanie Microsoft Office™ (Word™, Exel™ i Power Point™), Internet.

Prawo jazdy kat. B.

Informacje dodatkowe: zdobycie 6 lokaty wśród najlepszych absolwentów Uniwersytetu Szczecińskiego 2007/2008 stacjonarnych jednolitych studiów magisterskich

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?