Umiejętności
BPMN
Analiza biznesowa
Zarządzanie usługami IT
Certyfikat ITIL v3
Zarządzanie procesami
Microsoft Office
Programowanie
Zarządzanie ryzykiem
Modelowanie procesów
kierowanie projektem
BMC Remedy ITSM
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Architekt IT (ds. organizacji i procesów)
1. Opracowywanie zasad i procesów zarządzania usługami IT (analiza wewnętrznych procesów, problemy, działania naprawcze, ryzyka, mierniki, raportowanie)
2. Koordynacja prac oraz wdrażanie modelu procesowego zarządzania usługami IT - ITIL jako dobre praktyki IT.
3. Kierowanie projektem ITSM, którego celem było wdrożenie narzędzia (BMC Remedy ITSM) wyznaczającego przyjęte standardy, skupiającego w jednym miejscu wszystkie informacje niezbędne do sprawnego zarządzania usługami IT.
4. Ustalanie i formalne wdrażanie regulacji wewnątrz organizacji IT oraz na styku z innymi jednostkami biznesowymi.
2. Koordynacja prac oraz wdrażanie modelu procesowego zarządzania usługami IT - ITIL jako dobre praktyki IT.
3. Kierowanie projektem ITSM, którego celem było wdrożenie narzędzia (BMC Remedy ITSM) wyznaczającego przyjęte standardy, skupiającego w jednym miejscu wszystkie informacje niezbędne do sprawnego zarządzania usługami IT.
4. Ustalanie i formalne wdrażanie regulacji wewnątrz organizacji IT oraz na styku z innymi jednostkami biznesowymi.
Analityk Systemowy
1. Analiza wymagań biznesowych, projektowanie usług IT dopasowanych pod względem funkcjonalności i jakości (dostępność, pojemność, bezpieczeństwo) do oczekiwań klientów oraz nadzór nad ich implementacją
2. Modelowanie procesów biznesowych w kontekście oczekiwanych zmian w systemach informatycznych
3. Koordynacja prac na styku IT z klientami biznesowymi
4. Prowadzenie bądź udział w licznych spotkaniach biznesowych, których celem było zidentyfikowanie rzecywistych potrzeb klienta biznesowego
5. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami, udział w wyborze poddostawców do realizacji określonych projektów oraz w działaniach negocjacyjnych
2. Modelowanie procesów biznesowych w kontekście oczekiwanych zmian w systemach informatycznych
3. Koordynacja prac na styku IT z klientami biznesowymi
4. Prowadzenie bądź udział w licznych spotkaniach biznesowych, których celem było zidentyfikowanie rzecywistych potrzeb klienta biznesowego
5. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami, udział w wyborze poddostawców do realizacji określonych projektów oraz w działaniach negocjacyjnych
Java developer
1. Analiza, projektowanie, budowanie i utrzymywanie serwisów internetowych w środowisku J2EE (spring, maven, js, html, css).
2. Projektowanie i zakładanie relacyjnych baz danych
3. Przygotowywanie dokumentacji w językach polskim i angielskim
4. Prowadzenie korespondencji w języku angielskim
2. Projektowanie i zakładanie relacyjnych baz danych
3. Przygotowywanie dokumentacji w językach polskim i angielskim
4. Prowadzenie korespondencji w języku angielskim
Szkolenia i kursy
- egzamin (+ certyfikat) "ITIL v3 Foundation" - 9.08.2011 (Grupa Neuca)
- Szkolenie "ITIL v3 Foundation" - 2-4.08.2011 (Grupa Neuca)
- Coaching i motywacja pracowników - 13-14.06.2011 (Grupa Neuca)
- Akademia Trenera - 31.03-01.04.2011 (Grupa Neuca)
- Szkolenie Trenerów Wewnętrznych - 10-11.02.2011 (Grupa Neuca)
- Sztuka autoprezentacji - 6.12.2010 (Grupa Neuca)
- Budowa Katalogu Usług IT - 27-28.09.2010 (Grupa Neuca)
- Efektywna komunikacja wewnętrzna w firmie - 25.06.2010 (Grupa Neuca)
- Rozwój ludzi - zarządzanie czasem z elementami zarządzania projektami - 6-7.05.2010 (Grupa Neuca)
- GAWIN- Grafika, animacja, wideo w internecie - 07-08.2009 (UCNTN, UMK w Toruniu)
- ITIL - warsztat szkoleniowy - 24-25.06.2009 (Torfarm S.A.)
- Profesjonalne prezentacje. Szkolenie warsztatowe - 28-29.05.2009 (Torfarm S.A.)
- Konferencja TESTWAREZ - 30.11.2006 (AIS.PL)
- FCE (czerwiec 2006)
- Szkolenie "ITIL v3 Foundation" - 2-4.08.2011 (Grupa Neuca)
- Coaching i motywacja pracowników - 13-14.06.2011 (Grupa Neuca)
- Akademia Trenera - 31.03-01.04.2011 (Grupa Neuca)
- Szkolenie Trenerów Wewnętrznych - 10-11.02.2011 (Grupa Neuca)
- Sztuka autoprezentacji - 6.12.2010 (Grupa Neuca)
- Budowa Katalogu Usług IT - 27-28.09.2010 (Grupa Neuca)
- Efektywna komunikacja wewnętrzna w firmie - 25.06.2010 (Grupa Neuca)
- Rozwój ludzi - zarządzanie czasem z elementami zarządzania projektami - 6-7.05.2010 (Grupa Neuca)
- GAWIN- Grafika, animacja, wideo w internecie - 07-08.2009 (UCNTN, UMK w Toruniu)
- ITIL - warsztat szkoleniowy - 24-25.06.2009 (Torfarm S.A.)
- Profesjonalne prezentacje. Szkolenie warsztatowe - 28-29.05.2009 (Torfarm S.A.)
- Konferencja TESTWAREZ - 30.11.2006 (AIS.PL)
- FCE (czerwiec 2006)
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Organizacje
- Akademia Trenera w Grupie Neuca
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
ach te Agnieszki
Grupa zrzeszająca wszystkie Agnieszki a także wszystkich wielbicieli tego pięknego imienia ;)
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
WIEDZA ZA GROSZE
Miejsce w którym znajdziesz cenne informacje, między innmi artykuły, książki i oferty szkoleń.