Agnieszka Paździor
Regionalny kierownik sprzedaży
Dąbrowa Górnicza,
śląskie
Umiejętności
Microsoft Office
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Praca z ludźmi w każdym wieku i na różnym poziomie
praca na wskaźnikach sprzedaży
praca pod presją czasu, praca z klientem,
umiejętność organizowania własnej pracy, jak i pracy zespołowej
samodzielność w rozwiązywaniu problemów
Nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem podległych sklepów zgodnie ze standardami firmy,
Uczestniczenie w procesach otwierania nowych sklepów OWN i FRN
Zarządzanie wskaźnikami KPI,
Dzielenie się doświadczeniem w sprzedaży i praktykami w zapewnianiu wysokiej jakości obsługi klienta
Rekrutowanie i właściwe diagnozowanie potrzeb szkoleniowo-rozwojowych podległego zespołu
Budowanie dobrych relacji i profesjonalnego wizerunku firmy
realizacja i koordynacja prawidłowego prowadzenia akcji handlowych
kontrola realizacji planów sprzedażowych
dbałość o prawidłową prezentację towaru zgodną z obowiązującymi standardami VM
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Retail Manager
Banquet
zarządzanie sklepami własnymi na rozproszonym terenie
- rekrutacja , szkolenie personelu
- tworzenie i weryfikacja planów sprzedażowych
- wyznaczanie celów KPI i kontrola ich realizacji
- nadzór nad wdrażaniem akcji marketingowych i promocji
- kontrola wykonywania instrukcji VM zgodnie z planogramami i rastrami
- koordynacja otwarć nowych sklepów
- odpowiedzialność za podległe zespoły, ich motywację i realizację celów sprzedażowych
- monitorowanie standardów i jakości obsługi klienta w podległych salonach
- analiza konkurencji
- współudział w tworzeniu procedur i standardów operacyjnych sieci, nadzór nad ich
przestrzeganiem
- rekrutacja , szkolenie personelu
- tworzenie i weryfikacja planów sprzedażowych
- wyznaczanie celów KPI i kontrola ich realizacji
- nadzór nad wdrażaniem akcji marketingowych i promocji
- kontrola wykonywania instrukcji VM zgodnie z planogramami i rastrami
- koordynacja otwarć nowych sklepów
- odpowiedzialność za podległe zespoły, ich motywację i realizację celów sprzedażowych
- monitorowanie standardów i jakości obsługi klienta w podległych salonach
- analiza konkurencji
- współudział w tworzeniu procedur i standardów operacyjnych sieci, nadzór nad ich
przestrzeganiem
Area Manager od 2013r.
- kontrola realizacji planów sprzedażowych oraz wskaźników KPI
- aktywne wsparcie sprzedaży/ pracowników w salonach firmowych i partnerskich
- budowanie zespołów w poszczególnych salonach, w tym rekrutacja, szkolenia, selekcja
- analiza konkurencji
- kontrola standardów Firmy w podległym regionie
- uczestniczenie w procesach otwarcia nowych sklepów OWN i FRN
- praca pod presją czasu
- aktywne wsparcie sprzedaży/ pracowników w salonach firmowych i partnerskich
- budowanie zespołów w poszczególnych salonach, w tym rekrutacja, szkolenia, selekcja
- analiza konkurencji
- kontrola standardów Firmy w podległym regionie
- uczestniczenie w procesach otwarcia nowych sklepów OWN i FRN
- praca pod presją czasu
Szkolenia i kursy
20-21.10.2009r Standardy Obsługi Klienta- zorganizowane przez Schenk Institute potwierdzone Zaświadczeniem Uczestnictwa w Szkoleniu
23-24.03.2010 Zarządzanie personelem- zorganizowane przez Schenk Institute potwierdzone Zaświadczeniem Uczestnictwa w Szkoleniu
26-26.01.2017 Trening kluczowych umiejętności menadżerskich organizowane przez Bona Fide
01.2018 Typologia Osobowości, Rynek E-Commerce w Polsce organizowane przez Panheri
23-24.03.2010 Zarządzanie personelem- zorganizowane przez Schenk Institute potwierdzone Zaświadczeniem Uczestnictwa w Szkoleniu
26-26.01.2017 Trening kluczowych umiejętności menadżerskich organizowane przez Bona Fide
01.2018 Typologia Osobowości, Rynek E-Commerce w Polsce organizowane przez Panheri
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
Programy tv o tematyce Home Staging , spacery po górach( Beskid Śląski), literatura kryminalna, podróże, muzyka , kuchnia włoska