Agnieszka Pawlina-Białas
Senior Supervisor, PwC Service Delivery Center
Świętochłowice,
śląskie
Umiejętności
SAP
Negocjacje kontraktu
Komunikacja
Customer Relationship Management
Pakiet MS Offfice
Shared Services Center (SSC)
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
szwedzki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Manager
zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów ds. obsługi klienta (Order Management, Quotes & Contracts),
rozwój oraz rozbudowa Shared Services Centre w Katowicach
wdrażanie i monitorowanie nowych projektów m. in. Portale oraz E-invoicing
mapowanie oraz udoskonalanie procedur oraz narzędzi mających na celu optymalizację procesów
współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi firmy w celu wdrożenia i udoskonalenia praktyk zmierzających do poprawy efektywności pracy
ustalanie oraz monitorowanie KPI & SLA
prowadzenie, motywowanie oraz rozwój zespołu podległych pracowników
udział w procesach rekrutacyjnych pracowników podległego działu, wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
zarządzanie talentami i wiedzą, ustalanie ścieżki kariery
rozwój oraz rozbudowa Shared Services Centre w Katowicach
wdrażanie i monitorowanie nowych projektów m. in. Portale oraz E-invoicing
mapowanie oraz udoskonalanie procedur oraz narzędzi mających na celu optymalizację procesów
współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi firmy w celu wdrożenia i udoskonalenia praktyk zmierzających do poprawy efektywności pracy
ustalanie oraz monitorowanie KPI & SLA
prowadzenie, motywowanie oraz rozwój zespołu podległych pracowników
udział w procesach rekrutacyjnych pracowników podległego działu, wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
zarządzanie talentami i wiedzą, ustalanie ścieżki kariery
Customer Care Team Leader
zarządzanie zespołem ds. realizacji kontraktów - monitorowanie poziomu realizacji wskaźników osiąganych przez pracowników
rozwiązywanie eskalacji, reklamacji oraz niestandardowych zadań oraz zapytań klientów
prowadzenie, motywowanie oraz rozwój zespołu podległych pracowników
ścisła współpraca z innymi działami w celu wsparcia sprzedaży oraz posprzedażowej obsługi klienta
rozwiązywanie eskalacji, reklamacji oraz niestandardowych zadań oraz zapytań klientów
prowadzenie, motywowanie oraz rozwój zespołu podległych pracowników
ścisła współpraca z innymi działami w celu wsparcia sprzedaży oraz posprzedażowej obsługi klienta
Specjalista ds. obsługi klienta
monitorowanie kontraktów oraz tworzenie ofert w zakresie wsparcia technicznego
rozwiązywanie problemów klientów m. in. rejestracja oprogramowania, logowanie się, aktywacje oraz aktualizacje
administrowanie bazy danych
wsparcie działu marketingu, sprzedaży oraz wsparcia technicznego poprzez nadzorowanie poprawności danych
rozwiązywanie problemów klientów m. in. rejestracja oprogramowania, logowanie się, aktywacje oraz aktualizacje
administrowanie bazy danych
wsparcie działu marketingu, sprzedaży oraz wsparcia technicznego poprzez nadzorowanie poprawności danych
Specjalista ds eksportu i importu
KZM DOMGOS
zakup materiałów od zagranicznych kontrahentów oraz monitorowanie procesów sprzedaży towarów gotowych
przygotowywanie dokumentów eksportowych oraz importowych
odprawa celna towarów
współpraca z dystrybutorami, dostawcami oraz magazynem
tłumaczenie umów, dokumentów, rozmów z klientami oraz kontrahentami
przygotowywanie dokumentów eksportowych oraz importowych
odprawa celna towarów
współpraca z dystrybutorami, dostawcami oraz magazynem
tłumaczenie umów, dokumentów, rozmów z klientami oraz kontrahentami
Szkolenia i kursy
Leading Change Workshop
People Management Effectiveness Training
Leading for Results
CSM Masterclass
70-20-10 Training
Profesjonalna Obsługa Klienta
Obsługa Procesów SAP (Sprzedaż i Dystrybucja)
MS Excel - przegląd narzędzi zaawansowanych
Warunki Dostaw i Ubezpieczenia w Handlu Międzynarodowym
INTRASTAT
Prawo Celne przed i po Integracji z Unią Europejską
Warunki Dostaw INCONTERMS w Kontrakcie Eksportowym
People Management Effectiveness Training
Leading for Results
CSM Masterclass
70-20-10 Training
Profesjonalna Obsługa Klienta
Obsługa Procesów SAP (Sprzedaż i Dystrybucja)
MS Excel - przegląd narzędzi zaawansowanych
Warunki Dostaw i Ubezpieczenia w Handlu Międzynarodowym
INTRASTAT
Prawo Celne przed i po Integracji z Unią Europejską
Warunki Dostaw INCONTERMS w Kontrakcie Eksportowym
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne