Agnieszka Pawlina-Białas

Agnieszka Pawlina-Białas

Senior Supervisor, PwC Service Delivery Center
Świętochłowice, śląskie

Umiejętności

SAP Negocjacje kontraktu Komunikacja Customer Relationship Management Pakiet MS Offfice Shared Services Center (SSC)

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły
szwedzki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PwC Polska
Supervisor
Rockwell Automation
Customer Service Manager
zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem specjalistów ds. obsługi klienta (Order Management, Quotes & Contracts),
rozwój oraz rozbudowa Shared Services Centre w Katowicach
wdrażanie i monitorowanie nowych projektów m. in. Portale oraz E-invoicing
mapowanie oraz udoskonalanie procedur oraz narzędzi mających na celu optymalizację procesów
współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi firmy w celu wdrożenia i udoskonalenia praktyk zmierzających do poprawy efektywności pracy
ustalanie oraz monitorowanie KPI & SLA
prowadzenie, motywowanie oraz rozwój zespołu podległych pracowników
udział w procesach rekrutacyjnych pracowników podległego działu, wdrażanie i szkolenie nowych pracowników
zarządzanie talentami i wiedzą, ustalanie ścieżki kariery
Rockwell Automation
Customer Care Team Leader
zarządzanie zespołem ds. realizacji kontraktów - monitorowanie poziomu realizacji wskaźników osiąganych przez pracowników
rozwiązywanie eskalacji, reklamacji oraz niestandardowych zadań oraz zapytań klientów
prowadzenie, motywowanie oraz rozwój zespołu podległych pracowników
ścisła współpraca z innymi działami w celu wsparcia sprzedaży oraz posprzedażowej obsługi klienta
Rockwell Automation
Specjalista ds. obsługi klienta
monitorowanie kontraktów oraz tworzenie ofert w zakresie wsparcia technicznego
rozwiązywanie problemów klientów m. in. rejestracja oprogramowania, logowanie się, aktywacje oraz aktualizacje
administrowanie bazy danych
wsparcie działu marketingu, sprzedaży oraz wsparcia technicznego poprzez nadzorowanie poprawności danych
Manuli Hydraulics S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa Klientów Regionu DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) oraz Skandynawii w procesie zapytań, zamówień, dostaw oraz fakturowania
ścisła współpraca z magazynem oraz firmami transportowymi w celu terminowego dostarczenia towarów
Logo
Specjalista ds eksportu i importu
KZM DOMGOS
zakup materiałów od zagranicznych kontrahentów oraz monitorowanie procesów sprzedaży towarów gotowych
przygotowywanie dokumentów eksportowych oraz importowych
odprawa celna towarów
współpraca z dystrybutorami, dostawcami oraz magazynem
tłumaczenie umów, dokumentów, rozmów z klientami oraz kontrahentami
Logo
Tłumacz Języka Niemieckiego i Angielskiego na wyjeździe: Holandia, Belgia i Niemcy
Hydro-Nur
ENERGOEFEKT Sp. z o.o.
Tłumacz Specjalistyczny
Logo
nauczyciel j. angielskiego
EUROPOL Language and Business Training Centre

Szkolenia i kursy

Leading Change Workshop
People Management Effectiveness Training
Leading for Results
CSM Masterclass
70-20-10 Training
Profesjonalna Obsługa Klienta
Obsługa Procesów SAP (Sprzedaż i Dystrybucja)
MS Excel - przegląd narzędzi zaawansowanych
Warunki Dostaw i Ubezpieczenia w Handlu Międzynarodowym
INTRASTAT
Prawo Celne przed i po Integracji z Unią Europejską
Warunki Dostaw INCONTERMS w Kontrakcie Eksportowym

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Górnoślaska wyższa szkoła handlowa
Logo
Kolegium Języja Biznesu, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne