Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business Travel Consultant
Zakres działań:
• Kontakt z klientem w zakresie business travel
• Negocjacje handlowe oraz przygotowywanie umów
• Przygotowywanie prezentacji
• Analiza działań konkurencji
• Prowadzenie projektów partnerskich dla biur podróży
• Rekrutacja pracowników do poszczególnych działów
• Opracowywanie procedur wewnętrznych
Osiągnięcia:
• Zakończony sukcesem projekt reorganizacji firmy
• Zakończona wdrożeniem rekomendacja nowej struktury organizacyjnej, stworzenie działów business travel, MICE, turystyki indywidualnej, oraz rekrutacja nowych członków zespołu
• Opracowanie nowej strony internetowej, jako platformy do sprzedaży usług oraz komunikacji marketingowej z klientem
• Pozyskanie do współpracy kilku kluczowych klientów
• Kontakt z klientem w zakresie business travel
• Negocjacje handlowe oraz przygotowywanie umów
• Przygotowywanie prezentacji
• Analiza działań konkurencji
• Prowadzenie projektów partnerskich dla biur podróży
• Rekrutacja pracowników do poszczególnych działów
• Opracowywanie procedur wewnętrznych
Osiągnięcia:
• Zakończony sukcesem projekt reorganizacji firmy
• Zakończona wdrożeniem rekomendacja nowej struktury organizacyjnej, stworzenie działów business travel, MICE, turystyki indywidualnej, oraz rekrutacja nowych członków zespołu
• Opracowanie nowej strony internetowej, jako platformy do sprzedaży usług oraz komunikacji marketingowej z klientem
• Pozyskanie do współpracy kilku kluczowych klientów
Sales & Account Executive
Zakres działań:
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego poprzez utrzymanie i rozwój klientów z segmentu SME i Micro
• Rozwój portfela klientów z sektora Micro
• Tworzenie i realizowanie Planu Rozwoju Klientów
• Przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedażowych oraz statystyk
• Koordynacja procesów migracji klientów
• Wdrażanie międzynarodowych projektów u klientów
• Rozwój sprzedaży usług dodanych u dedykowanych klientów
Osiągnięcia:
• Zwiększenie udziału rynkowego firmy o 3%.
• Wdrożenie platformy sprzedażowej w LOT Travel
• Wprowadzenie platformy sprzedaży biletów lotniczych online we wszystkich oddziałach firmy Triada
• Odpowiedzialność za projekt wprowadzenia na rynek polski oferty kolei Deutsche Bahn – od strony ofertowej oraz systemowej
• Rozwój programu afiliacyjnego dla klientów non IATA
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedażowego poprzez utrzymanie i rozwój klientów z segmentu SME i Micro
• Rozwój portfela klientów z sektora Micro
• Tworzenie i realizowanie Planu Rozwoju Klientów
• Przygotowywanie cyklicznych raportów sprzedażowych oraz statystyk
• Koordynacja procesów migracji klientów
• Wdrażanie międzynarodowych projektów u klientów
• Rozwój sprzedaży usług dodanych u dedykowanych klientów
Osiągnięcia:
• Zwiększenie udziału rynkowego firmy o 3%.
• Wdrożenie platformy sprzedażowej w LOT Travel
• Wprowadzenie platformy sprzedaży biletów lotniczych online we wszystkich oddziałach firmy Triada
• Odpowiedzialność za projekt wprowadzenia na rynek polski oferty kolei Deutsche Bahn – od strony ofertowej oraz systemowej
• Rozwój programu afiliacyjnego dla klientów non IATA
Travel Agent
Zakres działań:
• Obsługa klienta korporacyjnego w zakresie business travel
• Zakładanie rezerwacji lotniczych, hotelowych w systemie rezerwacyjnym Amadeus
• Kalkulacje taryfowe
• Sprzedaż biletów lotniczych oraz dokonywanie zmian, anulacji
• Bieżąca obsługa klienta i doradztwo w zakresie oferty przelotów, hoteli, ubezpieczeń podróżnych
• Współpraca z liniami lotniczymi
• Kompleksowa obsługa systemu rezerwacyjnego Amadeus (zakładanie profili podróżnych i firmowych)
• Obsługa klienta korporacyjnego w zakresie business travel
• Zakładanie rezerwacji lotniczych, hotelowych w systemie rezerwacyjnym Amadeus
• Kalkulacje taryfowe
• Sprzedaż biletów lotniczych oraz dokonywanie zmian, anulacji
• Bieżąca obsługa klienta i doradztwo w zakresie oferty przelotów, hoteli, ubezpieczeń podróżnych
• Współpraca z liniami lotniczymi
• Kompleksowa obsługa systemu rezerwacyjnego Amadeus (zakładanie profili podróżnych i firmowych)
Corporate Travel Counselor
Zakres działań:
• Obsługa klienta korporacyjnego w zakresie business travel
• Zakładanie rezerwacji lotniczych, hotelowych w systemie rezerwacyjnym Sabre
• Kalkulacje taryfowe
• Sprzedaż biletów lotniczych oraz dokonywanie zmian, anulacji
• Bieżąca obsługa klienta i doradztwo w zakresie oferty przelotów, hoteli, wynajmu samochodów
• Współpraca z liniami lotniczymi
• Kompleksowa obsługa systemu rezerwacyjnego Sabre (zakładanie profili podróżnych i firmowych)
• Organizacja transportów medycznych w zakresie przelotów
• Pośrednictwo w organizacji wiz do Rosji i Emiratów Arabskich
• Organizacja transferów i VIP serwisów
• Obsługa klienta korporacyjnego w zakresie business travel
• Zakładanie rezerwacji lotniczych, hotelowych w systemie rezerwacyjnym Sabre
• Kalkulacje taryfowe
• Sprzedaż biletów lotniczych oraz dokonywanie zmian, anulacji
• Bieżąca obsługa klienta i doradztwo w zakresie oferty przelotów, hoteli, wynajmu samochodów
• Współpraca z liniami lotniczymi
• Kompleksowa obsługa systemu rezerwacyjnego Sabre (zakładanie profili podróżnych i firmowych)
• Organizacja transportów medycznych w zakresie przelotów
• Pośrednictwo w organizacji wiz do Rosji i Emiratów Arabskich
• Organizacja transferów i VIP serwisów
Kierownik oddziału Uniwersytet Warszawski
Campus Travel
Zakres działań:
• Obsługa podróży indywidualnych za pomocą systemu Amadeus
• Raportowanie pracy oddziału
• Prowadzenie i rozliczanie biura sprzedaży bezpośredniej
• Wstępne rozpatrywanie reklamacji klientów
• Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla nowych pracowników z obsługi klienta
• Obsługa podróży indywidualnych za pomocą systemu Amadeus
• Raportowanie pracy oddziału
• Prowadzenie i rozliczanie biura sprzedaży bezpośredniej
• Wstępne rozpatrywanie reklamacji klientów
• Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla nowych pracowników z obsługi klienta
Szkolenia i kursy
Zasady planowania załadunku i wyważania samolotów eksploatowanych w PLL LOT S.A.
Zarządzanie czasem pracy
Consultative Selling Fundamentals
Telesales Techniques
AMADEUS Rezerwacyjno - Ticketingowy
AMADEUS Advanced
SABRE
Taryfowy Podstawowy
Telefoniczna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klienta w korespondencji biznesowej
Zarządzanie czasem pracy
Consultative Selling Fundamentals
Telesales Techniques
AMADEUS Rezerwacyjno - Ticketingowy
AMADEUS Advanced
SABRE
Taryfowy Podstawowy
Telefoniczna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klienta w korespondencji biznesowej
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Zainteresowania
Podróże w połączeniu z poznawaniem kultur, nowinki lotnicze
Organizacje
od 2012 z-ca przewodniczącego Rady Nadzorczej SM „Osiedle Starówka”
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.