Umiejętności
Zarządzanie
Negocjacje
Szkolenia biznesowe
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener Biznesu
APN Consulting
• pozyskiwanie kontraktów szkoleniowych
• badanie potrzeb szkoleniowych
• tworzenie modułów szkoleniowych
• prowadzenie szkoleń
• realizacja treningów i warsztatów z zakresu, sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta
• wsparcie we wdrożeniu nowej wiedzy i umiejętności w organizacji
• badanie potrzeb szkoleniowych
• tworzenie modułów szkoleniowych
• prowadzenie szkoleń
• realizacja treningów i warsztatów z zakresu, sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta
• wsparcie we wdrożeniu nowej wiedzy i umiejętności w organizacji
wystawiono
Szczerze polecam szkolenia z Agnieszką, szkolenia szczególnie z zakresu etykiety w biznesie są ciekawe a wiedza ze szkolenia przydaje się w kontaktach biznesowych
POLECAM
POLECAM
wystawiono
Doświadczony Trener z wieloletnią praktyką i ciepłym empatycznym nastawieniem do uczestników. Szkolenia Agnieszki są oparte o realne doświadczanie dzięki czemu wychodząc miałam poczucie nabycia nowej wiedzy na wysokim poziomie.
usługodawca
wystawiono
Agnieszka to profesjonalny Trener. Byłam pod bardzo dużym wrażeniem szkolenia prowadzonego przez Agnieszkę na temat "Etykieta w biznesie z elementami budowania wizerunku". Duża wiedza z tego zakresu i urozmaicona forma szkolenia to nie wszystko Agnieszka ma jeszcze coś.... PASJĘ.
współpracownik
wystawiono
Agnieszka jest profesjonalistką, szkolenia, które prowadzi są zawsze świetnie przygotowane i "zapięte na ostatni guzik". To osoba konkretna i odważna, oraz zawsze i wszędzie świetnie się prezentująca. Widać, że ma doświadczenie no i jest to trener z charyzmą. Polecam!
wystawiono
Agnieszka jest Trenerem który prowadząc szkolenia, robi to z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem. Będąc uczestnikiem szkolenia mogłem zobaczyć jak profesjonalny Trener Biznesu prowadzi szkolenie aby nie być tylko uczestnikiem ale i jego częścią. Agnieszka potrafi w sposób angażujący i bardzo interesujący przekazać treść zawarte podczas szkolenia.
Dyrektor Oddziału
• zarządzanie i organizowanie pracy Oddziału
• reprezentowanie firmy i dbałość o jej wizerunek
• realizacja planu sprzedaży usług ubezpieczeniowych
• szkolenie i prowadzenie warsztatów z zakresu sprzedaży usług
• kontrola jakości procesów
• nadzorowanie obrotu gotówkowego w Oddziale
• analiza rynku ubezpieczeń i działań konkurencji
• inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych
• reprezentowanie firmy i dbałość o jej wizerunek
• realizacja planu sprzedaży usług ubezpieczeniowych
• szkolenie i prowadzenie warsztatów z zakresu sprzedaży usług
• kontrola jakości procesów
• nadzorowanie obrotu gotówkowego w Oddziale
• analiza rynku ubezpieczeń i działań konkurencji
• inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych
usługodawca
wystawiono
Agnieszka to profesjonalistka w każdym calu. Zawsze doskonale przygotowana, ale też potrafiąca radzić sobie z trudnymi sytuacjami. Bez zastanowienia powierzyłbym jej kierowanie swojej firmy czy zespołu, bo wiedziałbym, że na jego czele stoi kompetentna i charyzmatyczna osoba. Tak trzymaj ;)
Dyrektor Handlowy Regionu, Z-ca Dyrektora Oddziału Regionalnego
Centrum Usług Koncesjonowanych PP S.A.
• realizacja planu sprzedaży w zakresie usług cashprocessingu
• nadzorowanie obrotu gotówkowego
• negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy
• inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych
• udział w pracach zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, zmiana struktury firmy)
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych
• utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami
• analizowanie rynku konkurencji
• organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu
• rekrutacja nowych pracowników.
• nadzorowanie obrotu gotówkowego
• negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy
• inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych
• udział w pracach zespołów projektowych (mapowanie procesów, sprzedaż cross sell, zmiana struktury firmy)
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych
• utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami
• analizowanie rynku konkurencji
• organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu
• rekrutacja nowych pracowników.
Kierownik Działu Zarządzania Sprzedażą i Marketingu
• realizacja planu sprzedaży w tym usług finansowych i ubezpieczeniowych
• negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy
• realizacja zadań rzecznika prasowego
• inicjowanie i realizacja działań marketingowych
• nadzorowanie badań i analiz rynku
• udział w pracach zespołów projektowych (budowa nowego wizerunku i jakości przesyłek kurierskich, restrukturyzacja firmy)
• utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych
• organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu
• rekrutacja nowych pracowników.
• negocjowanie kontraktów kluczowych dla firmy w zakresie sprzedaży oraz promocji i reklamy
• realizacja zadań rzecznika prasowego
• inicjowanie i realizacja działań marketingowych
• nadzorowanie badań i analiz rynku
• udział w pracach zespołów projektowych (budowa nowego wizerunku i jakości przesyłek kurierskich, restrukturyzacja firmy)
• utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi
• prowadzenie szkoleń wewnętrznych
• organizacja i nadzorowanie pracy podległego zespołu
• rekrutacja nowych pracowników.
Szkolenia i kursy
1. 2015r. - Skuteczna edukacja osób w wieku 50+
2. 2015r. – Szkolenie Certyfikacyjne Extended DISC
3. 2014r. – Trening Interpersonalny. Praca z grupą,
4. 2013r. - Szkolenie GIIF z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu,
5. 2013r. – Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych,
6. 2013r. – Szkoła Trenerów Biznesu Grupy SET Sp. z o.o.
7. 2013r. – Szkoła Stylu Moniki Jaruzelskiej,
8. 2012r. – Skuteczne przywództwo,
9. 2012r. – Zarządzanie firmą usługową,
10. 2012r. - Etykieta w biznesie z elementami kreowania wizerunku,
11. 2012r. - Finanse dla managerów niefinansistów,
12. 2012r. - Zarządzanie przez cele,
13. 2012r. – Wewnętrzna polityka przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji,
14. 2011r. - Ocenianie i motywowanie pracowników,
15. 2011r. – Metody zwiększenia skuteczności negocjacji handlowych,
16. 2008r. – Planowanie sprzedaży i analizy marketingowe w procesie sprzedaży,
17. 2008r. – Zarządzanie Zespołem Sprzedaży,
18. 2008r. – Sprzedaż dla klienta indywidualnego,
19. 2007r. – Zarządzanie zmianą,
20. 2007r. – Zarządzanie projektami (PRINCE),
21. 2007r. – Znaczenie automotywacji i motywacji w pracy zespołowej,
22. 2006r. – Zarządzanie zespołami sprzedaży,
23. 2006r. – Studium Finansów dla Menedżerów,
24. 2005r. – Warsztaty „Customer Loyalty”,
25. 2003r. – Prognozowanie sprzedaży,
26. 2003r. – Cykl szkoleniowy dla kadry kierowniczej średniego szczebla (organizacja i zarządzanie, zagadnienia ekonomiczne funkcjonowania przedsiębiorstwa, rachunkowość, finanse i bankowość, prawo ogólne i elementy prawa pracy, marketing, psychologia pracy i organizacji, socjologia),
27. 2003r. – Obsługa klienta masowego,
28. 2002r. - Promocja firmy i jej usług,
29. 2001r. – System badań marketingowych,
2. 2015r. – Szkolenie Certyfikacyjne Extended DISC
3. 2014r. – Trening Interpersonalny. Praca z grupą,
4. 2013r. - Szkolenie GIIF z zakresu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu,
5. 2013r. – Rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych,
6. 2013r. – Szkoła Trenerów Biznesu Grupy SET Sp. z o.o.
7. 2013r. – Szkoła Stylu Moniki Jaruzelskiej,
8. 2012r. – Skuteczne przywództwo,
9. 2012r. – Zarządzanie firmą usługową,
10. 2012r. - Etykieta w biznesie z elementami kreowania wizerunku,
11. 2012r. - Finanse dla managerów niefinansistów,
12. 2012r. - Zarządzanie przez cele,
13. 2012r. – Wewnętrzna polityka przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji,
14. 2011r. - Ocenianie i motywowanie pracowników,
15. 2011r. – Metody zwiększenia skuteczności negocjacji handlowych,
16. 2008r. – Planowanie sprzedaży i analizy marketingowe w procesie sprzedaży,
17. 2008r. – Zarządzanie Zespołem Sprzedaży,
18. 2008r. – Sprzedaż dla klienta indywidualnego,
19. 2007r. – Zarządzanie zmianą,
20. 2007r. – Zarządzanie projektami (PRINCE),
21. 2007r. – Znaczenie automotywacji i motywacji w pracy zespołowej,
22. 2006r. – Zarządzanie zespołami sprzedaży,
23. 2006r. – Studium Finansów dla Menedżerów,
24. 2005r. – Warsztaty „Customer Loyalty”,
25. 2003r. – Prognozowanie sprzedaży,
26. 2003r. – Cykl szkoleniowy dla kadry kierowniczej średniego szczebla (organizacja i zarządzanie, zagadnienia ekonomiczne funkcjonowania przedsiębiorstwa, rachunkowość, finanse i bankowość, prawo ogólne i elementy prawa pracy, marketing, psychologia pracy i organizacji, socjologia),
27. 2003r. – Obsługa klienta masowego,
28. 2002r. - Promocja firmy i jej usług,
29. 2001r. – System badań marketingowych,
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Zainteresowanie modą i turystyką. W wolnych chwilach: latem jazda na rowerze, zimą – na nartach.
Inne
SPECJALIZACJE TRENERSKIE:
Techniki sprzedaży, negocjacje handlowe, budowanie zespołu, zarządzanie zespołem, obsługa klienta, telefoniczna obsługa klienta, zarządzanie czasem, etykieta w biznesie, kreowanie wizerunku, wystąpienia publiczne.
Techniki sprzedaży, negocjacje handlowe, budowanie zespołu, zarządzanie zespołem, obsługa klienta, telefoniczna obsługa klienta, zarządzanie czasem, etykieta w biznesie, kreowanie wizerunku, wystąpienia publiczne.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
ChargeChange
Grupa dla wszystkich ambitnych, otwartych na zmiany, którzy chcą dzielić się informacjami, chcą powodować zmiany w nastawieniu, poziomie motywacji oraz wiedzy. To jest Grupa w której nie
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Wiodąca firma specjalizującą się w rozwijaniu kompetencji coachingowych, trenerskich i menedżerskich.
Śląski Klub Trenerów MATRIK
INTEGRACJA ŚRODOWISKA TRENERSKIEGO I PASJONATÓW SZKOLEŃ ORAZ ROZWOJU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker