Umiejętności
zarządzanie zmianą
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie efektywnością
znajomość zarządzania i organizacji funkcjonowania struktur sprzedaży
znajomośc procesów rekrutacji oraz selekcji menadżerów sprzedaży i sprzedawców
znjomość zarządzamia procesów obsługowych ubezpieczeń
znajomość procesów likwidacji szkód oraz wypłaty świadczeń
znajomość programów pakietu Office
planowanie i koordynowanie prac zespołu menadżerów sprzedaży
praca w zespole menadżerów sprzedaży
zarządzanie w strukturze macierzowej
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Sales Strategy Development Manager
B.P.O. Poland Sp.z o.o. Sp. k.
Wielokanałowe zarządzanie sprzedażą: call center, sprzedaż zdalna, Internet
Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży dla 34 krajów
KPI dla call center: definiowanie i egzekucja
Zarządzanie rentownością i efektywnością sprzedaży we wszystkich kanałach sprzedaży
Tworzenie szkoleń i procesów
Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży dla 34 krajów
KPI dla call center: definiowanie i egzekucja
Zarządzanie rentownością i efektywnością sprzedaży we wszystkich kanałach sprzedaży
Tworzenie szkoleń i procesów
Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych
Opracowanie i wdrożenie biznesplanu uruchomienia nowego Departamentu oraz optymalizacja działań w pozostałych kanałach dystrybucji. Zdefiniowanie i wdrożenie zasad wynagradzania wszystkich poziomów stanowisk i funkcji zaangażowanych w sprzedaż oferowanych produktów. Skuteczne doprowadzenie do podjęcia współpracy z kluczowymi Towarzystwami Ubezpieczeń.
Menedżer ds. Ubezpieczeń Grupowych
AVIVA Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za planowanie i realizację budżetu ubezpieczeń grupowych na życie kanale brokerskim, multiagencji oraz sieci własnej sprzedaży Aviva w Polsce.
Kreowanie, wdrażanie i monitorowanie polityki sprzedaży, działań promocyjnych oraz wspierających sprzedaż.
Odpowiedzialność za wskaźniki jakościowe sprzedaży i portfela klientów (marża, szkodowość, utrzymanie portfela klientów).
Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem sprzedaży ubezpieczeń grupowych w ogólnopolskiej sieci kilkunastu Biur Regionalnych Ubezpieczeń Grupowych, w tym planowanie i wyznaczanie celów.
Kreowanie, wdrażanie i monitorowanie polityki sprzedaży, działań promocyjnych oraz wspierających sprzedaż.
Odpowiedzialność za wskaźniki jakościowe sprzedaży i portfela klientów (marża, szkodowość, utrzymanie portfela klientów).
Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem sprzedaży ubezpieczeń grupowych w ogólnopolskiej sieci kilkunastu Biur Regionalnych Ubezpieczeń Grupowych, w tym planowanie i wyznaczanie celów.
Project Manager
Aviva
Wdrożenie modelu pracy struktury sprzedaży w podległym regionie poprzez pracę coachingową oraz szkolenia z zakresu metodologii oraz narzędzi pracy dla Dyrektorów i Kierowników Grup struktur sprzedaży sieci własnej Aviva;
Wspólna praca z Kadrą Menedżerską w strukturach sprzedaży w zakresie ustalania, monitorowania i egzekwowania realizacji indywidualnych planów sprzedaży Doradców, prowadzenia cyklicznych spotkań zespołów sprzedażowych, definiowania obszarów krytycznych oraz poszukiwania rozwiązań, definiowania strategii motywowania Doradców, osiągania poziomu aktywności gwarantującego realizację planu sprzedaży.
Wspólna praca z Kadrą Menedżerską w strukturach sprzedaży w zakresie ustalania, monitorowania i egzekwowania realizacji indywidualnych planów sprzedaży Doradców, prowadzenia cyklicznych spotkań zespołów sprzedażowych, definiowania obszarów krytycznych oraz poszukiwania rozwiązań, definiowania strategii motywowania Doradców, osiągania poziomu aktywności gwarantującego realizację planu sprzedaży.
Menedżer ds. Klienta Strategicznego
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za kluczowych klientów instytucjonalnych.
Odpowiedzialność za utrzymanie portfela kluczowych klientów instytucjonalnych, budowanie długookresowych relacji z nimi oraz renegocjację warunków zawartych umów.
Odpowiedzialność za utrzymanie portfela kluczowych klientów instytucjonalnych, budowanie długookresowych relacji z nimi oraz renegocjację warunków zawartych umów.
Project Assistant
Wdrażanie i rozpowszechnianie programu ONZ dla przedsiębiorstw (głównie z sektora MSP)poprzez pozyskiwanie stałych partnerów instytucjonalnych i medialnych programu na terenie Polski.
Wyszukiwanie potencjalnych - krajowych i zagranicznych - kontrahentów i partnerów handlowych dla polskich przedsiębiorców
Wyszukiwanie potencjalnych - krajowych i zagranicznych - kontrahentów i partnerów handlowych dla polskich przedsiębiorców
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zakresu obsługi klienta, sztuki prezentacji, negocjacji, menedżerskie
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
siatkówka, turystyka rowerowa i górska, fotografia makro
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.