Agnieszka Nowakowska

Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych, Idea Partners Group SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

zarządzanie zmianą Zarządzanie strategiczne Zarządzanie efektywnością znajomość zarządzania i organizacji funkcjonowania struktur sprzedaży znajomośc procesów rekrutacji oraz selekcji menadżerów sprzedaży i sprzedawców znjomość zarządzamia procesów obsługowych ubezpieczeń znajomość procesów likwidacji szkód oraz wypłaty świadczeń znajomość programów pakietu Office planowanie i koordynowanie prac zespołu menadżerów sprzedaży praca w zespole menadżerów sprzedaży zarządzanie w strukturze macierzowej

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Strategy Development Manager
B.P.O. Poland Sp.z o.o. Sp. k.
Wielokanałowe zarządzanie sprzedażą: call center, sprzedaż zdalna, Internet
Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży dla 34 krajów
KPI dla call center: definiowanie i egzekucja
Zarządzanie rentownością i efektywnością sprzedaży we wszystkich kanałach sprzedaży
Tworzenie szkoleń i procesów
Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży
Benefit Systems SA
Wicedyrektor Działu Relacji z Klientami
Zarządzanie siecią sprzedaży
Idea Partners Group S.A.
Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych
Opracowanie i wdrożenie biznesplanu uruchomienia nowego Departamentu oraz optymalizacja działań w pozostałych kanałach dystrybucji. Zdefiniowanie i wdrożenie zasad wynagradzania wszystkich poziomów stanowisk i funkcji zaangażowanych w sprzedaż oferowanych produktów. Skuteczne doprowadzenie do podjęcia współpracy z kluczowymi Towarzystwami Ubezpieczeń.
Logo
Menedżer ds. Ubezpieczeń Grupowych
AVIVA Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za planowanie i realizację budżetu ubezpieczeń grupowych na życie kanale brokerskim, multiagencji oraz sieci własnej sprzedaży Aviva w Polsce.
Kreowanie, wdrażanie i monitorowanie polityki sprzedaży, działań promocyjnych oraz wspierających sprzedaż.
Odpowiedzialność za wskaźniki jakościowe sprzedaży i portfela klientów (marża, szkodowość, utrzymanie portfela klientów).
Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem sprzedaży ubezpieczeń grupowych w ogólnopolskiej sieci kilkunastu Biur Regionalnych Ubezpieczeń Grupowych, w tym planowanie i wyznaczanie celów.
Logo
Project Manager
Aviva
Wdrożenie modelu pracy struktury sprzedaży w podległym regionie poprzez pracę coachingową oraz szkolenia z zakresu metodologii oraz narzędzi pracy dla Dyrektorów i Kierowników Grup struktur sprzedaży sieci własnej Aviva;
Wspólna praca z Kadrą Menedżerską w strukturach sprzedaży w zakresie ustalania, monitorowania i egzekwowania realizacji indywidualnych planów sprzedaży Doradców, prowadzenia cyklicznych spotkań zespołów sprzedażowych, definiowania obszarów krytycznych oraz poszukiwania rozwiązań, definiowania strategii motywowania Doradców, osiągania poziomu aktywności gwarantującego realizację planu sprzedaży.
Logo
Menedżer ds. Klienta Strategicznego
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za kluczowych klientów instytucjonalnych.
Odpowiedzialność za utrzymanie portfela kluczowych klientów instytucjonalnych, budowanie długookresowych relacji z nimi oraz renegocjację warunków zawartych umów.
UNDP
Project Assistant
Wdrażanie i rozpowszechnianie programu ONZ dla przedsiębiorstw (głównie z sektora MSP)poprzez pozyskiwanie stałych partnerów instytucjonalnych i medialnych programu na terenie Polski.
Wyszukiwanie potencjalnych - krajowych i zagranicznych - kontrahentów i partnerów handlowych dla polskich przedsiębiorców

Szkolenia i kursy

Szkolenia z zakresu obsługi klienta, sztuki prezentacji, negocjacji, menedżerskie

Edukacja

Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

siatkówka, turystyka rowerowa i górska, fotografia makro

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.