Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta ENG/PL.
Przyjmowanie zamówień i prognoz klienta oraz terminowa ich realizacja (systematyczne i kompleksowe działania operacyjne), bieżąca współpraca z kooperantami mająca na calu efektywne realizowanie zamówień, komunikacja z Działem Produkcji, planowanie wysyłek towaru, analiza planów przesłanych do kooperantów, jak również ostateczne ustalanie transportu, tworzenie dokumentacji przepływu towarów oraz faktur sprzedaży, odpowiedzi/koordynacja na wszelkie zapytania klientów, kontakt z agencjami celnymi, kontrola płatności klienta.
Doradca Klienta
Sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem), wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
Doradca Klienta
Sprzedaż produktów i usług bankowych, aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientem w różnych segmentach, realizacja celów sprzedażowych oraz dbanie o jakość sprzedaży i obsługi Klienta zgodnie ze standardami Banku, wprowadzanie unikalnych produktów na rynek, a także kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Szkolenia i kursy
Autentyczność banknotów i dokumentów, szkolenie antynapadowe
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
malarstwo, rysunek, sztuka, fotografia, muzyka, film, podróże, ksiązki
Inne
Prawo jazdy kat. B