Umiejętności
Reklama
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Project Management
Public Relations
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
Zakres obowiązków
• Stworzenie i zarządzanie działem marketingu, opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnych, dbanie o wizerunek firmy i wpływanie na zwiększenie świadomości marki zarówno na rynku krajowym, jak i na ponad 40 rynkach zagranicznych, prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie informacji o klientach i oczekiwaniach rynków, zarządzanie budżetem marketingowym.
• Współpraca z działami sprzedaży: krajowym i eksportowym, działem projektowym i działem testów w celu tworzenia nowych rozwiązań lub modyfikacji istniejących produktów w celu zwiększenia konkurencyjności oferty.
• Wprowadzanie na rynek nowych produktów zarówno na rynku lokalnym, jak i na rynkach zagranicznych.
• Nadzór, motywowanie, coaching i kontrola działu marketingu. Wyznaczanie bieżących zadań
i określanie długofalowych celów.
Osiągnięcia
• Stworzenie efektywnego działu marketingu od podstaw, składającego się z: specjalistów
ds marketingu, webmasterów, web deweloperów, redaktorów tekstów, 3D designerów,
grafików ATL - BTL, fotografów, flash designerów i DTP specjalistów.
• Stały wzrost świadomości i siły marki w ponad 40 krajach poprzez prowadzenie zoptymalizowanych z punktu widzenia danego rynku działań marketingowych, jak również udział w międzynarodowych targach branżowych.
• Wprowadzenie z sukcesem nowej linii produktowej firmy (Systemy Sygnalizacji Pożarowej)
na rynkach zagranicznych i rynku polskim.
• Stworzenie i zarządzanie działem marketingu, opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjnych, dbanie o wizerunek firmy i wpływanie na zwiększenie świadomości marki zarówno na rynku krajowym, jak i na ponad 40 rynkach zagranicznych, prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie informacji o klientach i oczekiwaniach rynków, zarządzanie budżetem marketingowym.
• Współpraca z działami sprzedaży: krajowym i eksportowym, działem projektowym i działem testów w celu tworzenia nowych rozwiązań lub modyfikacji istniejących produktów w celu zwiększenia konkurencyjności oferty.
• Wprowadzanie na rynek nowych produktów zarówno na rynku lokalnym, jak i na rynkach zagranicznych.
• Nadzór, motywowanie, coaching i kontrola działu marketingu. Wyznaczanie bieżących zadań
i określanie długofalowych celów.
Osiągnięcia
• Stworzenie efektywnego działu marketingu od podstaw, składającego się z: specjalistów
ds marketingu, webmasterów, web deweloperów, redaktorów tekstów, 3D designerów,
grafików ATL - BTL, fotografów, flash designerów i DTP specjalistów.
• Stały wzrost świadomości i siły marki w ponad 40 krajach poprzez prowadzenie zoptymalizowanych z punktu widzenia danego rynku działań marketingowych, jak również udział w międzynarodowych targach branżowych.
• Wprowadzenie z sukcesem nowej linii produktowej firmy (Systemy Sygnalizacji Pożarowej)
na rynkach zagranicznych i rynku polskim.
Brand Manager
Oceanic P.F.K.
Zakres obowiązków
• Sporządzanie planu marketingowego i zarządzanie budżetem marketingowym podległych marek kosmetycznych i perfumeryjnych, wprowadzanie nowych produktów na rynek, przygotowywanie planów zamówień i planów sprzedaży
• Ścisła współpraca z działami sprzedaży w celu nadzorowania realizacji planów sprzedaży podległych marek.
• Organizowanie ogólnopolskich akcji promocyjnych zarówno dla sektora B2B, jak i B2C
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i firmami oferującymi budowę stoisk targowych.
• Prowadzenie dokumentacji I korespondencji w języku angielskim, funkcja tłumacza dla Zarządu podczas spotkań z przedstawicielami firm dystrybuowanych marek.
Osiągnięcia
• 15% wzrost sprzedaży kosmetyków profesjonalnych dzięki wprowadzeniu długoterminowych
i dedykowanych do dystrybutorów na rynku polskim działań promocyjnych.
• Wprowadzenie programu szkoleniowego i systemu wsparcia sprzedaży skierowanego
do profesjonalnych odbiorców, co w znaczący sposób wpłynęło na zwiększenie lojalności
i identyfikacji z firmą.
• Sporządzanie planu marketingowego i zarządzanie budżetem marketingowym podległych marek kosmetycznych i perfumeryjnych, wprowadzanie nowych produktów na rynek, przygotowywanie planów zamówień i planów sprzedaży
• Ścisła współpraca z działami sprzedaży w celu nadzorowania realizacji planów sprzedaży podległych marek.
• Organizowanie ogólnopolskich akcji promocyjnych zarówno dla sektora B2B, jak i B2C
• Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i firmami oferującymi budowę stoisk targowych.
• Prowadzenie dokumentacji I korespondencji w języku angielskim, funkcja tłumacza dla Zarządu podczas spotkań z przedstawicielami firm dystrybuowanych marek.
Osiągnięcia
• 15% wzrost sprzedaży kosmetyków profesjonalnych dzięki wprowadzeniu długoterminowych
i dedykowanych do dystrybutorów na rynku polskim działań promocyjnych.
• Wprowadzenie programu szkoleniowego i systemu wsparcia sprzedaży skierowanego
do profesjonalnych odbiorców, co w znaczący sposób wpłynęło na zwiększenie lojalności
i identyfikacji z firmą.
Specjalista ds. marketingu
Hempel Coatings sp. z o.o.
Zakres obowiązków
• Negocjowanie umów marketingowych w ramach współpracy z agencjami reklamowymi, prowadzenie działalności charytatywnej i sponsoringowej firmy, przygotowywanie i koordynacja targów i konferencji.
• Prowadzenie badań satysfakcji klienta i budowanie bazy odbiorców, aktualizacja strony internetowej w języku polskim i angielskim.
• Organizowanie imprez integracyjnych, prowadzenie podstawowych działań z zakresu PR, dobór i zamawianie gadgetów firmowych.
Osiągnięcia
• Zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowej korporacji.
• Pozyskanie praktycznej wiedzy w zakresie współpracy z agencjami reklamowymi i działami sprzedaży.
• Negocjowanie umów marketingowych w ramach współpracy z agencjami reklamowymi, prowadzenie działalności charytatywnej i sponsoringowej firmy, przygotowywanie i koordynacja targów i konferencji.
• Prowadzenie badań satysfakcji klienta i budowanie bazy odbiorców, aktualizacja strony internetowej w języku polskim i angielskim.
• Organizowanie imprez integracyjnych, prowadzenie podstawowych działań z zakresu PR, dobór i zamawianie gadgetów firmowych.
Osiągnięcia
• Zdobycie doświadczenia w pracy w międzynarodowej korporacji.
• Pozyskanie praktycznej wiedzy w zakresie współpracy z agencjami reklamowymi i działami sprzedaży.
Szkolenia i kursy
KURSY I SZKOLENIA
2010 – 2014
„Wprowadzenie do systemu okresowych ocen pracowniczych”, „Szef – motywujący lider” – Red Hat, 5. Kongres – Marketing Online, „Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem” – ProFirma Sp. z o.o., „Mistrzowska komunikacja” – Asystentka.pl
2007 - 2009
„Zarządzanie w trudnych sytuacjach zawodowych” – In Training In Consulting Group, „Trening umiejętności menedżerskich i zarządzania” – Pinta Consulting, „Komunikacja interpersonalna” – Pinta Consulting, „Profesjonalne prezentacje” – Pinta Consulting, „Zarządzanie zespołem” – Galen, „Nowa technologia rozmowy o cenie” – Galen, „Trening technik efektywnej sprzedaży” – Open Learning
2010 – 2014
„Wprowadzenie do systemu okresowych ocen pracowniczych”, „Szef – motywujący lider” – Red Hat, 5. Kongres – Marketing Online, „Budowanie i zarządzanie różnorodnym zespołem” – ProFirma Sp. z o.o., „Mistrzowska komunikacja” – Asystentka.pl
2007 - 2009
„Zarządzanie w trudnych sytuacjach zawodowych” – In Training In Consulting Group, „Trening umiejętności menedżerskich i zarządzania” – Pinta Consulting, „Komunikacja interpersonalna” – Pinta Consulting, „Profesjonalne prezentacje” – Pinta Consulting, „Zarządzanie zespołem” – Galen, „Nowa technologia rozmowy o cenie” – Galen, „Trening technik efektywnej sprzedaży” – Open Learning
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
• taniec towarzyski (Mistrz Polski Juniorów 1992)
• sport (tenis ziemny, badminton, narciarstwo)
• żeglarstwo - kurs ukończony otrzymaniem patentu
• podróże
• sport (tenis ziemny, badminton, narciarstwo)
• żeglarstwo - kurs ukończony otrzymaniem patentu
• podróże
Inne
• bardzo dobra znajomość MS Office
(w tym Excel – poziom zaawansowany)
• prawo jazdy kat. B – 17 letnia praktyka
(w tym Excel – poziom zaawansowany)
• prawo jazdy kat. B – 17 letnia praktyka
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.