Agnieszka Nawrocka
Controller Finansowy
Poznań,
wielkopolskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kontroler Finansowy/ Specj. ds. Controllingu
- sporządzanie comiesięcznych raportów finansowych – wynik, bilans, capex,
Cash flow,
- przygotowanie wyceny produkcji i wyników na realizowanych projektach,
- sporządzanie przeksięgowań kosztów według wewnętrznych ustaleń
dotyczących alokowania kosztów na projektach,
- raportowanie wyników finansowych do zagranicznej centrali firmy, zgodnie z
zasadami Grupy,
- tworzenie budżetu i kontrola jego wykonania, globalnie i według miejsc
powstawania kosztów,
- różnego rodzaju analizy: sprzedaży, kosztów, marży, należności, zobowiązań.
.
Cash flow,
- przygotowanie wyceny produkcji i wyników na realizowanych projektach,
- sporządzanie przeksięgowań kosztów według wewnętrznych ustaleń
dotyczących alokowania kosztów na projektach,
- raportowanie wyników finansowych do zagranicznej centrali firmy, zgodnie z
zasadami Grupy,
- tworzenie budżetu i kontrola jego wykonania, globalnie i według miejsc
powstawania kosztów,
- różnego rodzaju analizy: sprzedaży, kosztów, marży, należności, zobowiązań.
.
Controller Finansowy
- sporządzanie miesięcznych raportów i analiz
- raportowanie wyników finansowych do zagranicznej centrali firmy, zgodnie z
zasadami grupy,
- nadzór nad przygotowaniem oraz weryfikacja umów i zamówień dla firm
podwykonawczych,
- analiza sprzedaży w odniesieniu do planów realizacji kontraktów,
- sporządzanie kalkulacji i analiza kosztów kontraktów,
- tworzenie budżetu i kontrola jego wykonania,
- analiza i nadzór nad poziomem należności kontrahentów,
- analizy ad hoc.
- raportowanie wyników finansowych do zagranicznej centrali firmy, zgodnie z
zasadami grupy,
- nadzór nad przygotowaniem oraz weryfikacja umów i zamówień dla firm
podwykonawczych,
- analiza sprzedaży w odniesieniu do planów realizacji kontraktów,
- sporządzanie kalkulacji i analiza kosztów kontraktów,
- tworzenie budżetu i kontrola jego wykonania,
- analiza i nadzór nad poziomem należności kontrahentów,
- analizy ad hoc.
Specjalista ds. Controllingu
- sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych,
- sporządzanie budżetów poszczególnych komórek organizacyjnych,
- analiza wykonania budżetów,
- sporządzanie miesięcznych raportów dotyczących kosztów poszczególnych
jednostek organizacyjnych,
- przygotowanie danych do sporządzenia planu inwestycyjnego,
- analiza rozliczenia planu inwestycyjnego,
- analizy ad hoc.
- sporządzanie budżetów poszczególnych komórek organizacyjnych,
- analiza wykonania budżetów,
- sporządzanie miesięcznych raportów dotyczących kosztów poszczególnych
jednostek organizacyjnych,
- przygotowanie danych do sporządzenia planu inwestycyjnego,
- analiza rozliczenia planu inwestycyjnego,
- analizy ad hoc.
Specjalista ds. controllingu
– monitorowanie sprzedaży w porównaniu do budżetu i poprzednich okresów,
– sporządzanie miesięcznych raportów,
– kalkulacja kosztów produktów, kosztów sprzedaży,
– ustalanie i monitorowanie cen sprzedaży dla poszczególnych klientów,
– aktualizacja cenników i cen w systemie,
– kontrola należności, współpraca z klientami,
– rozliczanie umów o współpracy,
– współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania akcji promocyjnych,
– współudział z poszczególnymi działami przy sporządzaniu budżetu.
– sporządzanie miesięcznych raportów,
– kalkulacja kosztów produktów, kosztów sprzedaży,
– ustalanie i monitorowanie cen sprzedaży dla poszczególnych klientów,
– aktualizacja cenników i cen w systemie,
– kontrola należności, współpraca z klientami,
– rozliczanie umów o współpracy,
– współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowania akcji promocyjnych,
– współudział z poszczególnymi działami przy sporządzaniu budżetu.
Samodzielna Księgowa
Biuro Obsługi Podatkowej
- prowadzenie ksiąg rachunkowych – pełna księgowość,
- prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów,
- prowadzenie ewidencji do celów VAT,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzanie zestawień i sprawozdań finansowych,
- sporządzanie bilansów oraz rachunków zysków i strat.
- prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów,
- prowadzenie ewidencji do celów VAT,
- sporządzanie deklaracji podatkowych,
- sporządzanie zestawień i sprawozdań finansowych,
- sporządzanie bilansów oraz rachunków zysków i strat.
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling