Agnieszka Mozer
Specjalista ds. organizacyjno-prawnych, Przedsiębiorstwo Chemiczne Cheman S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Umiejętności analityczne
komunikatywność
dobra organizacja pracy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Zarządzania Majątkiem
• w ramach współpracy pomiędzy CIECH S.A. oraz CIECH Trading S.A. obsługa posiedzeń organów CIECH Trading S.A. - przygotowywanie dokumentów, protokołowanie posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy
• Zarządzanie umowami najmu – kontrolowanie rozliczeń wynikających z zawartych umów, koordynacja czynności związanych z wypełnieniem zapisów wynikających z umów najmu
• nadzór nad współpracą z firmami świadczącymi usługi porządkowo-organizacyjne
• Zarządzanie umowami najmu – kontrolowanie rozliczeń wynikających z zawartych umów, koordynacja czynności związanych z wypełnieniem zapisów wynikających z umów najmu
• nadzór nad współpracą z firmami świadczącymi usługi porządkowo-organizacyjne
Koordynator ds. organizacyjno-prawnych
Ciech Trading S.A
• pełnienie funkcji Koordynatora Komunikacji Kryzysowej
• obsługa posiedzeń władz Spółki, nadzór nad realizacją uchwał i decyzji władz Spółki
• weryfikacja, aktualizacja, archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentów prawnych, umów oraz wewnętrznych aktów prawnych
• prowadzenie Księgi Akcyjnej
• współpraca z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami oraz Administratorem Bezpieczeństwa Informacji
• prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pełnomocnictw
• nadzorowanie pracy sekretariatu
• obsługa posiedzeń władz Spółki, nadzór nad realizacją uchwał i decyzji władz Spółki
• weryfikacja, aktualizacja, archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentów prawnych, umów oraz wewnętrznych aktów prawnych
• prowadzenie Księgi Akcyjnej
• współpraca z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami oraz Administratorem Bezpieczeństwa Informacji
• prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pełnomocnictw
• nadzorowanie pracy sekretariatu
Starszy Specjalista ds. organizacyjno-prawnych
Ciech Trading S.A.
• pełnienie funkcji Koordynatora Komunikacji Kryzysowej
• obsługa posiedzeń władz Spółki, nadzór nad realizacją uchwał i decyzji władz Spółki
• weryfikacja, aktualizacja, archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentów prawnych, umów oraz wewnętrznych aktów prawnych
• prowadzenie Księgi Akcyjnej
• współpraca z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami oraz Administratorem Bezpieczeństwa Informacji
• prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pełnomocnictw
• obsługa posiedzeń władz Spółki, nadzór nad realizacją uchwał i decyzji władz Spółki
• weryfikacja, aktualizacja, archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentów prawnych, umów oraz wewnętrznych aktów prawnych
• prowadzenie Księgi Akcyjnej
• współpraca z kancelariami prawnymi, notarialnymi, urzędami oraz Administratorem Bezpieczeństwa Informacji
• prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pełnomocnictw
Specjalista ds. organizacyjno-prawnych
Ciech Trading S.A.
• obsługa posiedzeń władz Spółki, nadzór nad realizacją uchwał i decyzji władz Spółki,
• ewidencjonowanie, aktualizacja oraz archiwizowanie dokumentów prawnych, umów oraz wewnętrznych aktów prawnych,
• współpraca z brokerem ubezpieczeniowym, kancelariami prawnymi, notarialnymi oraz urzędami,
• prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pełnomocnictw
• ewidencjonowanie, aktualizacja oraz archiwizowanie dokumentów prawnych, umów oraz wewnętrznych aktów prawnych,
• współpraca z brokerem ubezpieczeniowym, kancelariami prawnymi, notarialnymi oraz urzędami,
• prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pełnomocnictw
Szkolenia i kursy
06.09.2016 - Praktyczne szkolenie z ochrony danych osobowych – ODO 24;
04.04.2016 - Prawo zamówień publicznych po nowelizacji – wszystko co musi wiedzieć wykonawca. Jak wygrać przetarg po wejściu w życie nowego Prawa zamówień publicznych? – Business Centre Club;
20.04.2015 – 21.04.2015 - Umowy handlowe – jak zabezpieczyć interesy swojej firmy – J.G. Training;
29.09.2014 – 30.09.2014 - Zamówienia publiczne dla początkujących – 2 dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji – SEMPER;
21.01.2012 - 24.03.2012 - Angielski w firmie (B1/B2) – Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego;
23-24.05.2011-Kodeks Spółek Handlowych Kompendium - Langas Group;
09.05.2011 - 25.07.2011-Wprowadzenie do prawniczych metod rozumowania i argumentacji - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego;
13.01.2011 - 14.04.2011 -Prawo i język (część II) - wykłady z zakresu komunikacji prawniczej i urzędowej. Ćwiczenia i warsztaty w rozumieniu i pisaniu pism prawnych oraz urzędowych - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego;
15-16.04.2010 -Umowy Handlowe - jak zabezpieczyć interesy swojej firmy. Przepisy i praktyka - J.G. Training;
05-06.11.2009 -Kancelaria - Biurowość - Archiwizacja - High 5 Training Group;
15.10.2008 -Praktyczne aspekty wypełniania obowiązków informacyjnych przez spółki notowane na GPW oraz zmiany przepisów w tym zakresie - szkolenie korporacyjne;
03-04.07.2008 -Microsoft Excel zaawansowany - Combidata Poland sp. z o.o.;
25-26.06.2007 -Profesjonalna sekretarka/asystentka - Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.;
04.04.2016 - Prawo zamówień publicznych po nowelizacji – wszystko co musi wiedzieć wykonawca. Jak wygrać przetarg po wejściu w życie nowego Prawa zamówień publicznych? – Business Centre Club;
20.04.2015 – 21.04.2015 - Umowy handlowe – jak zabezpieczyć interesy swojej firmy – J.G. Training;
29.09.2014 – 30.09.2014 - Zamówienia publiczne dla początkujących – 2 dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji – SEMPER;
21.01.2012 - 24.03.2012 - Angielski w firmie (B1/B2) – Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego;
23-24.05.2011-Kodeks Spółek Handlowych Kompendium - Langas Group;
09.05.2011 - 25.07.2011-Wprowadzenie do prawniczych metod rozumowania i argumentacji - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego;
13.01.2011 - 14.04.2011 -Prawo i język (część II) - wykłady z zakresu komunikacji prawniczej i urzędowej. Ćwiczenia i warsztaty w rozumieniu i pisaniu pism prawnych oraz urzędowych - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego;
15-16.04.2010 -Umowy Handlowe - jak zabezpieczyć interesy swojej firmy. Przepisy i praktyka - J.G. Training;
05-06.11.2009 -Kancelaria - Biurowość - Archiwizacja - High 5 Training Group;
15.10.2008 -Praktyczne aspekty wypełniania obowiązków informacyjnych przez spółki notowane na GPW oraz zmiany przepisów w tym zakresie - szkolenie korporacyjne;
03-04.07.2008 -Microsoft Excel zaawansowany - Combidata Poland sp. z o.o.;
25-26.06.2007 -Profesjonalna sekretarka/asystentka - Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o.;
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Prawo
Wsparcie usług prawnych
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.