Umiejętności
Microsoft Office
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
komunikatywność
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Optymalizacja kosztów
Motywacja
Optymalizacja procesów
Wyznaczanie celów i organizacja pracy
praca po presją czasu
ustalanie priorytetów i skuteczna realizacja zadań
poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
Raportowanie i analizy
Współpraca biznesowa
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Operacji
• wspomaganie pracy przełożonych w rozwijaniu strategii firmy w zgodności z jej misją,
• zarządzanie realizacją strategii w obrębie podległej mu jednostki firmy we współpracy z innymi działami,
• ustalanie ogólnie planów rozwoju i sposobu realizacji zadań,
• zarządzanie podległym zespołem
• Tworzenie raportów i analiz efektywności poszczególnych akcji
• Optymalizacja kosztów poprzez wdrażanie nowych rozwiązań
• Przeprowadzanie ocen pracowników
• Szkolenie w zakresie obsługi klienta, produktów ubezpieczeniowych
• Motywowanie
• Rekrutacja pracowników
• Zatrudnianie i zwalnianie pracowników
• współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• zarządzanie realizacją strategii w obrębie podległej mu jednostki firmy we współpracy z innymi działami,
• ustalanie ogólnie planów rozwoju i sposobu realizacji zadań,
• zarządzanie podległym zespołem
• Tworzenie raportów i analiz efektywności poszczególnych akcji
• Optymalizacja kosztów poprzez wdrażanie nowych rozwiązań
• Przeprowadzanie ocen pracowników
• Szkolenie w zakresie obsługi klienta, produktów ubezpieczeniowych
• Motywowanie
• Rekrutacja pracowników
• Zatrudnianie i zwalnianie pracowników
• współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
Szef Zespołu Operacyjnego
• Odpowiadałam za pracę Działu Obsługi Klienta
• Odpowiadałam za obsługę programów leasingowych, bankowych , dealerskich w zakresie produktów ubezpieczeniowych
• Zarządzałam zespołem w zakresie wystawiania, weryfikacji i rozliczania polis ubezpieczeniowych z zakładami ubezpieczeń
• Nadzorowałam poprawność wystawionych dokumentów
• Ustalałam SLA dla poszczególnych procesów w porozumieniu z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
• Zarządzałam powierzonym budżetem
• Monitorowałam założony budżet w oparciu o ROI
• Wyznaczałam i rozliczałam zadania cykliczne ( cele dla pracowników) – kwartalne i półroczne
• Motywowałam oraz wyznaczałam ścieżki kariery podległym pracownikom
• Przeprowadzałam oceny pracy podległych pracowników
• Odpowiadałam za utrzymanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
• Odpowiadałam za rekrutację i selekcję pracowników do podległego mi zespołu
• Wprowadzałam do obsługi nowe produkty ubezpieczeniowe ( negocjacje warunków z Towarzystwem ubezpieczeniowym, ustalenie procesu, założenia do systemu informatycznego, przeszkolenie pracowników)
• Przygotowywałam założenia do systemu informatycznego do obsługi polis ubezpieczeniowych
• Prowadziłam szkolenia z nowych umów, produktów , procesów – podlegli pracownicy jak też klient zewnętrzny
• Zapewniałam telefoniczną oraz pisemną obsługę klientów, odpowiadając na szereg zapytań związanych ze wszystkimi obszarami ubezpieczeń w firmach leasingowych
• Zarządzałam zespołem
• Tworzyłam i modyfikowałam procesy operacyjne
• Wdrażałam i prowadziłam projekty od strony operacyjnej
• Tworzyłam raporty i analizy efektywności poszczególnych akcji ( procesów)
• Optymalizowałam koszty poprzez wdrażanie nowych rozwiązań
• Prowadziłam Doradztwo oraz szkolenie firmy leasingowej w zakresie obsługi klienta, wdrożenia i realizacji procesów, organizacji pracy /Raiffeisen Insurance Agency/ .
• Odpowiadałam za obsługę programów leasingowych, bankowych , dealerskich w zakresie produktów ubezpieczeniowych
• Zarządzałam zespołem w zakresie wystawiania, weryfikacji i rozliczania polis ubezpieczeniowych z zakładami ubezpieczeń
• Nadzorowałam poprawność wystawionych dokumentów
• Ustalałam SLA dla poszczególnych procesów w porozumieniu z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
• Zarządzałam powierzonym budżetem
• Monitorowałam założony budżet w oparciu o ROI
• Wyznaczałam i rozliczałam zadania cykliczne ( cele dla pracowników) – kwartalne i półroczne
• Motywowałam oraz wyznaczałam ścieżki kariery podległym pracownikom
• Przeprowadzałam oceny pracy podległych pracowników
• Odpowiadałam za utrzymanie relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
• Odpowiadałam za rekrutację i selekcję pracowników do podległego mi zespołu
• Wprowadzałam do obsługi nowe produkty ubezpieczeniowe ( negocjacje warunków z Towarzystwem ubezpieczeniowym, ustalenie procesu, założenia do systemu informatycznego, przeszkolenie pracowników)
• Przygotowywałam założenia do systemu informatycznego do obsługi polis ubezpieczeniowych
• Prowadziłam szkolenia z nowych umów, produktów , procesów – podlegli pracownicy jak też klient zewnętrzny
• Zapewniałam telefoniczną oraz pisemną obsługę klientów, odpowiadając na szereg zapytań związanych ze wszystkimi obszarami ubezpieczeń w firmach leasingowych
• Zarządzałam zespołem
• Tworzyłam i modyfikowałam procesy operacyjne
• Wdrażałam i prowadziłam projekty od strony operacyjnej
• Tworzyłam raporty i analizy efektywności poszczególnych akcji ( procesów)
• Optymalizowałam koszty poprzez wdrażanie nowych rozwiązań
• Prowadziłam Doradztwo oraz szkolenie firmy leasingowej w zakresie obsługi klienta, wdrożenia i realizacji procesów, organizacji pracy /Raiffeisen Insurance Agency/ .
Szkolenia i kursy
• Inteligencja emocjonalna: zarządzanie emocjami i stresem – 4 Grow
• Program rozwojowy Raiffeisen Leasing Management Academy. Program wiedzy menedżerskiej oraz opanowanie zasad, metod, najlepszych praktyk- ICAN Instytute, Harvard Business Publishing
• Trening praktycznych umiejętności kierowniczych; Europejskie Centrum Edukacyjno-Doradcze
• Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami biznesowymi ;Instytut Rozwoju Biznesu
• Uczestnictwo w seminarium na temat „ Wyznaczanie wartości pojazdów samochodowych uszkodzonych, powypadkowych
• Poprawne przetwarzanie danych osobowych na stanowisku pracy - Zimny& Syn s.c.
• Uzyskanie zezwolenia PUNU na wykonywanie czynności agenta ubezpieczeniowego ( grudzień 2000)
• Kurs na temat „ Sztuki komunikacji” – organizator – Integracja
• Szkolenia dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych: TU Allianz Życie Polska S.A , T.U Allianz Polska S.A., STU Ergo Hestia S.A., PZU S.A., TUiR WARTA S.A., Compensa Vienna Insurance Group, Generali TU S.A.
• Kurs bezpiecznej jazdy – projekt “Z kobietą bezpiecznie na drodze”
• Program rozwojowy Raiffeisen Leasing Management Academy. Program wiedzy menedżerskiej oraz opanowanie zasad, metod, najlepszych praktyk- ICAN Instytute, Harvard Business Publishing
• Trening praktycznych umiejętności kierowniczych; Europejskie Centrum Edukacyjno-Doradcze
• Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami biznesowymi ;Instytut Rozwoju Biznesu
• Uczestnictwo w seminarium na temat „ Wyznaczanie wartości pojazdów samochodowych uszkodzonych, powypadkowych
• Poprawne przetwarzanie danych osobowych na stanowisku pracy - Zimny& Syn s.c.
• Uzyskanie zezwolenia PUNU na wykonywanie czynności agenta ubezpieczeniowego ( grudzień 2000)
• Kurs na temat „ Sztuki komunikacji” – organizator – Integracja
• Szkolenia dla osób ubiegających się o wykonywanie czynności agencyjnych: TU Allianz Życie Polska S.A , T.U Allianz Polska S.A., STU Ergo Hestia S.A., PZU S.A., TUiR WARTA S.A., Compensa Vienna Insurance Group, Generali TU S.A.
• Kurs bezpiecznej jazdy – projekt “Z kobietą bezpiecznie na drodze”
Edukacja
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
Lubię czytać. Ulubieni pisarze to Camilla Lackberg , Stieg Larsson, Jo Nesbo. Moją pasją jest sport. Staram się aktywnie spędzać czas próbując wszelkich aktywności ruchowych os Zumby poprzez jazdę konną , jogging oraz górskie wyprawy ukoronowane zdobyciem szczytu.