Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży do Klientów Korporacyjnych i Key Account Region Centralno-Wschodni
1. zarządzanie 5 Zespołami sprzedaży do Kluczowych i Korporacyjnych Klientów (50+) oraz siecią Sprzedaży Pośredniej w Regionie Centralno-Wschodnim (Mazowieckie, Lubelskie, Podlaskie).
2. nadzór nad realizacją celów sprzedaży (powyżej 125%).
3. opracowywanie i wdrażanie strategi rozwoju Regionu.
2. nadzór nad realizacją celów sprzedaży (powyżej 125%).
3. opracowywanie i wdrażanie strategi rozwoju Regionu.
Corporate Sales Manager
1. zarządzanie grupą Large Account Managerów,
2. wyznaczanie celów strategicznych i taktycznych dla podległego Zespołu,
3. realizacja nałożonych na Grupę targetów,
4. analiza rynku,
5. wsparcie coachingowe i merytoryczne Handlowców,
6. efektywne motywowanie, organizacja i kontrola ich czasu pracy
2. wyznaczanie celów strategicznych i taktycznych dla podległego Zespołu,
3. realizacja nałożonych na Grupę targetów,
4. analiza rynku,
5. wsparcie coachingowe i merytoryczne Handlowców,
6. efektywne motywowanie, organizacja i kontrola ich czasu pracy
Corporate Service Manager
1. obsługa od strony marketingowo-logistycznej największego nowopowstającego obiektu targowego w Warszawie – Warsaw International Expo Center,
2. utworzenie i późniejsze kierowanie grupą przeznaczoną do obsługi targów,
3. formułowanie strategii Firmy w stosunku do Kluczowych Klientów,
4. realizacja planu sprzedaży,
5. monitowanie oferty konkurencji,
6. pozyskiwanie i utrzymanie Klientów skupionych w największych obiektach biurowych na terenie Warszawy
2. utworzenie i późniejsze kierowanie grupą przeznaczoną do obsługi targów,
3. formułowanie strategii Firmy w stosunku do Kluczowych Klientów,
4. realizacja planu sprzedaży,
5. monitowanie oferty konkurencji,
6. pozyskiwanie i utrzymanie Klientów skupionych w największych obiektach biurowych na terenie Warszawy
Koordynator ds. Głównych Inwestorów Strategicznych i Telewizji Kablowej
RST El-Net S.A.
1. negocjowanie warunków wejścia z siecią telekomunikacyjną do i biznesowych w obszarach koncesyjnych obsługiwanych przez Spółkę,
2. opracowywanie i dostosowywanie oferty programowej, ustalanie strategii marketingowej, długoterminowych planów rozwoju i całokształtu polityki firmy w dziedzinie telewizji kablowej,
3. realizacja wytyczonych planów sprzedaży dla catv poprzez koordynację grupy sprzedawców indywidualnych.
2. opracowywanie i dostosowywanie oferty programowej, ustalanie strategii marketingowej, długoterminowych planów rozwoju i całokształtu polityki firmy w dziedzinie telewizji kablowej,
3. realizacja wytyczonych planów sprzedaży dla catv poprzez koordynację grupy sprzedawców indywidualnych.
P.O. Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu
BUSINESS FOUNDATION SP. Z O.O.
1. budowanie i motywowanie podległego zespołu,
2. tworzenie i wdrażanie procedur obiegu dokumentów,
3. przygotowywanie programów promocyjnych,
4. promowanie (stoiska targowe, wystawy) i wprowadzanie na rynek nowych produktów,
5. pozyskiwanie, negocjowanie warunków i zawieranie umów z kluczowymi klientami - przedsiębiorcami i wybitnymi osobowościami regionu.
2. tworzenie i wdrażanie procedur obiegu dokumentów,
3. przygotowywanie programów promocyjnych,
4. promowanie (stoiska targowe, wystawy) i wprowadzanie na rynek nowych produktów,
5. pozyskiwanie, negocjowanie warunków i zawieranie umów z kluczowymi klientami - przedsiębiorcami i wybitnymi osobowościami regionu.
Szkolenia i kursy
Umiejętność autoprezentacji (CEiDP MABOR) 2008r.
ASMS – Strategia Efektywnej Sprzedaży (Huthwaite Internacional - 05.2007)
Technika Efektywnej Sprzedaży (TMI Polska - 10.2006)
Negocjacje sprzedażowe (Chantrey Vallacott DFK – Framework Consulting DFK) – 2006r.
Umiejętności osobiste – wizerunek profesjonalny (Centrum Kreowania Liderów) – 2005r.
Kierowanie zespołami pracowniczymi (Praktyczna Szkoła Innowacji) – 2005r.
Profesjonalny Manager w działaniu (Kalkstein CT) – 2003r.
Profesjonalne Sztuki Negocjacji (Kalkstein CT) – 2002r.
Metody zwiększenia efektywności sprzedaży w segmencie Kluczowego Klienta (Nextira One)
Infrastruktura telekomunikacyjna dla Biznesu (CPI) – 2002r.
Strategia, Przywództwo, Budowanie wartości firmy (Harvard Business Publishing) – 2001r.
ASMS – Strategia Efektywnej Sprzedaży (Huthwaite Internacional - 05.2007)
Technika Efektywnej Sprzedaży (TMI Polska - 10.2006)
Negocjacje sprzedażowe (Chantrey Vallacott DFK – Framework Consulting DFK) – 2006r.
Umiejętności osobiste – wizerunek profesjonalny (Centrum Kreowania Liderów) – 2005r.
Kierowanie zespołami pracowniczymi (Praktyczna Szkoła Innowacji) – 2005r.
Profesjonalny Manager w działaniu (Kalkstein CT) – 2003r.
Profesjonalne Sztuki Negocjacji (Kalkstein CT) – 2002r.
Metody zwiększenia efektywności sprzedaży w segmencie Kluczowego Klienta (Nextira One)
Infrastruktura telekomunikacyjna dla Biznesu (CPI) – 2002r.
Strategia, Przywództwo, Budowanie wartości firmy (Harvard Business Publishing) – 2001r.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.