Agnieszka Mirgos-Wasiak

Kierownik Działu Administracji, Segar Sp. z o.o.
Żyrardów, mazowieckie

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SEGAR Sp. z o.o.
Kierownik Działu Administracji
- windykacja zaległych należności; przygotowywanie dokumentacji do procesów sądowych
- prowadzenie sekretariatu firmy
- prowadzenie inwestycji w firmie: budowy, rozbudowy, pozwolenia, projekty
- prowadzenie pełnej dokumentacji firmy
- prowadzenie książki obiektu; terminowe przeglądy i badania
- wystawianie faktur VAT, duplikatów, faktur korygujących, not korygujących
- przygotowywanie dokumentów do księgowości; sprawdzanie pod względem merytorycznym i rozrachunkowym
- rozliczanie pracowników, delegacje
- ewidencja czasu pracy i nieobecności pracowników
- dbałość o prawidłowy i płynny obieg dokumentów w firmie
- prowadzenie gospodarki środowiskowej: ochrona środowiska ; opłata produktowa, opłata za korzystanie ze środowiskowa, ścisła współpraca z organizacją odzysku;
- BHP i PPOŻ : prowadzenie pełnej dokumentacji szkoleń pracowników oraz kart z wypadku przy pracy; dokonywanie stosownych przeglądów PPOŻ, sporządzenie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; pozyskiwanie uzgodnień BHP, PPOŻ i Sanepidu
- organizowanie imprez okolicznościowych oraz integracyjnych dla pracowników
Kompol Sp. z o.o.
Specjalista ds. Administracji
- obsługa sekretariatu biura
- redagowanie pism urzędowych
- inwestycje w firmie; budowy, rozbudowy, pozwolenia, projekty
- prowadzenie pełnej dokumentacji firmy
- książka obiektu
- wystawianie faktur VAT, duplikatów, faktur korygujących, not korygujących
- przygotowywanie dokumentów do księgowości; sprawdzanie pod względem merytorycznym oraz opisywanie faktur
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
- ochrona środowiska: prowadzenie gospodarki środowiskowej; opłata produktowa, i środowiskowa, ścisła współpraca z organizacją odzysku;
- czas pracy: rozliczanie czasu pracy
- BHP i PPOŻ : prowadzenie pełnej dokumentacji szkoleń pracowników oraz kart z wypadku przy pracy; dokonywanie stosownych przeglądów PPOŻ, prowadzenie ksiązki obiektu
- windykacja (stały kontakt z klientem)
- obsługa magazynu (inwentaryzacje); wprowadzanie towaru na magazyn oraz rozchodowywanie
Logo
Sekretarka / Windykacja
Finco-Stal Serwis Sp. z o.o.
Sekretarka:
-odbieranie telefonów i łączenie rozmów
-przyjmowanie gości
-prowadzenie plików poczty przychodzącej wychodzącej segregacja, wysyłanie faktur pocztą elektroniczną
-prowadzenie książki nadawczej
-prowadzenie rezerwacji sali konferencyjnej
-tworzenie zamówień sprzedaży oraz zamówień zakupu w systemie CDN XL
-kontrola zapasów materiałów biurowych, artykułów spożywczych oraz środków czystości i higieny -przyjmowanie zamówień materiałów (tworzenie PZ) do systemu CDN XL
-rozchodowanie materiałów (tworzenie RW) -rozwiązywanie bieżących problemów
-nadzorowanie prac remontowych oraz budowlanych
-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z budowami
-ścisła współpraca z Urzędami Państwowymi w zakresie dokumentacji budowlanej
-ścisła współpraca z Architektem, Geodetą oraz Wykonawcami danej inwestycji
Windykacja:
-codzienna kontrola wpływu należności (współpraca z 350 klientami)
-analiza płatności klientów - monitoring należności terminowych i przeterminowanych - wysyłanie wezwań do zapłaty oraz przypominanie o zbliżającym się terminie wpłaty należności
- permanentny telefoniczny kontakt z dłużnikiem w celu monitorowania spłat zadłużenia
- sporządzanie harmonogramu spłat należności w ścisłym porozumieniu z dłużnikiem
- zlecanie usług windykacyjnych do kancelarii adwokackiej
- ścisła współpraca z firmą ubezpieczającą należności, współpraca z wywiadownią gospodarczą w celu ustalenia kondycji finansowej dłużnika
- monitorowanie przebiegu sprawy sądowej wobec dłużnika
- monitorowanie przebiegu egzekucji komorniczej - akceptacja zleceń produkcyjnych pod względem finansowym
- ścisła współpraca z działem produkcji oraz z działem logistyki
Ochrona Środowiska:
- wprowadzanie i prowadzenie gospodarki Ochrony Środowiska na terenie firmy
- prowadzenie zestawień odnośnie wprowadzania opakowań na rynek oraz z zakresu korzystania ze środowiska
- sporządzanie sprawozdań kwartalnych i półrocznych do Urzędu Marszałkowskiego i do Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska
- ścisła współpraca z Organizacją Odzysku
- Ścisła współpraca z firmami odbierającymi odpady technologiczne i komunalne - prowadzenie kart przekazania odpadów.
Logo
Asystentka w Dziale Zasobów Ludzkich
Thomson Multimedia Sp. z o. o. Oddział TECHNICOLOR
-rozliczenie czasu pracy pracowników
-rozliczenie pracowników w rozliczeniu 4-miesięcznym
-ewidencja nieobecności pracowników -ewidencja godzin nadliczbowych - prowadzenie kontrola list obecności
-sporządzenie zamówień w systemie SAP
-kontrola obiegu dokumentów w systemie SAP -sporządzenie, kontrola i wydruk Kart Pracy
-organizacja spotkań

Szkolenia i kursy

Kurs znajomości programu EXCEL

Edukacja

Logo
Socjologia - Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Zainteresowania

książki

Inne

-bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych
-bardzo dobra znajomość komputera: Word, Excel, Microsoft Office, Internet, email
-doskonała umiejętność organizacji pracy
-umiejętność w prowadzeniu biura
-prawo jazdy Kat. B

Grupy

Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.