Agnieszka Miecznik

Specjalista ds. Obrotu Magazynowego, McCormick Polska S.A.

Wypowiedzi

  • Agnieszka Miecznik
    Wpis na grupie jakość obsługi klienta w temacie odpowiedź na reklamacje
    17.08.2009, 20:39

    witaj.
    Opcje są dwie. Jeśli rozmawiamy o sprzedaży bezpośredniej, to faktycznie powiedzenie
    "jest ktoś, kto ma zawsze racje tzw. klient" jest jak najbardziej trafione. Jeśli natomiast rozmawiamy o sprzedaży np. przez telefon, co jest ostatnio bardzo popularne, to wszystko zależy od sprzedawcy a bardziej od tego czy jesteś miła czy nie.
    Bo widzisz dobry sprzedawca "sprzeda piasek na pustyni" albo "eskimosom lody" jak wolisz a takich znam.
    A co do Twojego niezadowolenia, to tak średnio ktoś się tym przejmuje.
    Liczy się sprzedaż a niezadowoleniem klienta zajmuje się
    sztab prawników no chyba, że jesteś mniej wymagająca i wystarczy Ci słowo przepraszam.

    Pozdrawiam

    :)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do