Agnieszka Michalak

Agnieszka Michalak

Sales, Marketing and Business Application Manager , Johnson & Johnson
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Johnson & Johnson
Sales, Marketing and Business Application Manager
ERP system improvement & development
BI system implementation
Planning System implementation
Integration plan of all used Business Applications
Controlling system development & implementation with auto-accounting
Day-to-day P&L (products & customers) – full controlling tool
Mobile Systems for Sales Department Management
Sales & Marketing controlling
Johnson & Johnson
Sales & Marketing Controller
Cognos BI Development
Sales & Marketing analysis
Preparation of complex controlling system
Financial Accounts organisation scheme, with whole accounting procedure consistent with corporate rules & budget lines
Financial training – P&L understanding for Sales & Marketing Departments
Bic Polska Sp. z o.o.
Sales & Marketing Controller - Poland, Ukraine, Czech Republic, Slovakia
BIC
SIEBEL Project – tool for Sales Reps
ESIS – building new package of reports, potential users training
Brio – creation of Sales Commission Calculation Tool
Sales & Pricing Policy for all markets in the region
Sales & Marketing budget management
Supply Chain and Co-packing Hub in Slovakia /serving EMEA/ - controlling support
Supply Chain “optimisation engine” creation
Bic Polska Sp. z o.o.
PA to GM
BIC
Logo
Developement Director Assistant
Bouygues
Bonduelle Polska
Financial Director Assistant
Geant Polska
Hypermarket Director Assistant

Edukacja

Logo
Professional Diploma in Marketing - DM at CIM, studia podyplomowe
Questus
Logo
MBA, MBA
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Logo
Rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowości, Finanasów i Zarządzania im. Kudlińskiego - Warszawa
Logo
Zarządzanie Nieruchomościami, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości im. Jańskiego - Warszawa

Zainteresowania

Psy

Inne

Prowadzenie szkoleń z Controllingu Marketingowo-Sprzedażowego

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc
Controllers
Controllers
Grupa,której uczestnicy na codzień w firmach zajmują się controllingiem,rachunkowością zarządczą,analizami,planowaniem,audytem, zarządzaniem itp.Mile widziani również właścici
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
OOH magazine
OOH magazine
OOH magazine: komunikacja out of home.