Doświadczenie zawodowe
copywriter
ATL/BTL
Warszawa
www.vip.com.pl
Klienci:
Blue City
Dalkia
Galeria Sfera (Bielsko-Biała)
Żywiec Zdrój
Tchibo
Warszawa
www.vip.com.pl
Klienci:
Blue City
Dalkia
Galeria Sfera (Bielsko-Biała)
Żywiec Zdrój
Tchibo
copywriter
ID www.aidi.pl
tworzenie koncepcji kreatywnych ATL, BTL, tvc, print, hasła reklamowe, nazw produktów... etc.
Klienci:
Agora - > Avanti
Asus
Berlin – Chemie - > Espumisan, Lioton, Fastum…
Biofarm
DaimlerChrysler Fanancial Servisec
DaimlerChrysler Fleet Management
Enel-Med
Ghelamco
J&S Cup
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Bank
Mercedes-Benz Leasing
Tele 2
TVP
Klienci:
Agora - > Avanti
Asus
Berlin – Chemie - > Espumisan, Lioton, Fastum…
Biofarm
DaimlerChrysler Fanancial Servisec
DaimlerChrysler Fleet Management
Enel-Med
Ghelamco
J&S Cup
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Bank
Mercedes-Benz Leasing
Tele 2
TVP
Szkolenia i kursy
UNIWERSYTET WARSZAWSKI PSYCHOLOGIA
2003 – 2008
Wydział Psychologii
- zakończone studia magisterskie
- ukończyłam specjalizację Psychologia Ekonomiczna (psychologia reklamy, zachowania konsumenckie, negocjacje, elementy marketingu, Public Relations.. etc.)
- odbyłam ukończyłam kursy z zakresu psychologii: społecznej, osobowości, rozwoju, emocji i motywacji, inteligencji emocjonalnej, uczenia się i pamięci
- oraz treningi: twórczego myślenia, tworzenia reklamy komercyjnej, tworzenia i badania reklam społecznych
- stypendium naukowe za rok 2005/06, 2006/07, 2007/08
WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA
2007 - 2008
Kurs Scenariuszowy
Roczny, intensywny Kurs Scenariuszowy - nauka jak pisać scenariusze filmu fabularnego, telewizyjnego, sitcomu i reklamy.
WYŻSZA SZKOŁA HANDLU I PRAWA IM.R.ŁAZARSKIEGO W WARSZAWIE
i WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA
2009 - 2010
Studia podyplomowe dla producentów filmowych i telewizyjnych
Podmioty i procesy produkcji filmowej
Kształtowanie struktur finansowych produkcji filmowej
Zasady i źródła finansowania produkcji filmowej
Prawne aspekty procesu produkcji filmowej
Podstawy reżyserii filmowej i prac scenariuszowych
etc.
2003 – 2008
Wydział Psychologii
- zakończone studia magisterskie
- ukończyłam specjalizację Psychologia Ekonomiczna (psychologia reklamy, zachowania konsumenckie, negocjacje, elementy marketingu, Public Relations.. etc.)
- odbyłam ukończyłam kursy z zakresu psychologii: społecznej, osobowości, rozwoju, emocji i motywacji, inteligencji emocjonalnej, uczenia się i pamięci
- oraz treningi: twórczego myślenia, tworzenia reklamy komercyjnej, tworzenia i badania reklam społecznych
- stypendium naukowe za rok 2005/06, 2006/07, 2007/08
WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA
2007 - 2008
Kurs Scenariuszowy
Roczny, intensywny Kurs Scenariuszowy - nauka jak pisać scenariusze filmu fabularnego, telewizyjnego, sitcomu i reklamy.
WYŻSZA SZKOŁA HANDLU I PRAWA IM.R.ŁAZARSKIEGO W WARSZAWIE
i WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA
2009 - 2010
Studia podyplomowe dla producentów filmowych i telewizyjnych
Podmioty i procesy produkcji filmowej
Kształtowanie struktur finansowych produkcji filmowej
Zasady i źródła finansowania produkcji filmowej
Prawne aspekty procesu produkcji filmowej
Podstawy reżyserii filmowej i prac scenariuszowych
etc.
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Rajdy Spływy wycieczki itp.
Grupa dla osób aktywnych, której celem jest ciekawe spędzenie wolnego czasu.
Scenariusze filmowe
Wszyscy, którzy pasjonują się lub zawodowo zajmują się pisaniem i analizą scenariuszy filmowych.
scenarzyści
scenarzyści i scriptwriterzy, pomysły, inspiracje, drogi dochodzenia do, od, pod i nad całościowego ujęcia tematu, miejsca gdzie opłaca się pracować, miejsca gdzie nie opłaca się pracować,
scenarzyści teatralni
Grupa przeznaczona dla scenarzystów teatralnych, dramaturgów, dramatopisarzy i dramatopisarek i wszystkich zainteresowanych teatrem.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?