Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. komunikacji wewnętrznej
- całokształt działań w zakresie komunikacji wewnętrznej, od przygotowania i wdrożenia strategii komunikacji wewnętrznej poprzez jej realizacje i inicjowanie działań komunikacyjnych,
- przygotowanie planu komunikacji regionalnej w banku i koordynacja jego realizacji (znaczący wzrost przepływu informacji na linii Centrala – Regiony, przełożony – pracownik),
- wdrażanie portalu intranetowego i odpowiadanie za jego prawidłowe funkcjonowanie i dalszy rozwój,
- inicjowanie i koordynacja projektów mających na celu promocję wartości firmy, wzrost zaangażowania i motywacji pracowników,
- koordynacja dużych projektów komunikacyjnych – wdrożenie nowej strategii banku, wprowadzenie nowego logo, wejście firmy na giełdę, badania opinii pracowników,
- opracowywanie informacji i komunikatów skierowane do pracowników,
- redagowanie biuletynów i magazynów dla pracowników,
-organizacja konkursów dla pracowników i spotkań: integracje, pikniki rowerowe, imprezy biegowe,
-inicjowanie i koordynowanie projektów w zakresie wolontariatu pracowniczego i CSR,
-propagowanie aktywnego stylu życia wśród pracowników – inicjowanie i koordynacja udziału pracowników w zawodach sportowych i innych inicjatywach o charakterze sportowym.
- przygotowanie planu komunikacji regionalnej w banku i koordynacja jego realizacji (znaczący wzrost przepływu informacji na linii Centrala – Regiony, przełożony – pracownik),
- wdrażanie portalu intranetowego i odpowiadanie za jego prawidłowe funkcjonowanie i dalszy rozwój,
- inicjowanie i koordynacja projektów mających na celu promocję wartości firmy, wzrost zaangażowania i motywacji pracowników,
- koordynacja dużych projektów komunikacyjnych – wdrożenie nowej strategii banku, wprowadzenie nowego logo, wejście firmy na giełdę, badania opinii pracowników,
- opracowywanie informacji i komunikatów skierowane do pracowników,
- redagowanie biuletynów i magazynów dla pracowników,
-organizacja konkursów dla pracowników i spotkań: integracje, pikniki rowerowe, imprezy biegowe,
-inicjowanie i koordynowanie projektów w zakresie wolontariatu pracowniczego i CSR,
-propagowanie aktywnego stylu życia wśród pracowników – inicjowanie i koordynacja udziału pracowników w zawodach sportowych i innych inicjatywach o charakterze sportowym.
główny specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
- całościowa koordynacja działań w zakresie komunikacji wewnętrznej, od przygotowania planów, po realizację inicjatyw
- wsparcie komunikacyjne wszystkich inicjatyw i projektów realizowanych w firmie
- redakcja i przygotowanie komunikatów do pracowników, biuletynów, magazynów wewnętrznych
- organizacja spotkań i eventów dla pracowników.
- wsparcie komunikacyjne wszystkich inicjatyw i projektów realizowanych w firmie
- redakcja i przygotowanie komunikatów do pracowników, biuletynów, magazynów wewnętrznych
- organizacja spotkań i eventów dla pracowników.
Departament PR i Komunikacji Wewnętrznej, starszy specjalista ds. PR i komunikacji
odpowiedzialna za:
– kontakty z mediami: udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy, udział w rankingach przygotowywanych przez media,
– przygotowywanie komunikatów prasowych,
– przygotowywanie artykułów sponsorowanych, wywiadów i wypowiedzi do mediów,
– organizacja konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami,
– organizacja akcji wysyłkowych do dziennikarzy,
– wdrożenie aplikacji wirtualnego biura prasowego banku na stronie www.bgz.pl i nadzór nad jego działaniem,
– współpraca z firmami w zakresie monitoringu mediów,
– przygotowywanie raportu rocznego,
– opracowywanie informacji i komunikatów skierowanych do pracowników,
– przygotowywanie wydawnictw specjalnych dla pracowników, np. kalendarze, segregatory, upominki, itp.
– organizacja eventów dla pracowników: spotkania, imprezy okolicznościowe, imprezy biegowe,
– organizacja konkursów dla pracowników,
– planowanie i kontrola wykorzystania budżetu departamentu.
– kontakty z mediami: udzielanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy, udział w rankingach przygotowywanych przez media,
– przygotowywanie komunikatów prasowych,
– przygotowywanie artykułów sponsorowanych, wywiadów i wypowiedzi do mediów,
– organizacja konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami,
– organizacja akcji wysyłkowych do dziennikarzy,
– wdrożenie aplikacji wirtualnego biura prasowego banku na stronie www.bgz.pl i nadzór nad jego działaniem,
– współpraca z firmami w zakresie monitoringu mediów,
– przygotowywanie raportu rocznego,
– opracowywanie informacji i komunikatów skierowanych do pracowników,
– przygotowywanie wydawnictw specjalnych dla pracowników, np. kalendarze, segregatory, upominki, itp.
– organizacja eventów dla pracowników: spotkania, imprezy okolicznościowe, imprezy biegowe,
– organizacja konkursów dla pracowników,
– planowanie i kontrola wykorzystania budżetu departamentu.
Departament Komunikacji Zewnętrznej i Wewnętrznej, starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
odpowiedzialna za:
– opracowanie planu komunikacji regionalnej w banku i koordynowanie jego realizacji,
– administrację portalu intranetowego - pełnienie funkcji głównego administratora portalu,
– nadzór nad projektem wdrożenia nowego portalu intranetowego banku,
– informowanie pracowników o istotnych wydarzeniach dotyczących banku, jego polityce, misji i celach strategicznych,
– współpraca z Fundacją BGŻ w zakresie kształtowania i promocji działalności Fundacji wśród pracowników,
– organizacja eventów dla pracowników, w tym sportowych: promocja kolarstwa (pikniki rowerowe), stworzenie pierwszej w banku drużyny biegowej.
– opracowanie planu komunikacji regionalnej w banku i koordynowanie jego realizacji,
– administrację portalu intranetowego - pełnienie funkcji głównego administratora portalu,
– nadzór nad projektem wdrożenia nowego portalu intranetowego banku,
– informowanie pracowników o istotnych wydarzeniach dotyczących banku, jego polityce, misji i celach strategicznych,
– współpraca z Fundacją BGŻ w zakresie kształtowania i promocji działalności Fundacji wśród pracowników,
– organizacja eventów dla pracowników, w tym sportowych: promocja kolarstwa (pikniki rowerowe), stworzenie pierwszej w banku drużyny biegowej.
Biuro Relacji Publicznych, starszy specjalista ds. komunikacji
odpowiedzialna za:
– opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej,
– koordynowanie dużego projektu komunikacyjnego – wdrożenie nowej strategii banku,
– nadzór nad projektem wdrożenia pierwszego portalu intranetowego i pełnienie funkcji głównego administratora portalu,
– przygotowanie akcji promocyjnej nowego portalu wśród pracowników,
– samodzielne redagowanie biuletynu pracowników banku,
– organizacja eventów dla klientów i pracowników banku,
– współpraca z dziennikarzami w zakresie kreowania wizerunku banku w mediach,
– realizacja projektów sponsoringowych i z zakresu CSR (np. Klasa BGŻ),
– przygotowywanie raportu rocznego,
– przygotowywanie biznesowej korespondencji okolicznościowej.
– opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej,
– koordynowanie dużego projektu komunikacyjnego – wdrożenie nowej strategii banku,
– nadzór nad projektem wdrożenia pierwszego portalu intranetowego i pełnienie funkcji głównego administratora portalu,
– przygotowanie akcji promocyjnej nowego portalu wśród pracowników,
– samodzielne redagowanie biuletynu pracowników banku,
– organizacja eventów dla klientów i pracowników banku,
– współpraca z dziennikarzami w zakresie kreowania wizerunku banku w mediach,
– realizacja projektów sponsoringowych i z zakresu CSR (np. Klasa BGŻ),
– przygotowywanie raportu rocznego,
– przygotowywanie biznesowej korespondencji okolicznościowej.
Departament Promocji i Marketingu, specjalista ds. marketingu
odpowiedzialna za:
– projekty badawcze – badania jakościowe, ilościowe, syndykatowe, analizy rynku,
– budowę programów lojalnościowych,
– tworzenie planów marketingowych,
– administrację serwisu internetowego banku www.bgz.pl,
– tworzenie przekazów marketingowych dla klientów (ulotki, broszury, akcje e-mailowe).
– projekty badawcze – badania jakościowe, ilościowe, syndykatowe, analizy rynku,
– budowę programów lojalnościowych,
– tworzenie planów marketingowych,
– administrację serwisu internetowego banku www.bgz.pl,
– tworzenie przekazów marketingowych dla klientów (ulotki, broszury, akcje e-mailowe).
Szkolenia i kursy
– Content Marketing – jak zaistnieć w mediach, 2014 r.
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, 2014 r.
- „Efektywne komunikowanie zmian”, RR Communication Consulting,
– „Poprawność gramatyczna i językowa” – cz. II szkolenia prowadzonego przez Teresę Kruszonę, wybitnego językoznawcę, przewodniczącą Rady Języka Polskiego,
– „Pisanie tekstów informacyjnych – komunikacja wewnętrzna w firmie”, szkolenie prowadzone przez Urszulę Kowalik, mentora firmy Youth Business Poland,
– „Poprawność gramatyczna i językowa” – cz. I szkolenia prowadzonego przez Teresę Kruszonę, wybitnego językoznawcę, przewodniczącą Rady Języka Polskiego,
– „Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej", szkolenie organizowane w ramach programu PARP,
– „Komunikacja wewnętrzna w firmie – narzędzia i praktyczne rozwiązania” Institute for International Research,
– Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów PR – PR Forum, Institute for International Research, Związek Firm Public Relations,
– „Sprawna komunikacja wewnętrzna”, Insitute for International Research,
– „Strategia kształtowania wizerunku marki w oparciu o badania marketingowe”, Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej,
– „Jak pisać, by być czytanym”, Madiapolis – Dziennikarska Agencja Wydawnicza,
– „Efektywne rozwiązania intranetowe”, GFMP Management Consultants,
– „Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych w banku”, Migut Media.
- Społeczna Odpowiedzialność Biznesu, 2014 r.
- „Efektywne komunikowanie zmian”, RR Communication Consulting,
– „Poprawność gramatyczna i językowa” – cz. II szkolenia prowadzonego przez Teresę Kruszonę, wybitnego językoznawcę, przewodniczącą Rady Języka Polskiego,
– „Pisanie tekstów informacyjnych – komunikacja wewnętrzna w firmie”, szkolenie prowadzone przez Urszulę Kowalik, mentora firmy Youth Business Poland,
– „Poprawność gramatyczna i językowa” – cz. I szkolenia prowadzonego przez Teresę Kruszonę, wybitnego językoznawcę, przewodniczącą Rady Języka Polskiego,
– „Efektywna komunikacja z elementami inteligencji emocjonalnej", szkolenie organizowane w ramach programu PARP,
– „Komunikacja wewnętrzna w firmie – narzędzia i praktyczne rozwiązania” Institute for International Research,
– Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów PR – PR Forum, Institute for International Research, Związek Firm Public Relations,
– „Sprawna komunikacja wewnętrzna”, Insitute for International Research,
– „Strategia kształtowania wizerunku marki w oparciu o badania marketingowe”, Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej,
– „Jak pisać, by być czytanym”, Madiapolis – Dziennikarska Agencja Wydawnicza,
– „Efektywne rozwiązania intranetowe”, GFMP Management Consultants,
– „Metody pomiaru efektywności działań promocyjnych w banku”, Migut Media.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Cenię relacje z ludźmi. Wolny czas spędzam z rodziną i przyjaciółmi. Uwielbiam narty i wędrówki po górach oraz podróże w ciekawe miejsca. Lubię też fotografować – miejsca i ludzi.
Inne
- łatwość pisania tekstów,
- umiejętność redakcji i korekty tekstów,
- bardzo dobra organizacja pracy, ogromna samodzielność, pełna odpowiedzialność za powierzone zadania,
- praktyczna umiejętność pracy w programach z pakietu MS Office – Word, Excel, PowerPoint,
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność redakcji i korekty tekstów,
- bardzo dobra organizacja pracy, ogromna samodzielność, pełna odpowiedzialność za powierzone zadania,
- praktyczna umiejętność pracy w programach z pakietu MS Office – Word, Excel, PowerPoint,
- dobra znajomość języka angielskiego
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.