Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor działu Marketingu
Cleaner Sp z o.o. 93-459 Łódź, ul. Telefoniczna 28
*tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja
*aktywizacja sprzedaży
*opieka nad klientami korporacyjnymi oraz indywidualnymi
*negocjacje kluczowych umów i koordynacja ich realizacji
*logistyka obsługi kontraktów
*planowanie i realizowanie założeń budżetowych firmy
*współpraca z działem operacyjnym w celu prawidłowej realizacji umów
*badanie konkurencji i monitoring branży
*zarządzanie 5 –osobowym zespołem
*telemarketing, reklama, PR
*wdrożenie systemu zarządzania bazą danych klientów ( CRM)
*zarządzanie kosztami działu
*aktywizacja sprzedaży
*opieka nad klientami korporacyjnymi oraz indywidualnymi
*negocjacje kluczowych umów i koordynacja ich realizacji
*logistyka obsługi kontraktów
*planowanie i realizowanie założeń budżetowych firmy
*współpraca z działem operacyjnym w celu prawidłowej realizacji umów
*badanie konkurencji i monitoring branży
*zarządzanie 5 –osobowym zespołem
*telemarketing, reklama, PR
*wdrożenie systemu zarządzania bazą danych klientów ( CRM)
*zarządzanie kosztami działu
Konsultant wizerunku
Ubieranie się do pracy jest diametralnie inne niż dobieranie ubioru w życiu prywatnym. Jednak obydwie okazje mogą być łatwo wykorzystane do wykreowania wyglądu o jakim zawsze marzyłaś lub marzyłeś. To jak wyglądasz jest tak samo ważne, jak to co robisz . Sztuką bowiem jest ciągłe doskonalenie swego własnego stylu a nie drastyczne zmiany. Czy wiesz jak zbudować poprzez ubiór i dodatki, swój wiarygodny wizerunek ?
PO Dyrektora Działu Handlowego
INTERKOBO Sp. z o.o. Łódź, ul. Zbąszyńska 3
*opieka nad klientami sieciowymi oraz klientami rynku tradycyjnego
*negocjacje kluczowych umów współpracy
*koordynacja realizacji umów
*logistyka obsługi kontraktów – koordynacja i ścisła współpraca z działem logistyki i magazynem
*aktywizacja sprzedaży we wszystkich kanałach rynku
*planowanie i realizowanie założeń budżetowych firmy ( sprzedaż , marża, przeceny, poziom zwrotów )
*dobór produktów do oferty dla klientów sieciowych oraz rynku tradycyjnego
*organizacja kontraktacji, targów i działań promocyjnych w poszczególnych segmentach rynku
*Visual Merchandising i współpraca z firmami świadczącymi usługi merchandisingowe
*windykacja należności
*współpraca operacyjna z działem importu, exportu oraz działem księgowym
*badanie konkurencji i monitoring branży
*wdrażanie działań w zakresie udoskonalenia systemu finansowo-księgowego
*wdrażanie platformy internetowej
*zarządzanie 14-osobowym zespołem
*negocjacje kluczowych umów współpracy
*koordynacja realizacji umów
*logistyka obsługi kontraktów – koordynacja i ścisła współpraca z działem logistyki i magazynem
*aktywizacja sprzedaży we wszystkich kanałach rynku
*planowanie i realizowanie założeń budżetowych firmy ( sprzedaż , marża, przeceny, poziom zwrotów )
*dobór produktów do oferty dla klientów sieciowych oraz rynku tradycyjnego
*organizacja kontraktacji, targów i działań promocyjnych w poszczególnych segmentach rynku
*Visual Merchandising i współpraca z firmami świadczącymi usługi merchandisingowe
*windykacja należności
*współpraca operacyjna z działem importu, exportu oraz działem księgowym
*badanie konkurencji i monitoring branży
*wdrażanie działań w zakresie udoskonalenia systemu finansowo-księgowego
*wdrażanie platformy internetowej
*zarządzanie 14-osobowym zespołem
Dyrektor ds.kluczowych klientów
Cleaner Sp z o.o. 93-459 Łódź, ul. Kuźnicka 7a
*opieka nad klientami korporacyjnymi oraz indywidualnymi
*negocjacjowanie kluczowych umów i koordynacja ich realizacji
*logistyka obsługi kontraktów
*planowanie i realizowanie założeń budżetowych firmy
*współpraca z działem operacyjnym w celu prawidłowej realizacji umów
*analiza rynku i konkurencji
*działania reklamowe oraz PR
*negocjacjowanie kluczowych umów i koordynacja ich realizacji
*logistyka obsługi kontraktów
*planowanie i realizowanie założeń budżetowych firmy
*współpraca z działem operacyjnym w celu prawidłowej realizacji umów
*analiza rynku i konkurencji
*działania reklamowe oraz PR
Buying Department Manager
*planowanie budżetów zakupu
*wybór kolekcji do sieci sklepów
*kreowanie polityki cenowej
*współokreślanie strategii rozwoju i wizerunku marki
*planowanie i nadzór dostaw towaru do sklepów
*inicjowanie działań aktywizujących sprzedaż
*planowanie i realizowanie założeń budżetowych firmy
( analizy sprzedaży, cen , marży, analizy kolekcji , współczynników zwrotu )
*prezentacje produktowe i szkolenia dla personelu sklepów
*zatowarowanie i otwieranie nowych sklepów
*Visual Merchandising
*reklamacje produktowe
*B2B- negocjacje, zamówienia, realizacja dostaw
*wsparcie dla działu marketingu – organizacja imprez i PR
*wsparcie dla działu F&A – rozliczanie kolekcji , stanów zapasu przepływ towaru między sektorem retail a outlet , rozliczanie zwrotów po kolekcji
*zarządzanie bezpośrednio zespołem 8- osobowym zespołem pracowników , pośrednio 40-osobowym zespołem kierowników sklepów firmowych i 4-osobowym zespołem VMerchandiserów
*zarządzanie kosztami działu
*koordynacja działań zakupowych z przedstawicielstwami w Czechach, na Węgrzech i Litwie
*monitorowanie wskaźników KPI
*sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych
*wybór kolekcji do sieci sklepów
*kreowanie polityki cenowej
*współokreślanie strategii rozwoju i wizerunku marki
*planowanie i nadzór dostaw towaru do sklepów
*inicjowanie działań aktywizujących sprzedaż
*planowanie i realizowanie założeń budżetowych firmy
( analizy sprzedaży, cen , marży, analizy kolekcji , współczynników zwrotu )
*prezentacje produktowe i szkolenia dla personelu sklepów
*zatowarowanie i otwieranie nowych sklepów
*Visual Merchandising
*reklamacje produktowe
*B2B- negocjacje, zamówienia, realizacja dostaw
*wsparcie dla działu marketingu – organizacja imprez i PR
*wsparcie dla działu F&A – rozliczanie kolekcji , stanów zapasu przepływ towaru między sektorem retail a outlet , rozliczanie zwrotów po kolekcji
*zarządzanie bezpośrednio zespołem 8- osobowym zespołem pracowników , pośrednio 40-osobowym zespołem kierowników sklepów firmowych i 4-osobowym zespołem VMerchandiserów
*zarządzanie kosztami działu
*koordynacja działań zakupowych z przedstawicielstwami w Czechach, na Węgrzech i Litwie
*monitorowanie wskaźników KPI
*sporządzanie raportów i analiz sprzedażowych
Dyrektor ds. marketingu i sprzedaży
Emfor S.A. grupa Telimena
*kreowanie i nadzorowanie polityki marketingowej Grupy
*odpowiedzialność za budżet
*zarządzanie 40-osobowym zespołem
*negocjacje handlowe z kluczowymi klientami
*logistyka dostaw
*kreowanie polityki sprzedaży w segmencie sklepów detalicznych oraz klientów hurtowych i nadzór nad jej realizacją
*realizacja polityki w segmecie klientów instytucjonalnym
*odpowiedzialność za budżet
*zarządzanie 40-osobowym zespołem
*negocjacje handlowe z kluczowymi klientami
*logistyka dostaw
*kreowanie polityki sprzedaży w segmencie sklepów detalicznych oraz klientów hurtowych i nadzór nad jej realizacją
*realizacja polityki w segmecie klientów instytucjonalnym
Szkolenia i kursy
2013 Aktywna Sprzedaż Usług ,
Jak skutecznie przekonywać Klientów i zwiększać sprzedaż,
Biznes Plus
2006 Kierowanie jako proces komunikacyjny ,
Ośrodek Umiejętności Komunikacyjnych LINIA
2001 Program Promocji Polskiego Eksportu – Rynki Wschodnie 2002
BMB Promotions Sp. Z o.o
1998 Ekspresja twórcza i praca z procesem - warsztaty szkoleniowe, PAM Centre Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
Clienting, sztuka negocjacji, komunikacja interpersonalna i autoprezentacja – warsztaty szkoleniowe, RES Consulting
ISO Skuteczny Menedżer , Swedish Menagement Group ISO
Dbałość o klienta , PAM Centre, Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
1997 Zachowanie w kontaktach z mediami , Burson Marsteller Agency, IMM Centre
1996 Studium Menedżerskie – budowanie zespołów, komunikacja w zespole, kierowanie zasobami ludzkimi, rozwiązywanie konfliktów, sztuka negocjacji , techniki twórczego myślenia, sztuka wystąpień publicznych, PAM Centre, Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
1992 Polsko-Austriacka Szkoła Zarządzania, WIFI Instytut, Linz , praktyka
1989 Amerykańska Szkoła Negocjacji organizowana przez Princetown University przy Wydziale Ekonomiczno- Socjologicznym UŁ
Jak skutecznie przekonywać Klientów i zwiększać sprzedaż,
Biznes Plus
2006 Kierowanie jako proces komunikacyjny ,
Ośrodek Umiejętności Komunikacyjnych LINIA
2001 Program Promocji Polskiego Eksportu – Rynki Wschodnie 2002
BMB Promotions Sp. Z o.o
1998 Ekspresja twórcza i praca z procesem - warsztaty szkoleniowe, PAM Centre Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
Clienting, sztuka negocjacji, komunikacja interpersonalna i autoprezentacja – warsztaty szkoleniowe, RES Consulting
ISO Skuteczny Menedżer , Swedish Menagement Group ISO
Dbałość o klienta , PAM Centre, Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
1997 Zachowanie w kontaktach z mediami , Burson Marsteller Agency, IMM Centre
1996 Studium Menedżerskie – budowanie zespołów, komunikacja w zespole, kierowanie zasobami ludzkimi, rozwiązywanie konfliktów, sztuka negocjacji , techniki twórczego myślenia, sztuka wystąpień publicznych, PAM Centre, Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania
1992 Polsko-Austriacka Szkoła Zarządzania, WIFI Instytut, Linz , praktyka
1989 Amerykańska Szkoła Negocjacji organizowana przez Princetown University przy Wydziale Ekonomiczno- Socjologicznym UŁ
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
moda i sztuka stylizacji
muzyka
sporty ekstremalne
psychologia
muzyka
sporty ekstremalne
psychologia
Inne
dodatkowe umiejętności :
Zdolności negocjacyjne
Team leader
Orientacja na cel
Komunikatywność
Umiejętność zarządzania zespołem
Samokontrola
Odpowiedzialność za podjęte decyzje i działania
Zdolności negocjacyjne
Team leader
Orientacja na cel
Komunikatywność
Umiejętność zarządzania zespołem
Samokontrola
Odpowiedzialność za podjęte decyzje i działania
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Powiedz nam co najbardziej lubisz robić a do końca życia nie będziesz musiał pracować
"Ja nie szukam, ja znajduję" - Pablo Picasso