Umiejętności
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
zagadnienia z zakresu logistyki,transportu,odpraw celnych, obsługi klienta, negocjaji
Zagadnienia rachunkowości
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Zamówień i Weryfikacji Kosztów
– współpraca z innymi działami w firmie przy realizacji projektów,
– negocjowanie z dostawcami najkorzystniejszych warunków płatności oraz realizacji zamówień,
– pomoc dla zespołów handlowych w procesie pozyskiwania najkorzystniejszych ofert zakupu i realizacji w procesie przed realizacyjnym
– weryfikacja poprawności ofert od dostawców pod względem kosztowym ,zgodności z wymogami wynikającymi z zamówień /Umów zawartych z
Klientem,
– składanie zamówień handlowych oraz ich akceptacja zgodnie z określonymi kompetencjami,
– monitorowanie statusu zamówień , kontrola nad terminową realizacją, rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie realizacji, przewidywanie
zagrożeń,
– kontrola zgodności realizacji zamówień z warunkami umów handlowych oraz dokumentów i Umów zawartych z dostawcami,
– wyjaśnianie nieścisłości /błędów w dostawie z dostawcami/producentami,
– zgłaszanie i prowadzenie reklamacji do dostawców ,
– wykonywanie zestawień dla kadry zarządzającej ,
– wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów zewnętrznych po weryfikacji otrzymanych dokumentów odbioru usługi lub towaru,
– pomoc i nadzór pracy członków zespołu,
– negocjowanie najkorzystniejszych warunków płatności oraz realizacji zamówień,
– budowanie pozytywnych relacji z dostawcami zewnętrznymi.
– weryfikacja założonych kosztów
– tworzenie zestawień kosztowych oraz analiza finansowa kontraktów, analiza danych ,oraz praca nad utrzymaniem lub podwyższeniem rabatów,
– pomoc w terminowym i zgodnym z umowami, zgodnymi z normami ISO i wewnętrznymi procedurami,
– odpowiedzialność za zrealizowanie zamówienia co bezpośrednio wpływa na prawidłową i terminowa realizację kontraktu/Umowy,
– globalne spojrzenie na maksymalizowanie zysku firmy i ograniczanie kosztów,
– negocjowanie z dostawcami najkorzystniejszych warunków płatności oraz realizacji zamówień,
– pomoc dla zespołów handlowych w procesie pozyskiwania najkorzystniejszych ofert zakupu i realizacji w procesie przed realizacyjnym
– weryfikacja poprawności ofert od dostawców pod względem kosztowym ,zgodności z wymogami wynikającymi z zamówień /Umów zawartych z
Klientem,
– składanie zamówień handlowych oraz ich akceptacja zgodnie z określonymi kompetencjami,
– monitorowanie statusu zamówień , kontrola nad terminową realizacją, rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie realizacji, przewidywanie
zagrożeń,
– kontrola zgodności realizacji zamówień z warunkami umów handlowych oraz dokumentów i Umów zawartych z dostawcami,
– wyjaśnianie nieścisłości /błędów w dostawie z dostawcami/producentami,
– zgłaszanie i prowadzenie reklamacji do dostawców ,
– wykonywanie zestawień dla kadry zarządzającej ,
– wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów zewnętrznych po weryfikacji otrzymanych dokumentów odbioru usługi lub towaru,
– pomoc i nadzór pracy członków zespołu,
– negocjowanie najkorzystniejszych warunków płatności oraz realizacji zamówień,
– budowanie pozytywnych relacji z dostawcami zewnętrznymi.
– weryfikacja założonych kosztów
– tworzenie zestawień kosztowych oraz analiza finansowa kontraktów, analiza danych ,oraz praca nad utrzymaniem lub podwyższeniem rabatów,
– pomoc w terminowym i zgodnym z umowami, zgodnymi z normami ISO i wewnętrznymi procedurami,
– odpowiedzialność za zrealizowanie zamówienia co bezpośrednio wpływa na prawidłową i terminowa realizację kontraktu/Umowy,
– globalne spojrzenie na maksymalizowanie zysku firmy i ograniczanie kosztów,
Specjalista ds Obsługi Finansowej
– globalne spojrzenie na maksymalizowanie zysku firmy i ograniczanie kosztów,
– Kontakty i uzgodnienia z dostawcami,
– składanie zamówień produktowych i usługowych,
– nadzór nad prawidłowym i terminowym zrealizowaniem zamówienia,
– zgłaszanie do przełożonych pojawiających problemów realizacyjnych ,
– kontrola zgodności realizacji
– wystawianie faktur dla klientów zewnętrznych ,
– przygotowywanie zestawień ,
– Kontakty i uzgodnienia z dostawcami,
– składanie zamówień produktowych i usługowych,
– nadzór nad prawidłowym i terminowym zrealizowaniem zamówienia,
– zgłaszanie do przełożonych pojawiających problemów realizacyjnych ,
– kontrola zgodności realizacji
– wystawianie faktur dla klientów zewnętrznych ,
– przygotowywanie zestawień ,
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zainteresowania
Beletrystyka, relaks poprzez wyrób biżuterii ,malowanie obrazów.
Inne
DODATKOWE KWALIFIKACJE, SZKOLENIA
Język angielski.
Wiedza z zakresu logistyki.
Obsługa komputera, znajomość w zakresie: MS Office. Obsługa urządzeń biurowych.
Znajomość ogólnych zasad rachunkowości ,księgowości.
CECHY OSOBOWE :
Zdyscyplinowana, systematyczna, odpowiedzialna, rzetelna, lojalna.
Opanowanie w sytuacjach stresujących, wymagających szybkiego reagowania.
Profesjonalne i solidne podejście do powierzonych obowiązków.
Skuteczne rozwiązywanie problemów
Ambicja i konsekwencja w realizowaniu celów.
Wysoka kultura osobista.
Język angielski.
Wiedza z zakresu logistyki.
Obsługa komputera, znajomość w zakresie: MS Office. Obsługa urządzeń biurowych.
Znajomość ogólnych zasad rachunkowości ,księgowości.
CECHY OSOBOWE :
Zdyscyplinowana, systematyczna, odpowiedzialna, rzetelna, lojalna.
Opanowanie w sytuacjach stresujących, wymagających szybkiego reagowania.
Profesjonalne i solidne podejście do powierzonych obowiązków.
Skuteczne rozwiązywanie problemów
Ambicja i konsekwencja w realizowaniu celów.
Wysoka kultura osobista.
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.