Agnieszka Marszycka

reklama / internet
Ząbki, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Account Manager
- nadzorowanie i optymalizacja kampanii,
- negocjowanie stawek i warunków emisji kampanii,
- odpowiedzialność za realizację budżetu,
- tworzenie raportów z kampanii,
- utrzymywanie kontaktów i budowanie dobrych relacji z domami mediowymi,
- analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie doboru stosownych rozwiązań z zakresu reklamy internetowej,
- przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych,
- planowanie i zakup mediów digital,
- nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczeniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacja,
- aktywne uczestnictwo w spotkaniach z mediami, partnerami biznesowymi,
- kontrola kosztów kampanii.
Grupa Agora
Project Manager
- Prowadzenie projektów i ścisła współpraca z Klientami firmy (analiza potrzeb,
kontakty bezpośrednie, prezentacje wyników pracy, analiz),
- Koordynacja i nadzór nad projektami IT,
- Koordynacja i przygotowanie analiz marketingowych,
- Budowanie trwałych relacji z Klientami.
Grupa Agora
Koordynator ds Współpracy z Wydawcami
- Pozyskiwanie nowych wydawców , w ramach rozbudowy portfolio sieci reklamowej,
- Tworzenie określonego wizerunku firmy tak aby pozyskać nowych i utrzymać istniejących partnerów,
- Monitoring działalności konkurencji oraz działania wydawców w celu zapewnienia konkurencyjności ofert,
- Comiesięczne rozliczanie wydawców zewnętrznych,
- Rozliczanie faktur oraz monitorowanie przychodów witryn,
- Aktualizacja danych - cennik, statystyki witryn, drzewko Megapanelu,
- Bieżące sprawdzanie poprawności emisji reklam w panelu wydawcy,
- Bieżąca obsługa witryn w kwestiach techniczno-adserwerowych,
- Obsługa umów barterowych oraz dbanie o wizerunek PR,
- Prowadzenia FunPage Facebook oraz strony www
Grupa Agora
Koordynator ds. operacyjnych
- Przygotowanie prognozy oraz reprognozy budżetu w poszczególnych działach.
- Współpraca z kierownikami poszczególnych działów oraz z kontrolingiem przy planowaniu i aktualizowaniu budżetu dla Segmentu Internet.
- Kontrola rachunków i faktur,
- Prowadzenie rejestru wszystkich faktur w Segmencie.
- Rozliczanie służbowych kart kredytowych
- Tworzenie rezerw na nie otrzymane dokumenty.
- Ściąganie raportów dotyczących płatności poprzez różne systemy płatnicze .
- Rejestracja i cesje domen
- Współpraca z helpdeskiem i działem zamówień przy realizacji zakupów komputerów i części komputerowych
- Przeprowadzanie inwentaryzację komputerów.
- Koordynacja przyznawania premii z FNS – współpraca z dyrektorami i HR.
- Rejestracja wniosków urlopowych.
- Prowadzenie projektów specjalnych,
- Nadzór pracy asystentek Segmentu Internet poprzez.
- Bieżąca współpraca z Dyrekcją Segmentu Internet (prace zlecone przez Dyrekcje SI).
Dor-Cel Sp. z o.o.
Office Manager
- Wykonywanie protokołów z zebrań Walnego Zgromadzenia wraz z Uchwałami.
- Wykonywanie sprawozdań z działalności Spółki.
- Przygotowywanie i wypełnianie formularzy do KRS.
- Przygotowywanie i wypełnianie formularzy do GUS.
- Przygotowywanie i wypełnianie formularzy do US i ZUS.
- Rozliczanie delegacji służbowych (krajowych i zagranicznych).
- Zamawianie, zakup i organizowanie dostaw artykułów i sprzętu biurowego.
- Przygotowywanie miesięcznych zestawień ksiegowych dotyczących przychodów i rozchodów z kasy oraz kont bankowych.
- Kierowanie pracą sekretariatu.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi.
Logo
Asystentka Zarządu
Mobitel Sp. z o.o. / Kulczyk Holding SA
- Prowadzenie kalendarza Zarządu firmy.
- Prowadzenie sekretariatu.
- Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
- Przygotowywanie miesięcznych zestawień księgowych dotyczących przychodów i rozchodów z kasy.
- Zaopatrywanie firmy w artykuły biurowe.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi.

Szkolenia i kursy

- Szkolenie „Skuteczne prezentacje”, 25-26.02.2014,
- Certyfikat ukończenia kursu komputerowego – Excel podstawowy
- Kurs języka angielskiego - Businese English LCCI2
- Szkolenie - Studium wykonalności dla projektów współfinansowanych w ramach RPO WM 2007-2013

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, magisterskie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie
Logo
Marketing, licencjackie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą

Zainteresowania

góry, sport, fretki

Inne

- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office; Internet
- Biegłą znajomość obsługi komputera w środowisku Windows;
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Prawo jazdy kat. B od 1998r.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Grupa trzymająca fretkę
Grupa trzymająca fretkę
Grupa dla wszystkich, którzy posiadają, chcą posiadać fretkę/i lub po prostu je kochają :). No i dla tych zdominowanych przez swoje małe futrzaste "potworki" też :)