Doświadczenie zawodowe
Kierownik sprzedaży i marketingu
Media Press sp. z o.o (wydawca Standardów Medycznych)
• zarządzanie działem sprzedaży i marketingu
• opracowywanie i wdrażanie globalnych kampanii marketingowych
• kreowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych (od koncepcji, przez kreację po realizację i badanie skuteczności)
• planowanie strategii sprzedaży
• realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
• zarządzanie i opieka nad kluczowymi klientami firmy - budowanie dobrych relacji i wizerunku firmy w kontaktach z nimi
• przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
• prowadzenie negocjacji handlowych
• opracowywanie raportów, statystyk i prognoz sprzedażowych
• opracowywanie i wdrażanie globalnych kampanii marketingowych
• kreowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych (od koncepcji, przez kreację po realizację i badanie skuteczności)
• planowanie strategii sprzedaży
• realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych
• zarządzanie i opieka nad kluczowymi klientami firmy - budowanie dobrych relacji i wizerunku firmy w kontaktach z nimi
• przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych
• prowadzenie negocjacji handlowych
• opracowywanie raportów, statystyk i prognoz sprzedażowych
Koordynator biura reklamy i promocji
Media Press, Medius
inicjowanie, organizacja oraz koordynowania działań marketingowych, PR-owych oraz sprzedażowych Standardów Medycznych oraz firmy Medius. Tworzenie i nadzór nad realizacją budżetu, kierowanie pracą podległego zespołu (budowanie zespołu sprzedażowego), rozdzielania zadań dotyczących podziału obowiązków związanych z organizacją eventów, sporządzanie zestawień kosztowych, zajmowanie się logistyką i obsługą szkoleń i konferencji, prowadzenie rozmów handlowych (negocjacji) mających na celu pozyskanie sponsorów długoterminowych, tworzenie prezentacji oraz ofert handlowych, tworzenie planów sprzedażowych, monitorowanie oraz analizowanie danych rynkowych związanych z branżą farmaceutyczną i medyczną
przełożony
wystawiono
Agnieszka, to z pewnością osoba, z którą chciałabym budować firmę. Na każdym etapie można na nią liczyć. Pracowita, szczera, dla niej nie ma rzeczy niemożliwych! Pełna pozytywnego zakręcenia. Nie da sobie wejść na głowę - potwierdzam, ale jest otwarta na argumenty innych. I to co najważniejsze: szybko podejmuje ważne decyzje w sytuacjach podbramkowych.
account menager w biurze reklamy i promocji
Wydawnictwo Przekrój Sp. z o. o. (wydawca Przekroju)
tworzenie i aktualizacja baz danych klientów, sprzedaż usług reklamowych w szeroko pojętym zakresie, pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa przed i posprzedażowa klienta), prowadzenie projektów specjalnych, w tym marketingowych i PR
account menager, specjalista ds. reklamy w biurze reklamy Przekroju
sprzedaż powierzchni reklamowej zarówno w wydaniu drukowanym jak i na stronie i na stronie internetowej www.przekroj.pl, opieka nad klientami, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu lub usługi. Przygotowywanie umów, koordynacja ich realizacji. Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji. Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu lub firmy (zwłaszcza z działem marketingu). Prowadzenie projektów specjalnych. Współpraca z domami mediowymi.
kierownik produktu, specjalista ds. reklamy
tworzenie i aktualizacja baz danych klientów, sprzedaż usług reklamowych w szeroko pojętym zakresie, pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa przed i posprzedażowa klienta. Prowadzenie projektów specjalnych w tym wydań specjalnych jako dodatków do wydania Życia Warszawy.
Szkolenia i kursy
2013 - Reklama i promocja leków.Aspekty prawne i podatkowe oraz sankcje karne i karno-skarbowe.
2012 - Skuteczne przywództwo jako wyzwanie w zarządzaniu firmą w XXI wieku – warsztaty strategiczne.
2011 - Medycyna a prawo – teraźniejszość a przyszłość.
2010 - Postrzeganie produktów farmaceutycznych w kampaniach reklamowych.
2009 - Przywództwo i kierowanie zespołem.
2008 - Techniki negocjacji z klientami.
2007 - Profesjonalna obsługa klienta.
2012 - Skuteczne przywództwo jako wyzwanie w zarządzaniu firmą w XXI wieku – warsztaty strategiczne.
2011 - Medycyna a prawo – teraźniejszość a przyszłość.
2010 - Postrzeganie produktów farmaceutycznych w kampaniach reklamowych.
2009 - Przywództwo i kierowanie zespołem.
2008 - Techniki negocjacji z klientami.
2007 - Profesjonalna obsługa klienta.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker