Agnieszka Maraś

Specjalista ds. obsługi klienta
Dąbrowa Górnicza, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office obsługa komputera praca w zespole Umiejętności komunikacyjne dbanie o dobro klienta i wizerunek firmy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

BERENDSEN Textile Service Sp. z o.o.
Spec. Ds. Obsługi Klienta
Od 05/2008 Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Profesjonalna i kompleksowa obsługa lokalnych Klientów korporacyjnych.
• Rejestrowanie umów i aneksów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
• Składanie zamówień według zgłoszeń, nadzorowanie terminu ich wdrożenia i
realizacji.
• Wprowadzanie do systemu danych wynikających z informacji otrzymywanych od Klientów.
• Systematyczny kontakt z Klientem w celu identyfikacji jego potrzeb i udzielania.
informacji o nowych rozwiązaniach, usługach i możliwościach technicznych.
• Redagowanie pism, zestawień i raportów dla Klientów według ustalonych wytycznych.
• Renegocjowanie warunków umów, prowadzenie spotkań i rozmów z Klientami w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług.
• Współpraca z Działem Handlowym, przygotowywanie ofert handlowych,
sporządzanie wycen, przygotowywanie aneksów oraz umów.
• Profesjonalne prowadzenie procesów reklamacyjnych, ich rozwiązywanie
i analiza w celu przeciwdziałania przyszłym reklamacjom.
• Obsługa działań związanych z zakończeniem współpracy z Klientem.
• Współpraca z działem finansowym w procesie windykacji.
• Dbałość o zapewnienie wysokiej wydajności i jakości pracy
Logo
pracownik działu handlowego
ECO-MATEX Sp. z o.o.
01/2007 – 04/2008 Stanowisko: Pracownik Działu Handlowo-Logistycznego
• Przygotowywanie i ustalanie tras dla serwisantów i kierowców.
• Kontrola prawidłowości wykonywania zadań przez serwisantów.
• Współpraca i kontakt z Klientami.
• Dbanie o prawidłowe wywiązywanie się z umów.
• Wysyłanie i odbiór przesyłek, prowadzenie segregacji i archiwizacji listów
Przewozowych.

08/2005 – 12/2006 Stanowisko: Pracownik Działu Handlowo-Księgowego
• Przygotowywanie ofert handlowych.
• Prowadzenie korespondencji handlowej.
• Przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie im rzetelnych informacji,
terminowa realizacja zamówień, reklamacji.
• Rozmowy handlowe i negocjacje z Klientami.
• Zdobywanie nowych klientów przy jednoczesnych przestrzeganiu procedur
wewnętrznych.
• Prowadzenie podstawowej księgowości (wystawianie faktur, dokumentów KP,
windykacja należności).
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
• Zakupy administracyjne.
Logo
Pracownik administracyjno - biurowy
Energomatic S.C.
ENERGOMATIC S.C. Sosnowiec – praca na umowę zlecenie

05 – 07/2005 Stanowisko: Pracownik administracyjno – biurowy
• Przyjmowanie rozmów telefonicznych.
• Rejestrowanie komunikacji faksowej, listowej i e-mailowej.
• Prowadzenie korespondencji handlowej.

Szkolenia i kursy

2017 Szkolenie wewnętrzne: „Jak efektywnie pracować z obiekcjami Klientów”
2016 Szkolenie wewnętrzne: „Rozwój umiejętności sprzedaży”
2015 Szkolenie wewnętrzne: „Efektywna komunikacja, jako narzędzie budowania długofalowych relacji z klientem”
2011 Szkolenia wewnętrzne: „Profesjonalna Obsługa Klienta”
2005 Praktyka administracyjno-biurowa w Regionalnym Centrum Informacji Europejskiej

Edukacja

Logo
politologia, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne

Inne

• Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
• Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej;
• Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy i nabywania nowych umiejętności;
• Umiejętność do pracy pod presją czasu i w wymagającym środowisku zawodowym;
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
• Doświadczenie w pracach biurowych;
• Prawo jazdy kat. B.