Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Analityk ds. Procesów
1) mapowanie oraz optymalizacja procesów
2) zbieranie oraz analiza wymagań biznesowych w istniejących i nowych procesach sprzedażowych
3) opracowywanie i weryfikacja dokumentacji procesowej
4) identyfikacja i analiza ryzyk oraz szans w procesach, proponowanie działań korygujących i rekomendacji w zakresie optymalizacji
5) współpraca z jednostkami z obszarów sprzedaży produktów i obsługi klienta
6) koordynowanie planowania, monitoringu, analizy oraz raportowania wskaźników procesów (KPI)
7) modelowanie procesów z wykorzystaniem notacji BPMN
2) zbieranie oraz analiza wymagań biznesowych w istniejących i nowych procesach sprzedażowych
3) opracowywanie i weryfikacja dokumentacji procesowej
4) identyfikacja i analiza ryzyk oraz szans w procesach, proponowanie działań korygujących i rekomendacji w zakresie optymalizacji
5) współpraca z jednostkami z obszarów sprzedaży produktów i obsługi klienta
6) koordynowanie planowania, monitoringu, analizy oraz raportowania wskaźników procesów (KPI)
7) modelowanie procesów z wykorzystaniem notacji BPMN
Specjalista ds. Procesów
1) przeprowadzanie analiz procesów funkcjonujących w banku pod kątem ich efektywności (procesy back officowe)
2) przygotowywanie rekomendacji mających na celu zwiększenie efektywności procesów lub/i zabezpieczenie przed ryzykiem operacyjnym
3) inicjowanie i koordynowanie inicjatyw optymalizujących procesy w różnych obszarach banku
4) realizacja inicjatyw optymalizujących procesy
5) przeprowadzania analiz efektywności procesów
6) prowadzenie warsztatów mających na celu przygotowywanie map procesów w ramach podejmowanych inicjatyw lub prowadzonych analiz
2) przygotowywanie rekomendacji mających na celu zwiększenie efektywności procesów lub/i zabezpieczenie przed ryzykiem operacyjnym
3) inicjowanie i koordynowanie inicjatyw optymalizujących procesy w różnych obszarach banku
4) realizacja inicjatyw optymalizujących procesy
5) przeprowadzania analiz efektywności procesów
6) prowadzenie warsztatów mających na celu przygotowywanie map procesów w ramach podejmowanych inicjatyw lub prowadzonych analiz
specjalista ds. procesów
1) prowadzenie szkoleń Yellow Belt i Green Belt
2) realizowanie projektów usprawniających DMAIC oraz wdrażanie zarządzania procesowego BPMS:
a) redukcja kosztów produkcji i dystrybucji wyciągów dla wszystkich linii biznesowych (ograniczenie kosztów produkcji wyciągów papierowych dla klientów detalicznych i firmowych);
b) ograniczenie kosztów produkcji wyciągów dla klientów detalicznych – zmiana szaty graficznej i przejście na wyciąg czarno-biały;
c) zastąpienie wyciągu papierowego dla karty kredytowej wyciągiem elektronicznym (ograniczenie kosztów papieru i produkcji, zmiany w przepisach wewnętrznych, systemach informatycznych);
d) automatyzacja w procesie przekazywania depozytów rzeczowych własnych (eliminacja ryzyka operacyjnego, wprowadzenie workflow, ustandaryzowanie procesu, przygotowanie procedur)
e) przygotowanie dashboardów dla korespondencji masowej (monitorowanie kosztów i liczby wysyłanej korespondencji, prowadzenie cyklicznych spotkań z właścicielem procesu)
3) wdrożenie BPMS w obszarach:
a) kredyt preferencyjny dla klienta Agro (ustandaryzowanie procesu, eliminacja strat, opisanie procesu i zamieszczenie oraz aktualizowanie na portalu intranetowym),
b) sprzedaż produktów skarbowych dla klientów MSP (opisanie procesu),
c) obsługa zapytań klientów (analiza ryzyk, mapa procesu, opisanie procesu),
d) depozyty dla klientów firmowych (przygotowanie map, analiza ryzyk, ustalenie miar i KPI, określenie wymagań procesu)
2) realizowanie projektów usprawniających DMAIC oraz wdrażanie zarządzania procesowego BPMS:
a) redukcja kosztów produkcji i dystrybucji wyciągów dla wszystkich linii biznesowych (ograniczenie kosztów produkcji wyciągów papierowych dla klientów detalicznych i firmowych);
b) ograniczenie kosztów produkcji wyciągów dla klientów detalicznych – zmiana szaty graficznej i przejście na wyciąg czarno-biały;
c) zastąpienie wyciągu papierowego dla karty kredytowej wyciągiem elektronicznym (ograniczenie kosztów papieru i produkcji, zmiany w przepisach wewnętrznych, systemach informatycznych);
d) automatyzacja w procesie przekazywania depozytów rzeczowych własnych (eliminacja ryzyka operacyjnego, wprowadzenie workflow, ustandaryzowanie procesu, przygotowanie procedur)
e) przygotowanie dashboardów dla korespondencji masowej (monitorowanie kosztów i liczby wysyłanej korespondencji, prowadzenie cyklicznych spotkań z właścicielem procesu)
3) wdrożenie BPMS w obszarach:
a) kredyt preferencyjny dla klienta Agro (ustandaryzowanie procesu, eliminacja strat, opisanie procesu i zamieszczenie oraz aktualizowanie na portalu intranetowym),
b) sprzedaż produktów skarbowych dla klientów MSP (opisanie procesu),
c) obsługa zapytań klientów (analiza ryzyk, mapa procesu, opisanie procesu),
d) depozyty dla klientów firmowych (przygotowanie map, analiza ryzyk, ustalenie miar i KPI, określenie wymagań procesu)
wystawiono
Z Agnieszką współpracowałem jako Coach jej projektów Lean Six Sigma. To była bardzo udana współpraca! Atmosfera, realizacja celu - krok po kroku na pewniaka bardzo dobrze przygotowanie projektu oraz rozeznanie terenu, to styl prowadzenia działań przez Agę. Oszczędności - szybko, skutecznie, bez pudła i z zarażającą dawką dobrego humoru :) Aga, "Dzikusie" Wielkie Dzięki. Polecam każdemu współpracę z Tobą!!!
menadżer sprzedaży
Kredyt Bank S.A.
wsparcie sprzedaży w zakresie wprowadzania nowych produktów
organizowanie akcji pre-approved
przygotowywanie i rozliczanie kampanii sprzedażowych
przygotowywanie i rozliczanie systemów motywacyjnych
opiniowanie projektów wewnętrznych, aktów prawnych dotyczących produktów dla klientów indywidualnych
organizowanie akcji pre-approved
przygotowywanie i rozliczanie kampanii sprzedażowych
przygotowywanie i rozliczanie systemów motywacyjnych
opiniowanie projektów wewnętrznych, aktów prawnych dotyczących produktów dla klientów indywidualnych
inspektor bankowy
Kredyt Bank PBI S.A.
koordynowanie prac związanych z powoływaniem nowych placówek:
przygotowywanie wniosków dotyczących tworzenia i modyfikacji działalności, likwidacji placówek
prace związane z uruchamianiem, przekształcaniem, likwidacją jednostek sieci
przygotowywanie opinii dotyczących projektów aranżacji jednostek
opracowywanie standardów organizacji, wyposażenia, czasu pracy nowych jednostek
przygotowywanie przepisów wewnętrznych regulujących powoływanie, likwidację jednostek
przygotowywanie wniosków dotyczących tworzenia i modyfikacji działalności, likwidacji placówek
prace związane z uruchamianiem, przekształcaniem, likwidacją jednostek sieci
przygotowywanie opinii dotyczących projektów aranżacji jednostek
opracowywanie standardów organizacji, wyposażenia, czasu pracy nowych jednostek
przygotowywanie przepisów wewnętrznych regulujących powoływanie, likwidację jednostek
Szkolenia i kursy
Green Belt (BGŻ S.A., grudzień 2011)
Trener – Moderator (Jana i Jerzy Chudzik, maj 2006)
Techniki Sprzedaży (TOP Management Transmission, maj 2006)
Negocjacje (Kontrakt OSH, 23-25.11.2006)
Sztuka Prezentacji (Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach, 27-29.11.2006)
Aris Business Designer (IDS Scheer/Software AG, 04-05.10.2011)
Trener – Moderator (Jana i Jerzy Chudzik, maj 2006)
Techniki Sprzedaży (TOP Management Transmission, maj 2006)
Negocjacje (Kontrakt OSH, 23-25.11.2006)
Sztuka Prezentacji (Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Katowicach, 27-29.11.2006)
Aris Business Designer (IDS Scheer/Software AG, 04-05.10.2011)
Specjalizacje
Prawo
Inne