Agnieszka Majkowska

Menedżer z doświadczeniem, ekspert w obszarze rozwoju i efektywności sprzedaży oraz zarządzania
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży/ Head of Agency Operations
Prudential
Pełen zakres wsparcia sprzedaży:
- proces rekrutacji i selekcji - wdrożenie, narzędzia ( w tym nowoczesne testy psychometryczne), monitoring
- system wynagrodzeń i ścieżki kariery (obsługa rozwiązań systemowych, realizacja rozliczeń z siecią sprzedaży)
- obsługa administracyna sieci sprzedaży - zawieranie umów i ich prowadzenie,
- systemy wsparcia sprzedaży - analiza potrzeb i systemy kwotacyjne w technologii mobilenj, portal dla sieci sprzedaży, standard dystrybucji poleceń (lead management)
- systemy motywacyjne (konkursy, kampanie sprzedażowe)
- wydarzenia specjalne i nagrodowe
- bieżące funkcjonowanie oddziałów firmy
- inne projekty związane z budową i rozwojem Firmy i Sieci Sprzedaży
Logo
Działalność gospodarcza - niezależny ekspert ds. efektywności sprzedaży i zarządzania
MC&C Majkowska Consulting & Coaching
- Realizacja licznych projektów związanych z efektywnością sprzedaży i kreowaniem kompetencji wymaganych w pro-aktywnym modelu sprzedaży (m.in. w branży finansowej - bankowość oraz farmaceutycznej);
- Projekty kompleksowych rozwiązań motywacyjnych;
- Doradztwo na rynku MICE (w tym autorskie programy komunikacji i wsparcia realizacji programów motywacyjnych na rynku polskim i w ramach działalności cross-boarder); liczne wystąpienia na konferencjach i szkoleniach dla branży incentive;
- Doradztwo w obszarze efektywności zarządzania zasobami ludzkim (startegia HR, zarządzanie zmianą, projekty rozwoju kadr menedżerskich, projektowanie systemów oceny pracowniczej i wpsarcie ich wdrożenia.
Logo
Interim Project Manager - Head od Sales Support
Prudential Assurance Company
Opracowanie i wdrożenie standardów zarządzania operacyjnego oraz wsparcia i obsługi sieci sprzedaży:
- system wynagrodzeń i ścieżki kariery
- standardy rekrutacji i selekcji
- narzędzia wsparcia sprzedaży - analiza potrzeb w technologii mobilnej
- standard działania oddziałów firmy
- systemy motywacyjne
- projekt budżetów i zasad ich wykonania
- stworzenie profesjonalnego zespołu wparcia dystrybucji
Spółka Akcyjna
Dyrektor Departamentu Rozwoju Sprzedaży
AXA Polska
•Udział w budowie Organizacji Sprzedaży i tworzeniu modelu wielokanałowej dystrybucji oraz wdrażaniu marki AXA w organizacji sprzedaży.
•Odpowiedzialność za budżet ok. 14 mln. PLN
•Zarządzanie funkcjami wsparcia sprzedaży w wielokanałowym modelu dystrybucji:
• Zarządzanie zasobami ludzkimi (zespół 23 pracowników w BC oraz 40 pracowników administracyjnych w terenie).
• Zarządzanie projektem “Program Rozwoju Sprzedaży” (Sales Force Effectiveness Project) – projektem pilotażowym dla Regionu CEE.
• Osiągnięcia
o Wyniki Employee Scope w zarządzanych zespołach w latach 2007-2009 znacznie powyżej średniej firmowej
o Wybór w ogólnych wyborach pracowniczych na funkcję z-cy Męża Zaufania (jako jedyny menedżer w Firmie)
o Wybór przez branżę Incentives & Events (MICE) do pierwszej dziesiątki w plebiscycie Osobowość Roku.
o Aktywny udział w Zespołach Projektowych odpowiedzialnych za wdrażanie nowych standardów korporacyjnych (system oceny pracowniczej, zarządzanie przez cele, employee scope, wzmacnianie marki i wprowadzenie nowego logo/podpisu)
Dr Grzegorz Radłowski
Dr Grzegorz Radłowski · podwładny
wystawiono
Świadomy Szef, wrażliwy na kulturę pracy, nastawiony na rezultaty, dający przykład sobą, jak pracować;) Cóż można więcej...
Bartosz Jurkowski
Bartosz Jurkowski · współpracownik
wystawiono
Tytan pracy, dobry człowiek, mądry szef, znakomity partner w biznesie.
Nationale-Nederlanden
Dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży
Bezpośrednie zarządzanie 11 pracownikami w BC oraz ok. 100 pracownikami administracyjnymi w terenie. Odpowiedzialność za budżet ok. 25 mln. PLN.
• Zarządzanie funkcjami wsparcia sprzedaży w dojrzałej sieci sprzedaży:
o narzędzia wsparcia sprzedaży;
o proces komunikacji pomiędzy BC a organizacją Sprzedaży;
o zarządzanie systemami motywacyjnymi dla sieci sprzedaży;
o zarządzanie infrastrukturą oddziałów ;
o nadzór nad standaryzacją pracy placówek w terenie;
o komunikacja i inne aktywności wspierające rozwój i identyfikację z marką: kongresy, konferencje, spotkania nagrodowe i motywacyjne dla sprzedaży
Nationale-Nederlanden
Dyrektor Departamentu Rozwoju Sprzedaży
• Zarządzanie zespołem 11 pracowników oraz budżetem ok. 8 mln. Wdrożenie programu rozwoju sprzedaży związanego z profesjonalizacją sieci doradców i poprawą ich wizerunku (Sales Growth Programme)
o Zmiana systemu motywacyjnego
o Wdrażanie elementów coachingu w procesie zarządzania sprzedażą
o Wdrożenie nowego modelu rekrutacji, selekcji i wdrożenia
o Wdrożenie nowoczesnego modelu sprzedaży opartego o analizę potrzeb
• Zarządzanie procesem komunikacji pomiędzy BC, a organizacją sprzedaży; Zarządzanie systemami motywacyjnymi dla sieci sprzedaży,
• Aktywności wspierające rozwój i identyfikację z marką: kongresy, konferencje, spotkania nagrodowe i motywacyjne dla sprzedaży
Nationale-Nederlanden
Asystent Dyr. Sprzedaży/ Corporate Secretary
Koordynacja pracy biura zarządu i wsparcie w przygotowywaniu procesu planowania strategicznego, procesów komunikacji zarządczej pomiędzy Zarządem, a pracownikami.
Merytoryczne wsparcie działań zarządczych i projektów w pionie sprzedaży.
Polski Związek Piłki Siatkowej
Koordynator ds. Kontaktów Międzynarodowych
•Ko-ordynator ds. Kontaktów Zagranicznych; PR & Marketing Manager – Polski Związek Piłki Siatkowej
•Marketing & PR Director – Liga Światowa w Piłce Siatkowej 1998, 1999, 2000
•Dyrektor Zarządzający międzynarodowych wydarzeń sportowych (Turniej Kwalifikacyjny do Igrzysk Olimpijskich 2000, Europejskie Puchary Ligi Mistrzów , Mistrzostwa Europy)
oraz
•Członek Dyrektoriatu Ligi Światowej (Lozanna)
•Członek Komisji Marketingowej Europejskiej Federacji Piłki Siatkowej
Górażdże Cement SA
Asystent Wiceprezesa Zarządu
Asystent Wiceprezesa Zarządu
• Pełne spektrum merytorycznego wsparcia asystenckiego; wsparcie procesów integracji standardów i kultury organizacyjnej w organizacji wielokulturowej w warunkach prywatyzacji (właścicielskie standard kultury korporacyjnej belgijskiej i niemieckiej);
•Wsparcie procesów wdrażania nowoczesnych metod zarządzania (MBO) oraz zarządzania jakością (ISO 9000 system);
•Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji zgodnie ze standardami Firmy.

Asystent Menedżera Projektu Inwestycyjnego - 3-letni projekt strategiczny; wartość 90 mln DEM (ok. 45 mln EUR)
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych
Kierownik Sekcji J.Angielskiego/ Wicedyrektor
•Ko-ordynacja i planowanie pracy 45 nauczycieli oraz programów nauczania dla 200 studentów;
•Ocena nauczycieli; rekrutacja nauczycieli,
•Udział w procesie decyzyjnym w obszarze administracji i budżetów,
•Wykłady z metodyki nauczania oraz wstępu do językoznawstwa
•Funkcja Metodyka Wojewódzkiego w Wojewódzkim Ośrodku Metodycznym w Opolu
Logo
nauczyciel j. angielskiego
Zespół Szkół Ekonomicznych, Opole
Przygotowanie autorskiego programu nauczania dla szkół średnich: “J. angielski w ekonomii, finansach bankowości” oraz „J. angielski w turystyce”

Szkolenia i kursy

2010 - House of Skills "Profesjonalny Trener Biznesu" (od.11.2010-05.2011)
2009/10 - Zarządzanie przez cele
2009
Beyond 2012
Coaching (Human Synergistics International, Axialent - Wykłady i mentoring Freda Koffmana, zaawansowane umiejętności menedżerskie
Przywództwo
Jak działać skutecznie i budować filary sukcesu
LANGAS Group (R. Krool/ J. Rozenek)

2007
Leading to 2012 – Leadership - Human Synergistics International, Axialent, zaawansowane umiejętności menedżerskie

2006
Leadership - ODiTK, GRID w zarządzaniu (Szkolenie warsztatowe metodą GRID)

2004
Akademia Menedżera - Cykl 4 seminariów warsztatowo-wykładowych przygotowanych dla ING Nationale Nederlanden (prowadzenie: prof. K. Obłój, J.Santorski, D.Duma)

2000
Media relations - Kurs prowadzony przez Hill & Knowlton, London

1999
Public relations & sponsoring - Kurs prowadzony przez Hill & Knowlton, London

1995
Management by Objectives

1994
Contemporary Management in Educational Systems, Iowa State University - Ames, Iowa, USA/ Northern Arizona University -- Flagstaff, Arizona, USA - Program stypendialny American Center i Jefferson Foundation (Partnership for International Education and Training)

Edukacja

Logo
Zarządzanie/ specjalność: Zarządzanie finansami, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Logo
Filologia Angielska, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Zainteresowania

Rekreacja: narciarstwo oraz wycieczki górskie w czeskie i polskie Karkonosze; podróże; kulinaria

Organizacje

Obecnie:
•European Volleyball Federation, Luxembourg
Delegat Techniczny i Supervisor Europejskiej Ligi Mistrzów (rozgrywki klubowe) oraz Ligi Europejskiej (rozgrywki reprezentacji narodowych) – nominację uzyskały 3 osoby w Polsce
(nadzór nad realizacją przez federacje krajowe standardów Ligi Mistrzów w obszarze organizacji, logistyki, sponsoring, relacji z mediami, reklamy, finansów i regulacji technicznych);
•Współpraca z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
Członek komitetu organizacyjnego ME Kobiet 2009 (Wrocław, Katowice).

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.