Agnieszka Majewska

Specjalista, Bank DNB Nord
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office PowerPoint Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DNB Bank Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Gotówki
- analiza stanów gotówkowych w liczarniach i oddziale pod kątem optymalnych stanów;
- analiza i optymalizacja kosztów ponoszonych w procesie (mrożenie; transporty; przeliczenie);
- określanie założeń i wymagań do zmian procesowych;
- samodzielne przygotowywanie scenariuszy testowych , przeprowadzanie testów wg założeń informatycznych ;
- opiniowanie regulacji i procedur ;
- tworzenie nowych schematów księgowych do wdrażanych umów i zmian produktowych;

● biorę czynny udział w projekcje Lighthouse - przejście Banku na jeden system księgowy - propozycja wypowiedzenia zbędnych umów - oszczędność 2500 PLN/rok;
● testuję oraz biorę udział we wdrożeniu SESCM - systemu NBP umożliwiającego przesyłanie danych i informacji bezdokumentowo za wykorzystaniem podpisu cyfrowego; wspieram IT przy wdrażaniu programu, biorę czynny udział w tworzeniu procedur;
● złożyłam propozycję przeniesienia części Klientów pomiędzy Centrami Gotówkowymi - oszczędność ok. 3000 PLN/rok;
● zaproponowałam rozszerzenie współpracy z kontrahentem w zakresie sprzedaży/zakupu gotówki - zysk ok.1500 zł/mies;
Bank DnB NORD Polska SA
specjalista
- Monitoring oraz kontrola zestawień i faktur dotyczących współpracy z kontrahentami;
- Obsługa bankomatów – zlecanie załadunków/rozładunków, rozliczenia bankomatów, sprawdzanie zasadności stwierdzonych różnic;
- rozpatrywanie reklamacji na podstawie dzienników bankomatowych;
- usprawnienie inwentaryzacji rocznych - sporządzenie narzędzia w pikach excel;
- zapewnienie płynności gotówki w placówkach Banku oraz Centrach Gotówkowych z uwzględnieniem specyfikacji monet oraz banknotów;

• Udział w akcji Góra Grosza;
• wdrożenie nowych umów z : Pekao S.A., BPH, Bank Pocztowy;
• wsparcie Oddziałów w zakresie realizacji procedur oraz wchodzących w życie zmian;
Bank DnB NORD Polska SA
starszy specjalista
- naliczanie prowizji i opłat należnych od Klientów;
- rozliczanie kosztów poniesionych w procesie ;
- współpraca z O/O NBP w zakresie realizacji wymogów bezpieczeństwa;
- współpraca z DSP NBP w zakresie wymiany KWP, umów oraz aneksów;
- uzgadnianie stawek za transporty;
- współpraca z Euronet w zakresie załadunków oraz rozładunków bankomatów , rozliczanie powstałych różnic oraz not księgowych;
- Nadzór i kontrola nad zasadnością kar naliczonych firmom zewnętrznym za niedotrzymanie umów oraz warunków SLA;
-Sporządzanie plików oraz zestawień usprawniających pracę zespołu

• Wdrożyłam operacyjnie centralną umowę z NBP;
• Wdrożyłam nowe umowy z Pocztą Polską oraz BZWBK;
• Brałam udział w projekcie Lean - zaproponowałam zmianę dni transportowania gotówki do NBP Warszawa co zmniejszyło koszt mrożenia gotówki o 5000PLN/rok ;
• Zlikwidowałam "martwe" rachunki w Banku Pocztowym - oszczędność 3600PLN/rok;
• Testowałam i brałam i udział we wdrożeniu programu OPTOMAT - centralne zarządzanie gotówką w Banku;
Bank Millennium S.A.
młodszy specjalista
- Koordynator regionu w zakresie transportów gotówki między jednostkami terenowymi Banku oraz firmami zewnętrznymi – zamawianie transportów gotówki z i do placówek banku, NBP oraz pomiędzy centrami gotówkowymi Banku; - inkaso samochodowe klientów;
- dbałość o terminowość wykonywanych transportów;
- uzgadnianie kont liczarni oraz rachunków przejściowych banku;
-rozliczanie wewnętrznych różnic oddziałowych oraz niedoborów kasjerskich;

• Jednoosobowo rozliczałam i monitorowałam różnice powstałych z tytułu falsyfikatów – współpracowałam z jednostkami terenowymi Policji oraz z NBP , analizowałam ekspertyzy , dokonywałam kompensat niedoborów powstałych z tytułu zatrzymania znaków pieniężnych podejrzanych o fałszerstwo;
• udział w projekcie przeniesienia zarządzania gotówki z Oddziałów do Centrali;
Bank Millennium S.A.
INSPEKTOR W DEPARTAMENCIE OPERACJI REGIONALNYCH/REGIONALNE CENTRUM OPERACYJNE
- obsługa krajowych dyspozycji rozliczeniowych;
- kontrola prawidłowości i kompletności dokumentów stanowiących podstawę otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych klientów Bankowości Przedsiębiorstw; - otwieranie i obsługa rachunków bieżących i rachunków lokat;
- skup i inkaso czeków banków zagranicznych oraz krajowych
- obsługa weksli;
- kontrola i rejestracja poleceń wypłaty za granicę ;
- otwieranie rachunków kart płatniczych;
- rozliczanie w systemach bankowych transakcji SPOT, forward-ów, otwieranie i rozliczanie lokat Klientów korporacyjnych;
Bank Millennium S.A.
ASYSTENT BANKOWY
- Sporządzanie umów i opinii bankowych;
- obsługa Klientów sektora dużych, średnich i małych przedsiębiorstw
Logo
REFERENT
BIG Bank Gdański S.A. I Oddział
- Otwieranie, prowadzenie i kompleksowa obsługa rachunków złotowych i walutowych, lokat terminowych dla sektora Klientów instytucjonalnych;
- przyjmowanie, opracowywanie, księgowanie w systemie IBIS dyspozycji i zleceń Klientów;

Szkolenia i kursy

Power Point - 4results
Rozpoznawanie Znaków Pieniężnych - Kasjer Walutowy
Organizacja czasu pracy i zarządzanie informacją przy pomocy Microsoft Outlook
Excell
Przeciwdziałanie Praniu Brudnych Pieniędzy

Edukacja

Logo
ubezpieczenia, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Zainteresowania

Bieganie; jazda na nartach; fitness; zumba; pieczenie ciast; książki Joanny Chmielewskiej; Wolontariat w schronisku dla bezdomnych zwierząt

Organizacje

Towarzystwo Edukacja w Gdańsku
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Bank DnB Nord Polska SA
Bank DnB Nord Polska SA

Inne

 bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows Vista,
 bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w tym bardzo dobra zajomość Excell
 prawo jazdy kat B
 wysoka motywacja do doskonalenia umiejętności zawodowych , dyspozycyjność, dokładność , odporność na stres, umiejętność pracy w zespole;
- znajomość systemu NBP - SESCM