Agnieszka Maciejczyk

Assistant Brand Manager Milka
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Mondelez Europe Services GmbH
Packaging Procurement Hub Buyer
• supporting packaging material sourcing according to the aligned sourcing strategy, contributing to the agreed productivity targets and aligned network efficiencies whilst meeting MDLZ quality and service expectations as well as compliance with MDLZ policies,
• negotiating best conditions with suppliers (price/lot size/delivery lead time),
• converting Purchase Requisition into SAP contracts with prices and T&C’s.
• updating and maintaining purchase contracts in SAP,
• procuring packaging material for co-packing services from approximately 20 suppliers in 8 countries,
• entering and maintaining procurement relevant data and raising purchase contracts in SAP,
• working closely with staff in Customization, Product Supply/Country Fulfillment, Procurement and PCM within the area to ensure necessary support in terms of capacities, best prices and total cost contributions,
• cooperating with internal stakeholders to maintain business relationships and strategies with key suppliers
Mondelez International
Key Account Assistant Modern Trade
• tailor maid adaptation and execution of marketing activations for clients and shoppers
• promo activations development and execution
• coordination of annual promo plan Execution of sales contract terms
• presentation of novelties to clients and execution of SKU listing
• budget control for promo actions
• daily issue of discounts for chosen SKU (for SAP implementation) according to
• agreements with client
• supervision over new SKU implementation within clients
Kraft Foods Polska
Assistant Brand Manager Milka
• supporting development of brand strategy and annual plans
• project management for the whole Milka brand (including tablets and biscuits)
• new products development and launch execution (cross country leadership)
• packaging re-launch for Milka tablets (cross country leadership) Market analyses with Nielsen Answers
• budget control
Kraft Foods Polska
Internship in Marketing Department
• new products development and launch execution for Milka Brand
• market analyses with Nielsen Answers
• every day support of Brand Manager
• execution of CSR activation for Milka
L'Oreal Polska
stażystka w dziale marketingu
Logo
Specjalista ds. PR i Marketingu
Dehora Consultancy Group Sp. z o.o.
Intive
Asystentka zarządu
Logo
Stażystka
PR Studio
Logo
Administrator biura
Akademia Sportu i Rekreacji Let's Go

Edukacja

Logo
Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Public Relations i Strategiczne Komunikowanie
Public Relations i Strategiczne Komunikowanie
Grupa studentów i wykładowców I (IV) edycji Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie