Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager/ Marketing Program Manager (SOHO Segment)
• Tworzenie oraz implementacja strategii marketingowej Orange dla Firm;
• Zarządzanie Marketing Mix marki Orange dla Firm (pozycjonowanie produktów, polityka cenowa, komunikacja, dystrybucja, obsługa klienta);
• Komunikacja (ATL, BTL, DM, online), roadmapa działań marketingowych;
• Zapewnienie efektywnego wykorzystania budżetu marketingowego (ROMI);
• Stworzenie programu dla segmentu Premium;
• Optymalizacja Channel Mix, zwiększenie efektywności sprzedaży w kanałach własnych oraz agencyjnych (sklepy, Telecentra, e-shop, direct);
• Odpowiedzialność za wyniki segmentu (KPI: baza netto klientów, przychody, koszty, zyski) oraz maksymalizację udziałów rynkowych segmentu;
• Zarządzanie polityką cenową, analiza trendów rynkowych, segmentacja;
Osiągnięcia:
- Osiągnięcie oraz utrzymanie wiodącej pozycji rynkowej segmentu SOHO;
- Prowadzenie cyklicznych działań promocyjnych w portfolio Orange dla firm;
- Stworzenie platformy komunikacyjnej ‘jestem przedsiębiorczy’;
- Zbudowanie zespołu marketingu, przeprowadzenie zespołu przez zmianę;
- Rozwój konkurencyjności propozycji TP.
• Zarządzanie Marketing Mix marki Orange dla Firm (pozycjonowanie produktów, polityka cenowa, komunikacja, dystrybucja, obsługa klienta);
• Komunikacja (ATL, BTL, DM, online), roadmapa działań marketingowych;
• Zapewnienie efektywnego wykorzystania budżetu marketingowego (ROMI);
• Stworzenie programu dla segmentu Premium;
• Optymalizacja Channel Mix, zwiększenie efektywności sprzedaży w kanałach własnych oraz agencyjnych (sklepy, Telecentra, e-shop, direct);
• Odpowiedzialność za wyniki segmentu (KPI: baza netto klientów, przychody, koszty, zyski) oraz maksymalizację udziałów rynkowych segmentu;
• Zarządzanie polityką cenową, analiza trendów rynkowych, segmentacja;
Osiągnięcia:
- Osiągnięcie oraz utrzymanie wiodącej pozycji rynkowej segmentu SOHO;
- Prowadzenie cyklicznych działań promocyjnych w portfolio Orange dla firm;
- Stworzenie platformy komunikacyjnej ‘jestem przedsiębiorczy’;
- Zbudowanie zespołu marketingu, przeprowadzenie zespołu przez zmianę;
- Rozwój konkurencyjności propozycji TP.
Edukacja
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Aktywnie
Jesteśmy tutaj, żeby wspólnie wędrować, pływać, jeździć, latać...Dołącz do nas...Napisz o tym...
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.