Umiejętności
Szkolenie korporacyjne
Microsoft Office
Ustne i pisemne umiejętności komunikacyjne
Umiejętności miękkie
Nauczanie języka angielskiego
tłumaczenia
System Windows
Pisemne i ustne umiejętności prezentacji
Obsługa klienta
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Service Desk Agent - Application Packaging Services
- pierwsza linia wsparcia ds. obsługi klienta anglojęzycznego w zakresie Application Packaging
- wprowadzanie nowych zamówień do systemu
- monitorowanie statusu wszystkich zamówień
- monitorowanie statusu faktur za zamówienia
Dodatkowe obowiązki:
1. Trener wewnętrzny
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie umiejętności miękkich (Zarządzanie czasem)
2. Newsletter - tłumacz i korektor
- tłumaczenie tekstów (Newsletter, komunikacja wewnętrzna, materiały handlowe na potrzeby marketingowej bazy danych) z jęz. polskiego na angielski oraz z jęz. angielskiego na polski
- wprowadzanie nowych zamówień do systemu
- monitorowanie statusu wszystkich zamówień
- monitorowanie statusu faktur za zamówienia
Dodatkowe obowiązki:
1. Trener wewnętrzny
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie umiejętności miękkich (Zarządzanie czasem)
2. Newsletter - tłumacz i korektor
- tłumaczenie tekstów (Newsletter, komunikacja wewnętrzna, materiały handlowe na potrzeby marketingowej bazy danych) z jęz. polskiego na angielski oraz z jęz. angielskiego na polski
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Nauka języków obcych, film, śpiew, taniec na rurze, metodyka nauczania języka angielskiego, seksuologia.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.