Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trade Marketing Manager
Novartis Consumer Heatlh
Zespół : Specjalista d/s Trade Marketing
współpraca z kilkudziesięciu osobowym zespołem dz. sprzedaży
ścisła współpraca z działem marketingu przy wprowadzaniu nowych produktów- globalne marki, oraz przygotowywaniu strategii promocyjnej i aktywności w kanałach sprzedażowych
ścisła współpraca z działem sprzedaży (przygotowywanie i uzgadnianie strategii handlowej z managmentem dz. sprzedaży, wprowadzanie projektów handlowych/marketingowych
zarządzanie kilku- milionowym budżetem promocyjnym
współpraca z działem finansów
współpraca z klientem zewnętrznym – hurtownie farmaceutyczne, sieci aptek, agencje badawcze
szkolenia/prezentacje – kwartalne prezentacje dla działu sprzedaży
współpraca z kilkudziesięciu osobowym zespołem dz. sprzedaży
ścisła współpraca z działem marketingu przy wprowadzaniu nowych produktów- globalne marki, oraz przygotowywaniu strategii promocyjnej i aktywności w kanałach sprzedażowych
ścisła współpraca z działem sprzedaży (przygotowywanie i uzgadnianie strategii handlowej z managmentem dz. sprzedaży, wprowadzanie projektów handlowych/marketingowych
zarządzanie kilku- milionowym budżetem promocyjnym
współpraca z działem finansów
współpraca z klientem zewnętrznym – hurtownie farmaceutyczne, sieci aptek, agencje badawcze
szkolenia/prezentacje – kwartalne prezentacje dla działu sprzedaży
Trade Marketing Specjalista
• Kreowanie i koordynowanie aktywności handlowych do klientów zgodnie ze strategią marketingową
• współpraca z działem marketingu i działem sprzedaży
• współpraca z sieciami Aptek
• współpraca z działem marketingu i działem sprzedaży
• współpraca z sieciami Aptek
Przedstawiciel Medyczny
Zespół - 2001 - Zarządzanie 3 osobowym zespołem Promotorów – Wrocław
• nawiązywanie nowych kontaktów z klientami,
• obsługa kluczowych klientów ( profesorowie, hurtownicy),
• koordynacja i wprowadzanie nowych produktów na terenie woj. dolnośląskiego,
• koordynowanie prac z instytucjami medycznymi, hurtowniami farmaceutycznymi,
• ścisła współpraca z działem marketingu przy realizacji założeń sprzedaży,
• nawiązywanie nowych kontaktów z klientami,
• obsługa kluczowych klientów ( profesorowie, hurtownicy),
• koordynacja i wprowadzanie nowych produktów na terenie woj. dolnośląskiego,
• koordynowanie prac z instytucjami medycznymi, hurtowniami farmaceutycznymi,
• ścisła współpraca z działem marketingu przy realizacji założeń sprzedaży,
Szkolenia i kursy
KURSY I SZKOLENIA:
2007 ( warsztaty)„IMS pharmacy targeting and new
regional split”- IMS- Warsaw
2007 (5 dni) „Leading at the Frontline (M1)”-
Corporate Learning Program-
2007 (2 dni) „Trade Marketing”- Divisional Global
Trainings
2006 „Novartis Leadership Academy”
2005 (2 dni) „Accenture -optymalizacja działu
sprzedaży” – warsztaty – Accenture
2005 (2 dni) „Situational Leadership” –
The KenBlanchard Companies - Warsaw
2005 (2 dni) „Finanse dla niefinasistów” – Benefactor
2004 (2 dni) „Zarządzanie projektami – podstawy”-
Idea Management Consulting - Warsaw
2004 (2 dni ) „Customers Managment” – Oxford Strategic
Marketing - Londyn
2002 (3 dni) „ Negocjacje handlowe – gra symulacyjna”-
STS s.c. – Warsaw
2001 ( 2 dni) „Negocjacje nastawione na współpracę dla
przedstawicieli”- STS s.c. – Warsaw
2000 ( 3 dni) „Techniki Sprzedaży” – STS s.c. Warszawa
1999 ( 3 dni) „Przygotowywanie i prowadzenie
profesjonalnej prezentacji” –Specjalist
I.S.T. – Warszawa
2007 ( warsztaty)„IMS pharmacy targeting and new
regional split”- IMS- Warsaw
2007 (5 dni) „Leading at the Frontline (M1)”-
Corporate Learning Program-
2007 (2 dni) „Trade Marketing”- Divisional Global
Trainings
2006 „Novartis Leadership Academy”
2005 (2 dni) „Accenture -optymalizacja działu
sprzedaży” – warsztaty – Accenture
2005 (2 dni) „Situational Leadership” –
The KenBlanchard Companies - Warsaw
2005 (2 dni) „Finanse dla niefinasistów” – Benefactor
2004 (2 dni) „Zarządzanie projektami – podstawy”-
Idea Management Consulting - Warsaw
2004 (2 dni ) „Customers Managment” – Oxford Strategic
Marketing - Londyn
2002 (3 dni) „ Negocjacje handlowe – gra symulacyjna”-
STS s.c. – Warsaw
2001 ( 2 dni) „Negocjacje nastawione na współpracę dla
przedstawicieli”- STS s.c. – Warsaw
2000 ( 3 dni) „Techniki Sprzedaży” – STS s.c. Warszawa
1999 ( 3 dni) „Przygotowywanie i prowadzenie
profesjonalnej prezentacji” –Specjalist
I.S.T. – Warszawa
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Inne
Obsługa komputera – Word, Excel, PowerPoint
Prawo jazdy kategorii B z praktyką prowadzenia samochodu
Prawo jazdy kategorii B z praktyką prowadzenia samochodu
Grupy
Akademia Product Managera
Akademia Product Managera jest przeznaczona dla osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery w brany farmaceutycznej na stanowisku Product Mangera.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
freelancerzy IT
Grupa wolnych strzelców z dziedziny IT - programiści, webmasterzy, graficy, administratorzy...
HORYZONTY zespół muzyczny
HORYZONTY - Zespół muzyczny grający muzykę pop.
Na wiosnę 2010 roku wychodzi singiel wraz z teledyskiem.
Proszę o komentarze.
Komunikacja Multimedialna
Grupa dla wszystkich związanych i zainteresowanych POS TV, Digital Signage, Out of home media. Konfrontacja dostawców rozwiązań i klientów.
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Wideoteka dorosłego człowieka
„Wideoteka dorosłego człowieka” w nowej odsłonie.Znany i lubiany program Marii Szabłowskiej i Krzysztofa Maria Szabłowska i Krzysztof Szewczyk zapraszają widzów do muzycznego wspomi
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker