Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta
Zarządzanie zespołem- 20 osób.
Rekrutowanie nowych osób do zespołu.
Organizowanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych.
Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klienta.
Realizacja planów sprzedażowych.
Przygotowywanie oraz analiza raportów sprzedażowych oraz raportów KPI.
Kontrola odpowiedniej jakości obsługi klienta, przygotowywanie procedur obsługi klienta.
Monitoring ilości i jakości prowadzonych przez Specjalistów rozmów.
Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zasad.
Współpraca z Krajowym Zespołem Kredytowania i Rozliczeń.
Kontakt z Klientem - obsługa reklamacji.
Udział w tworzeniu Programu Obsługi Klientów VIP/VIC oraz Klientów Indywidualnych.
Współpraca z Zespołem IS w organizacji:
- przygotowywanie wniosków do zmian w systemie
- wdrażanie nowych rozwiązań
- testy
Rekrutowanie nowych osób do zespołu.
Organizowanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych.
Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klienta.
Realizacja planów sprzedażowych.
Przygotowywanie oraz analiza raportów sprzedażowych oraz raportów KPI.
Kontrola odpowiedniej jakości obsługi klienta, przygotowywanie procedur obsługi klienta.
Monitoring ilości i jakości prowadzonych przez Specjalistów rozmów.
Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zasad.
Współpraca z Krajowym Zespołem Kredytowania i Rozliczeń.
Kontakt z Klientem - obsługa reklamacji.
Udział w tworzeniu Programu Obsługi Klientów VIP/VIC oraz Klientów Indywidualnych.
Współpraca z Zespołem IS w organizacji:
- przygotowywanie wniosków do zmian w systemie
- wdrażanie nowych rozwiązań
- testy
Szkolenia i kursy
Efektywny Coaching
Profesjonalne umiejętności menedżerskie
Negocjacje zaawansowane
Organizacja czasu pracy
Sprzedaż w ruchu przychodzącym
Zarządzanie personelem- poziom zaawansowany
MS Visio- Narzędzia zaawansowane
EFS/EX03a- MS Excel- Narzędzia zaawansowane
Trening Dysponowania Głosem W Kontakcie Telefonicznym
Skuteczna Komunikacja Wewnętrzna
Profesjonalne umiejętności menedżerskie
Negocjacje zaawansowane
Organizacja czasu pracy
Sprzedaż w ruchu przychodzącym
Zarządzanie personelem- poziom zaawansowany
MS Visio- Narzędzia zaawansowane
EFS/EX03a- MS Excel- Narzędzia zaawansowane
Trening Dysponowania Głosem W Kontakcie Telefonicznym
Skuteczna Komunikacja Wewnętrzna
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
zwierzęta, pływanie,muzyka,
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
Moc Podświadomości
...jej siła ...jej moc ...to co może nam ofiarować, i to co jej powinniśmy w zamian oddać - uśmiech i radość.
Trener z pasją
Grupa dla trenerów pracujących z pasją i tych którzy chcą w przyszłości zostać trenerami.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.