Agnieszka Lewandowska

Koordynator Zespołu Obsługi Klienta, Nestle Waters Polska - Oddział Dar Natury

Doświadczenie zawodowe

Nestle Waters Polska
Koordynator Zespołu Obsługi Klienta
Zarządzanie zespołem- 20 osób.
Rekrutowanie nowych osób do zespołu.
Organizowanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych.
Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klienta.
Realizacja planów sprzedażowych.
Przygotowywanie oraz analiza raportów sprzedażowych oraz raportów KPI.
Kontrola odpowiedniej jakości obsługi klienta, przygotowywanie procedur obsługi klienta.
Monitoring ilości i jakości prowadzonych przez Specjalistów rozmów.
Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zasad.
Współpraca z Krajowym Zespołem Kredytowania i Rozliczeń.
Kontakt z Klientem - obsługa reklamacji.
Udział w tworzeniu Programu Obsługi Klientów VIP/VIC oraz Klientów Indywidualnych.
Współpraca z Zespołem IS w organizacji:
- przygotowywanie wniosków do zmian w systemie
- wdrażanie nowych rozwiązań
- testy

Szkolenia i kursy

Efektywny Coaching

Profesjonalne umiejętności menedżerskie

Negocjacje zaawansowane

Organizacja czasu pracy

Sprzedaż w ruchu przychodzącym

Zarządzanie personelem- poziom zaawansowany

MS Visio- Narzędzia zaawansowane

EFS/EX03a- MS Excel- Narzędzia zaawansowane

Trening Dysponowania Głosem W Kontakcie Telefonicznym

Skuteczna Komunikacja Wewnętrzna

Edukacja

Logo
stosunki międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Celna w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

zwierzęta, pływanie,muzyka,

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
jakość obsługi klienta
jakość obsługi klienta
grupa dla osób, którym zależy na najwyższej jakości obsłudze klienta.
Moc Podświadomości
Moc Podświadomości
...jej siła ...jej moc ...to co może nam ofiarować, i to co jej powinniśmy w zamian oddać - uśmiech i radość.
Trener z pasją
Trener z pasją
Grupa dla trenerów pracujących z pasją i tych którzy chcą w przyszłości zostać trenerami.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.