Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
-sprzedaż kart kredytowych, sporządzanie umów ratalnych,
-rozliczanie i kontrola kasjerów w obrębie danej zmiany,
-dzienne rozliczanie utargu oraz sporządzenie dokumentacji z tym związanej(raporty finansowe)
-rozliczanie i kontrola kasjerów w obrębie danej zmiany,
-dzienne rozliczanie utargu oraz sporządzenie dokumentacji z tym związanej(raporty finansowe)
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Moc Podświadomości
...jej siła ...jej moc ...to co może nam ofiarować, i to co jej powinniśmy w zamian oddać - uśmiech i radość.
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)