Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Account Specialist
-rekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska niższego
i średniego szczebla dla firmy Philips Lighting Poland oraz Dell Products
-aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy
-opieka nad pracownikami tymczasowymi
-administrowanie dokumentacją personalną
-obsługa kadrowa pracowników
(wystawianie umów, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń, rozliczanie czasu pracy, komunikacja z ZUS, Urzędami Pracy itp.)
-udział w targach pracy, prowadzenie wykładów w szkołach
-praca w systemie SAP (wprowadzanie danych do systemu – ZUS ZLA, dane osobowe, rodzinne itp. oraz kontrola danych).
-sporządzanie raportów i zestawień na bazie systemu SAP
i średniego szczebla dla firmy Philips Lighting Poland oraz Dell Products
-aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy
-opieka nad pracownikami tymczasowymi
-administrowanie dokumentacją personalną
-obsługa kadrowa pracowników
(wystawianie umów, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń, rozliczanie czasu pracy, komunikacja z ZUS, Urzędami Pracy itp.)
-udział w targach pracy, prowadzenie wykładów w szkołach
-praca w systemie SAP (wprowadzanie danych do systemu – ZUS ZLA, dane osobowe, rodzinne itp. oraz kontrola danych).
-sporządzanie raportów i zestawień na bazie systemu SAP
Specjalista ds. Marketingu i Komercjalizacji
- organizacja branżowych targów międzynarodowych
-współpraca z dostawcami
- przygotowywanie ofert handlowych
-redagowanie tekstów, tworzenie art. sponsorowanych,
spotów radiowych, promocja na portalach społecznościowych,
- redagowanie newsletterów, obsługa facebooka
-rekrutacja pracowników oraz planowanie zatrudnienia
-współpraca z dostawcami
- przygotowywanie ofert handlowych
-redagowanie tekstów, tworzenie art. sponsorowanych,
spotów radiowych, promocja na portalach społecznościowych,
- redagowanie newsletterów, obsługa facebooka
-rekrutacja pracowników oraz planowanie zatrudnienia
Asystentka Zarządu
- zarządzanie obiegiem dokumentów
-prowadzenie kalendarza Dyrektora Oddziału
-organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów lotniczych etc.
-dbałość o prawidłowe funkcjonowanie Biura Zarządu
- obowiązki z zakresu HR: uczestnictwo i organizacja targów pracy, redagowanie gazetki zakładowej, uczestnictwo w konferencjach kadrowych, organizacja dużych imprez pracowniczych
- administracja czasu pracy w programie SAP,
- aktualizacja stron intranetowych;
- realizacja programu pozapłacowego motywowania pracowników
- współpraca z działem szkoleń w siedzibie Spółki
- prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów prawa pracy
-prowadzenie kalendarza Dyrektora Oddziału
-organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów lotniczych etc.
-dbałość o prawidłowe funkcjonowanie Biura Zarządu
- obowiązki z zakresu HR: uczestnictwo i organizacja targów pracy, redagowanie gazetki zakładowej, uczestnictwo w konferencjach kadrowych, organizacja dużych imprez pracowniczych
- administracja czasu pracy w programie SAP,
- aktualizacja stron intranetowych;
- realizacja programu pozapłacowego motywowania pracowników
- współpraca z działem szkoleń w siedzibie Spółki
- prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów prawa pracy
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Grupy
Polskie Forum HR
Polskie Forum HR (wcześniej Związek Agencji Pracy Tymczasowej) powstało w 2002 roku z inicjatywy wiodących firm z branży agencji zatrudnienia działających według najwyższych standardów etycznych.
Od