Umiejętności
dobra organizacja pracy pod presją czasu
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi operacyjnej
Nest Bank S.A.
- merytoryczne wsparcie pośredników prowadzących sprzedaż produktów Banku w zakresie produktów i obowiązujących regulacji (kanał: e-mail, telefon);
- dokonywanie oceny możliwości podjęcia współpracy z nowymi Przedsiębiorcami
- wydawanie i modyfikacja dostępów do systemów sprzedażowych
- przyjmowanie i analiza zgłoszeń dotyczących działania aplikacji
- wprowadzanie i modyfikacja danych w systemach
- przygotowanie zestawień i raportów
- rozdzielanie zadań i kontrola ich poprawnej realizacji
- tworzenie manuali i prezentacji szkoleniowych
- szkolenie nowych pracowników
- dokonywanie oceny możliwości podjęcia współpracy z nowymi Przedsiębiorcami
- wydawanie i modyfikacja dostępów do systemów sprzedażowych
- przyjmowanie i analiza zgłoszeń dotyczących działania aplikacji
- wprowadzanie i modyfikacja danych w systemach
- przygotowanie zestawień i raportów
- rozdzielanie zadań i kontrola ich poprawnej realizacji
- tworzenie manuali i prezentacji szkoleniowych
- szkolenie nowych pracowników
Specjalista ds. Obsługi Partnerów
- obsługa i wsparcie Kontrahentów prowadzących sprzedaż produktów finansowych dla banku,
- wprowadzanie nowych danych Kontrahentów do systemów bankowych,
- wsparcie merytorycznym dla zapytań pośredników bankowych w zakresie wiedzy o produktach, systemach i procedurach,
- obsługa zapytań zarówno w formie mailowej, jak i telefonicznej
- wprowadzanie nowych danych Kontrahentów do systemów bankowych,
- wsparcie merytorycznym dla zapytań pośredników bankowych w zakresie wiedzy o produktach, systemach i procedurach,
- obsługa zapytań zarówno w formie mailowej, jak i telefonicznej
Pracownik Biurowy
- umowa zlecenie,
- prace biurowe,
- telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów,
- kontakt z potencjalnymi klientami, i obecnymi,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- nadzór nad przebiegiem zleceń.
- prace biurowe,
- telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów,
- kontakt z potencjalnymi klientami, i obecnymi,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- nadzór nad przebiegiem zleceń.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
sporty drużynowe-siatkówka, psychologia-techniki sprzedaży, aranżacje wnętrz
Inne
wolontariat w czasie eventów w Ergo Arenie
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.