Umiejętności
JIRA
Kanban
Marketing
Project Management
Public Relations
Scrum
Planowanie strategiczne
Reklama
Strategia marketingowa
Komunikacja wewnętrzna
strategia rozwoju produktu
Scrum Master
Analiza konkurencji
Projekty marketingowe
Zarządzanie produktem
Organizowanie eventów
zdolność logicznego myślenia, analizy i syntezy różnych danych,
Marketing produktowy
Marketing B2B
Strategia Marketingowa B2B
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Marketing & Product Manager (freelancer)
AKF Ideas
- Rozpoznawanie potrzeb i identyfikacja kluczowych założeń oraz celów klientów
- Opracowywanie brandingu i strategii marketingowych dla startupów
- Wsparcie w procesie projektowania usług i produktów
- Realizacja projektów w roli Product Ownera
- Dostarczanie identyfikacji wizualnej (logo, bohater marki, akcydensy, projektowanie www)
- Opracowywanie strategii Employer Brandingowej (w tym handbook / onboarding manual)
- Opracowywanie brandingu i strategii marketingowych dla startupów
- Wsparcie w procesie projektowania usług i produktów
- Realizacja projektów w roli Product Ownera
- Dostarczanie identyfikacji wizualnej (logo, bohater marki, akcydensy, projektowanie www)
- Opracowywanie strategii Employer Brandingowej (w tym handbook / onboarding manual)
Product Manager
- Zarządzanie grupą produktów na wszystkich etapach opracowania, wdrożenia i sprzedaży
- Ścisła współpraca z działami rozwoju, produkcji, sprzedaży i marketingu
- Monitoring i analiza rynku
- Opracowanie i realizacja strategii dla wybranej grupy produktów
- Współtworzenie strategii produktowej dla całego asortymentu
- Ścisła współpraca z działami rozwoju, produkcji, sprzedaży i marketingu
- Monitoring i analiza rynku
- Opracowanie i realizacja strategii dla wybranej grupy produktów
- Współtworzenie strategii produktowej dla całego asortymentu
Marketing Manager
- Opracowanie strategii rozwoju agencji
- Opracowanie rebrandingu marki (rdzeń, charakter i zachowania marki oraz identyfikacja wizualna)
- Współtworzenie założeń dla nowych usług i produktów
- Opracowanie założeń planu średnio- i krótkoterminowego dla działań promocyjnych agencji
- Konsultowanie strategii i działań realizowanych dla kluczowych klientów agencji
- Opracowanie rebrandingu marki (rdzeń, charakter i zachowania marki oraz identyfikacja wizualna)
- Współtworzenie założeń dla nowych usług i produktów
- Opracowanie założeń planu średnio- i krótkoterminowego dla działań promocyjnych agencji
- Konsultowanie strategii i działań realizowanych dla kluczowych klientów agencji
Product Manager
Fibar Group Intellectual Property Assets Sp. z o.o.
- Opracowywanie procedur związanych z wprowadzaniem produktu na rynek
- Współtworzenie strategii marki globalnej
- Współtworzenie strategii komunikacji produktu
- Copywriting
- Projektowanie okładek, opakowań i materiałów wsparcia sprzedaży
- Przygotowywanie kompletu materiałów komunikacyjnych (m.in. filmy promocyjne, www, plany social media i PR, newslettery) związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek
- Koordynowanie prac, ustalanie harmonogramu i budżetowanie
- Wprowadzanie innowacyjnych produktów na rynek
- Kreacja i realizacja działań wspierających sprzedaż produktów na różnych etapach cyklu życia produktu
- Ścisła współpraca z agencją kreatywną oraz działami: Designu, Dokumentacji, PMO, Certyfikacji
- Planowanie, zarządzanie i kontrola efektywności działań promocyjnych
- Współtworzenie strategii marki globalnej
- Współtworzenie strategii komunikacji produktu
- Copywriting
- Projektowanie okładek, opakowań i materiałów wsparcia sprzedaży
- Przygotowywanie kompletu materiałów komunikacyjnych (m.in. filmy promocyjne, www, plany social media i PR, newslettery) związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek
- Koordynowanie prac, ustalanie harmonogramu i budżetowanie
- Wprowadzanie innowacyjnych produktów na rynek
- Kreacja i realizacja działań wspierających sprzedaż produktów na różnych etapach cyklu życia produktu
- Ścisła współpraca z agencją kreatywną oraz działami: Designu, Dokumentacji, PMO, Certyfikacji
- Planowanie, zarządzanie i kontrola efektywności działań promocyjnych
Project Manager
- Prowadzenie projektów marketingowych oraz międzydziałowych
- Budowanie i wdrażanie strategii marketingowych zarówno na rynku B2C, jaki i B2B
- Opieka biznesowa nad globalnymi producentami elektroniki użytkowej, sieciami telco i retail (DIY), przygotowywanie wspólnych działań promocyjnych (BTL) oraz kampanii reklamowych (ATL)
- Wyznaczanie strategii (dla działań online i offline), kontrola i wsparcie globalnej sieci dystrybucji
- Koordynacja prac związanych z regulaminami usług dla klientów oraz w zakresie GIODO/ABI
- Planowanie i zarządzanie budżetem powyżej 1 mln zł rocznie
- Współpraca z agencjami kreatywnymi i PR'owymi
- Wdrożenie nowej strony internetowej (wypracowanie założeń, tworzenie i koordynacja powstawania contentu, wdrożenie, utrzymanie)
- Wprowadzenie na rynek nowej linii produktów, a także uczestniczenie w procesie tworzenia produktu
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych, konsumentów oraz działań konkurencji
- Kontrola i analiza wyników własnych działań marketingowych
- Budowanie i wdrażanie strategii marketingowych zarówno na rynku B2C, jaki i B2B
- Opieka biznesowa nad globalnymi producentami elektroniki użytkowej, sieciami telco i retail (DIY), przygotowywanie wspólnych działań promocyjnych (BTL) oraz kampanii reklamowych (ATL)
- Wyznaczanie strategii (dla działań online i offline), kontrola i wsparcie globalnej sieci dystrybucji
- Koordynacja prac związanych z regulaminami usług dla klientów oraz w zakresie GIODO/ABI
- Planowanie i zarządzanie budżetem powyżej 1 mln zł rocznie
- Współpraca z agencjami kreatywnymi i PR'owymi
- Wdrożenie nowej strony internetowej (wypracowanie założeń, tworzenie i koordynacja powstawania contentu, wdrożenie, utrzymanie)
- Wprowadzenie na rynek nowej linii produktów, a także uczestniczenie w procesie tworzenia produktu
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych, konsumentów oraz działań konkurencji
- Kontrola i analiza wyników własnych działań marketingowych
Marketing Manager
- Efektywne planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego
- Ścisła współpraca z działem handlowym
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy
- Weryfikacja istniejących i wyznaczanie nowych strategii, kontrola i wsparcie sieci B2B (ponad 100 krajów)
- Przygotowywanie imprez targowych oraz eventów
- Tworzenie materiałów PR, POS, katalogów, ulotek i folderów
- Rozwijanie narzędzi wspierających sprzedaż oraz kanały dystrybucji
- Tworzenie kampanii reklamowych oraz ich kontrola (SEM/SEO), analiza wyników działań marketingowych (m.in. Analytics, Manager reklam FB, Brand24, IMM)
- Przygotowywanie kampanii e-mail marketingowych
- Monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji
- Koordynowanie pracą zespołu marketingowego (scrum master)
- Ścisła współpraca z działem handlowym
- Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy
- Weryfikacja istniejących i wyznaczanie nowych strategii, kontrola i wsparcie sieci B2B (ponad 100 krajów)
- Przygotowywanie imprez targowych oraz eventów
- Tworzenie materiałów PR, POS, katalogów, ulotek i folderów
- Rozwijanie narzędzi wspierających sprzedaż oraz kanały dystrybucji
- Tworzenie kampanii reklamowych oraz ich kontrola (SEM/SEO), analiza wyników działań marketingowych (m.in. Analytics, Manager reklam FB, Brand24, IMM)
- Przygotowywanie kampanii e-mail marketingowych
- Monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji
- Koordynowanie pracą zespołu marketingowego (scrum master)
Specjalista ds. marketingu
- Przygotowywanie wniosków, realizacja i rozliczanie projektów unijnych
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy (redakcja gazetki firmowej, organizacja wydarzeń i imprez firmowych)
- Organizowanie wydarzeń targowych (koordynowanie pracy zespołu, ustalanie harmonogramu i budżetowanie, współprojektowanie stoisk, kontrolowanie wykonawstwa, przygotowanie materiałów, organizacja konkursów, reprezentacja firmy, raportowanie)
- Tworzenie i zakup katalogów, ulotek, plakatów, roll-up’ów, zarządzanie materiałami POS oraz stoiskami targowymi, prowadzenie magazynu marketingowego, fakturowanie, współpraca z dostawcami
- Koordynowanie pracy agencji digital, social media oraz PR dla rynku polskiego
- Prowadzenie kampanii online oraz tworzenie contentu i zarządzanie kanałami na social media
- Redagowanie materiałów PR, kontakt z mediami, koordynacja pracy zewnętrznych agencji PR’owych
- Tworzenie programu oraz realizacja działań CSR
- Wsparcie działu handlowego i sieci partnerów w Polsce
- Wsparcie dla wybranych kanałów dystrybucji (pozyskiwanie nowych leadów, współtworzenie nowego kanału sprzedaży, planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii ATL i BTL)
- Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy (redakcja gazetki firmowej, organizacja wydarzeń i imprez firmowych)
- Organizowanie wydarzeń targowych (koordynowanie pracy zespołu, ustalanie harmonogramu i budżetowanie, współprojektowanie stoisk, kontrolowanie wykonawstwa, przygotowanie materiałów, organizacja konkursów, reprezentacja firmy, raportowanie)
- Tworzenie i zakup katalogów, ulotek, plakatów, roll-up’ów, zarządzanie materiałami POS oraz stoiskami targowymi, prowadzenie magazynu marketingowego, fakturowanie, współpraca z dostawcami
- Koordynowanie pracy agencji digital, social media oraz PR dla rynku polskiego
- Prowadzenie kampanii online oraz tworzenie contentu i zarządzanie kanałami na social media
- Redagowanie materiałów PR, kontakt z mediami, koordynacja pracy zewnętrznych agencji PR’owych
- Tworzenie programu oraz realizacja działań CSR
- Wsparcie działu handlowego i sieci partnerów w Polsce
- Wsparcie dla wybranych kanałów dystrybucji (pozyskiwanie nowych leadów, współtworzenie nowego kanału sprzedaży, planowanie, budżetowanie i realizacja kampanii ATL i BTL)
Szkolenia i kursy
Google Analytisc (sprawny.marketing), Poznań 11.05.2017
Marketing i Technologia no. 5, Poznań 25.11.2016
Ochrona danych osobowych. Podstawy prawne i zasady praktyczne przetwarzania danych osobowych, Poznań 27-31.07.2015
Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych w 2014 roku, Poznań 25.03.2014
Scrum Master, Poznań 8-9.02.2014
Google Analytics Symmit Poland & CEE, Warszawa 22.10.2013
Marketing w małej firmie, Poznań 24-26.06.2013
Wykorzystanie rozwiązań e-marketingowych w biznesie (Akademia e-marketingu ClearSense), Poznań 22.05.2013
Wykorzystanie rozwiązań e-marketingowych w biznesie (Akademia e-marketingu ClearSense), Poznań 10.07.2012
Sztuka negocjacji i twórcze rozwiązywanie problemów, Poznań 24.05.2012
Zarządzanie procesami, Poznań 27.01.2012
Marketing i Technologia no. 5, Poznań 25.11.2016
Ochrona danych osobowych. Podstawy prawne i zasady praktyczne przetwarzania danych osobowych, Poznań 27-31.07.2015
Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych w 2014 roku, Poznań 25.03.2014
Scrum Master, Poznań 8-9.02.2014
Google Analytics Symmit Poland & CEE, Warszawa 22.10.2013
Marketing w małej firmie, Poznań 24-26.06.2013
Wykorzystanie rozwiązań e-marketingowych w biznesie (Akademia e-marketingu ClearSense), Poznań 22.05.2013
Wykorzystanie rozwiązań e-marketingowych w biznesie (Akademia e-marketingu ClearSense), Poznań 10.07.2012
Sztuka negocjacji i twórcze rozwiązywanie problemów, Poznań 24.05.2012
Zarządzanie procesami, Poznań 27.01.2012
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem