Agnieszka Krygier
specjalista ds. rozliczeń i kontroli należności / koordynator ds. windykacji
Tarnowskie Góry,
śląskie
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. rozliczeń i kontroli należności / koordynator ds. windykacji dla Europy
CHEP ESPANA
Główne cele:
• Maksymalizacja przepływu środków pieniężnych
• Zmniejszanie ryzyka zadłużenia wobec firmy poprzez kontrolowanie linii
kredytowych w stosunku do zdolności kredytowej klientów
• Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klienta
Obowiązki:
• Odpowiedzialność za portfolio ponad 600 klientów (EKA oraz NA)
o łącznym miesięcznym dochodzie powyżej 3 mln Euro
• Prowadzenie negocjacji i budowanie dobrych relacji z klientami firmy
• Kontrola należności oraz nadzór nad ich spłatą
• Wysyłanie wezwań przedsądowych i korespondencji procesowej
• Księgowanie płatności klientów
• Tworzenie kont nowych klientów
• Utrzymywanie telefonicznego lub pisemnego kontaktu z klientami w celu
określenia przyczyn zaległości oraz ustalanie terminów i warunków spłaty
• Nadzorowanie zespołu
• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z niemiecko- oraz polsko-języcznymi
kandydatami
• Prowadzenie cotygodniowych telekonferencji
• Prowadzenie szkolenia SAP oraz Siebel dla nowych członków zespołu
• Tworzenie dokumentacji szkoleniowej i prezentacji wewnętrznych
• Tłumaczenie dokumentacji firmowej oraz korespondencji z języka angielskiego
na język polski i niemiecki
• Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
• Raportowanie stanu i dynamiki zadłużenia wyznaczonej grupy klientów
• Zasięganie porad prawniczych w krajach zadłużonych klientów
• Maksymalizacja przepływu środków pieniężnych
• Zmniejszanie ryzyka zadłużenia wobec firmy poprzez kontrolowanie linii
kredytowych w stosunku do zdolności kredytowej klientów
• Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klienta
Obowiązki:
• Odpowiedzialność za portfolio ponad 600 klientów (EKA oraz NA)
o łącznym miesięcznym dochodzie powyżej 3 mln Euro
• Prowadzenie negocjacji i budowanie dobrych relacji z klientami firmy
• Kontrola należności oraz nadzór nad ich spłatą
• Wysyłanie wezwań przedsądowych i korespondencji procesowej
• Księgowanie płatności klientów
• Tworzenie kont nowych klientów
• Utrzymywanie telefonicznego lub pisemnego kontaktu z klientami w celu
określenia przyczyn zaległości oraz ustalanie terminów i warunków spłaty
• Nadzorowanie zespołu
• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z niemiecko- oraz polsko-języcznymi
kandydatami
• Prowadzenie cotygodniowych telekonferencji
• Prowadzenie szkolenia SAP oraz Siebel dla nowych członków zespołu
• Tworzenie dokumentacji szkoleniowej i prezentacji wewnętrznych
• Tłumaczenie dokumentacji firmowej oraz korespondencji z języka angielskiego
na język polski i niemiecki
• Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
• Raportowanie stanu i dynamiki zadłużenia wyznaczonej grupy klientów
• Zasięganie porad prawniczych w krajach zadłużonych klientów
Specjalista ds. rozliczeń I kontroli należności / koordynator ds. windykacji dla Europy
CHEP UK
Główne cele:
• Maksymalizacja przepływu środków pieniężnych
• Zmniejszanie ryzyka zadłużenia wobec firmy poprzez kontrolowanie linii
kredytowych w stosunku do zdolności kredytowej klientów
• Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klienta
Obowiązki:
• Odpowiedzialność za portfolio ponad 600 klientów (EKA oraz NA)
o łącznym miesięcznym dochodzie powyżej 3 mln Euro
• Prowadzenie negocjacji i budowanie dobrych relacji z klientami firmy
• Kontrola należności oraz nadzór nad ich spłatą
• Wysyłanie wezwań przedsądowych i korespondencji procesowej
• Księgowanie płatności klientów
• Tworzenie kont nowych klientów
• Utrzymywanie telefonicznego lub pisemnego kontaktu z klientami w celu
określenia przyczyn zaległości oraz ustalanie terminów i warunków spłaty
• Nadzorowanie zespołu
• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z niemiecko- oraz polsko-języcznymi
kandydatami
• Prowadzenie cotygodniowych telekonferencji
• Prowadzenie szkolenia SAP oraz Siebel dla nowych członków zespołu
• Tworzenie dokumentacji szkoleniowej i prezentacji wewnętrznych
• Tłumaczenie dokumentacji firmowej oraz korespondencji z języka angielskiego
na język polski i niemiecki
• Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
• Raportowanie stanu i dynamiki zadłużenia wyznaczonej grupy klientów
• Zasięganie porad prawniczych w krajach zadłużonych klientów
• Maksymalizacja przepływu środków pieniężnych
• Zmniejszanie ryzyka zadłużenia wobec firmy poprzez kontrolowanie linii
kredytowych w stosunku do zdolności kredytowej klientów
• Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi klienta
Obowiązki:
• Odpowiedzialność za portfolio ponad 600 klientów (EKA oraz NA)
o łącznym miesięcznym dochodzie powyżej 3 mln Euro
• Prowadzenie negocjacji i budowanie dobrych relacji z klientami firmy
• Kontrola należności oraz nadzór nad ich spłatą
• Wysyłanie wezwań przedsądowych i korespondencji procesowej
• Księgowanie płatności klientów
• Tworzenie kont nowych klientów
• Utrzymywanie telefonicznego lub pisemnego kontaktu z klientami w celu
określenia przyczyn zaległości oraz ustalanie terminów i warunków spłaty
• Nadzorowanie zespołu
• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z niemiecko- oraz polsko-języcznymi
kandydatami
• Prowadzenie cotygodniowych telekonferencji
• Prowadzenie szkolenia SAP oraz Siebel dla nowych członków zespołu
• Tworzenie dokumentacji szkoleniowej i prezentacji wewnętrznych
• Tłumaczenie dokumentacji firmowej oraz korespondencji z języka angielskiego
na język polski i niemiecki
• Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
• Raportowanie stanu i dynamiki zadłużenia wyznaczonej grupy klientów
• Zasięganie porad prawniczych w krajach zadłużonych klientów
Referent ds. Rozliczeń
Obowiązki:
• Generowanie elektronicznych rachunków dla klientów indywidualnych
• Dokonywanie operacji związanych z wygenerowaniem rozliczeń
• Rozliczanie indywidualnego zużycia ciepła, wody i innych mediów
• Monitorowanie poprawności danych rozliczeniowych
• Analizowanie indywidualnych wymagań klientów zawartych w korespondencji.
• Generowanie elektronicznych rachunków dla klientów indywidualnych
• Dokonywanie operacji związanych z wygenerowaniem rozliczeń
• Rozliczanie indywidualnego zużycia ciepła, wody i innych mediów
• Monitorowanie poprawności danych rozliczeniowych
• Analizowanie indywidualnych wymagań klientów zawartych w korespondencji.
Szkolenia i kursy
Train the BusinessTrainer – kurs, luty 2009 CHEP UK
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Energia
Inne
NAGRODY:
Customer Satisfaction & Quality – CHEP UK
Achieving Together Everyday - CHEP UK
Customer Satisfaction & Quality - CHEP ESPANA
UMIEJĘTNOŚCI:
Obsługa komputera: Biegła znajomość programów SAP FI/CO, CRM Siebel, TTCall,Portfolio Plus, ABRE, pakietu MS Office oraz środowisk Windows, Prawo jazdy kat.B
Customer Satisfaction & Quality – CHEP UK
Achieving Together Everyday - CHEP UK
Customer Satisfaction & Quality - CHEP ESPANA
UMIEJĘTNOŚCI:
Obsługa komputera: Biegła znajomość programów SAP FI/CO, CRM Siebel, TTCall,Portfolio Plus, ABRE, pakietu MS Office oraz środowisk Windows, Prawo jazdy kat.B