Agnieszka Kruszelnicka

Student, Uniwersytet Warszawski

Wypowiedzi

  • Agnieszka Kruszelnicka
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie rozliczenie PIT-36
    29.01.2015, 13:46

    Pani Sylwio dziękuję za informację w sprawie kosztów ale mi chodzi też o to, które miesiące ująć do PIT-ów?
    Czy będzie to brutto za 11 miesięcy, tj. od stycznia do listopada?
    Wypłata za miesiąc grudzień 2014 została wypłacona 10 stycznia 2015.
    Do PIT wzięła bym koszty za 11 miesięcy i wynagrodzenie za 11 miesięcy czyli wynagrodzenie od stycznia 2014 do listopada 2014 (listopad 2014 wypłacony do 10 grudnia 2014)

    Czy to będzie prawidłowe działanie?
    Czy taki sam mechanizm zastosować do deklaracji PIT 4R i PIT 8AR?

  • Agnieszka Kruszelnicka
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie ZUS IWA
    29.01.2015, 13:28

    Szanowna Pani Anno :)
    Pięknie dziękuję za infromację.
    Miłego dnia życze i pozdrawiam.
    AgaTen post został edytowany przez Autora dnia 29.01.15 o godzinie 13:29

  • Agnieszka Kruszelnicka
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie rozliczenie PIT-36
    28.01.2015, 22:17

    .Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.01.15 o godzinie 22:17

  • Agnieszka Kruszelnicka
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie rozliczenie PIT-36
    28.01.2015, 22:17

    Bardzo proszę o pomoc.
    W jaki sposób rozliczyć PIT-y za 2014 rok, jeżeli nastąpiła zmiana wypłaty
    wynagrodzenia w trakcie 2014r w następujący sposób:
    - wypłata za miesiąc styczeń 2014 została wypłacona w styczniu 2014
    - wypłata za miesiąc luty 2014 została wypłacona w marcu 2014
    - wypłata za miesiąc marzec 2014 została wypłacona w kwietniu 2014 itd...

    Dziękuję za każdą odpowiedź.

  • Agnieszka Kruszelnicka
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie ZUS IWA
    28.01.2015, 22:07

    Witajcie :) Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

    W miesiącu grudniu 2014 były zatrudnione 164 osoby.
    Wypłata za miesiąc grudzień 2014 została wypłacona 10 stycznia 2015 roku.
    Jaką liczbę zatrudnionych należy wpisać do deklaracji ZUS IWA za grudzień 2014?
    Czy liczbę pracowników zatrudnionych w grudniu 2014 czyli: 164 osoby?
    Czy też liczbę zatrudnionych w listopadzie 2014 czyli: 164 osoby, którym wypłacono wynagrodzenie za listopad 2014 dopiero 10 grudnia 2014?

    W każdym z miesięcy są urlopy wychowawcze i zasiłki macierzyńskie.
    Czy odejmować je z liczby ubezpieczonych w miesiącach kalendarzowych czy też w miesiącach wypłat czyli w następnym miesiącu ( w dacie wypłaty do 10-go następnego miesiąca)?

    Pięknie dziękuję za każdą podpowiedź.
    AgaTen post został edytowany przez Autora dnia 28.01.15 o godzinie 22:11

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do