Agnieszka Krawiec

Agnieszka Krawiec

Doradca Klienta Indywidualnego, Credit Agricole Bank Polska SA,
Kielce, świętokrzyskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca Klienta Indywidualnego
Sprzedaż produktów i usług bankowych, dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta, dla klientów nowych i klientów z przypisanego portfela.
Prowadzenie rozmów sprzedażowych, zgodnie z obowiązującym standardem.
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, aktywizowanie (cross-selling) i obsługa klientów poprzez realizowanie profesjonalnego doradztwa oraz sprzedaż produktów i usług.
Analiza portfela klientów pod kątem planowania działań sprzedażowych.
Systematyczna analiza portfela klientów pod kątem aktywności produktów, podejmowanie działań w sytuacji braku aktywności.
Tworzenie harmonogramu działań sprzedażowych, spotkań z klientami.
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z przypisaną grupą klientów poprzez formę i sposób obsługi klientów.
Pozyskiwanie oraz aktualizacja danych na rachunkach i kartotekach klientów.
Dostarczanie klientom informacji z zakresu wszystkich produktów i usług banku.
Informowanie klientów o ofertach specjalnych.
Wyjaśnianie klientom sposobów korzystania z alternatywnych kanałów dostępu do konta oraz instruowanie klientów w zakresie posługiwania się urządzeniami samoobsługowymi, znajdującymi się w strefie 24.
Przekazywanie podstawowych informacji z zakresu produktów hipotecznych.
Przygotowywanie propozycji produktów i usług dla klientów z portfela w ramach posiadanych kompetencji.
Kontakt i współpraca z pracownikami ze Strefy Transakcji i Operacji, Strefy Bankowości Ekspresowej oraz Doradcą Klienta Biznesowego.
Obsługa reklamacji klientów zgodnie z obowiązującymi standardami oraz procedurami banku.
Przyjmowanie klientów zainteresowanych zakupem produktów bankowych, oczekujących w kolejce w Strefie Transakcji i Operacji.
Realizacja umówionych spotkań umówionych oraz sprzedaż produktów bankowych podczas spotkania z klientem.
Realizacja celów/zadań kampanijnych lub zdarzeń (eventów).
Prowadzenie aktywnych i różnorodnych, lokalnych i centralnych działań marketingowych, wspomagających proces sprzedaży, w tym szczególnie: telefoniczne umawianie spotkań sprzedażowych, pozyskiwanie rekomendacji od klientów banku, udział w prezentacjach sprzedażowych poza placówką bankową.
Pozyskiwanie nowych klientów poprzez rekomendacje i efektywne uposażanie ich w produkty bankowe.
Podejmowanie działań, mających na celu utrzymanie klienta, dosprzedaż produktów oraz monitoring poziomu ryzyka odejścia klienta.
Analiza sytuacji finansowej klienta na podstawie otrzymanego kompletu dokumentów, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi oraz współpraca z jednostką podejmującą decyzję kredytową przy dokonywaniu oceny wniosku kredytowego, jeśli wymaga tego sytuacja.
Współpraca z zespołem doradców placówki bankowej w zakresie przekazywania informacji o klientach i procesach sprzedaży pod kątem realizacji planów sprzedaży w placówce bankowej.
Wykonywanie czynności kasowo-skarbcowych, zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w banku.
Obsługa operacyjna klientów.
Logo
Opiekun
ABACUS CARE Bournemouth, Dorset, UK
Zapewnienie pełnej poufności i dyskrecji w zakresie niejawnych danych odwiedzanych pacjentów.
Pomoc w podstawowych czynnościach higieny osobistej, pomoc w ubieraniu
i w przygotowywaniu posiłków.
Kontrola przyjmowanych leków i asysta w ich dozowaniu.
Obsługa urządzeń medycznych u osób obłożnie chorych.
Rozmowa i dotrzymywanie towarzystwa, w przypadku osób samotnych.
Prowadzenie dokumentacji z każdej wizyty w domu klienta.
Opieka hospicyjna w domu klienta.
Logo
Obsługujący SPA
LIME WOOD Hotel i Spa, Lyndhurst, Hampshire, UK
Pomoc w zapewnieniu dostępności SPA tylko dla konkretnych gości i dbanie o ich bezpieczeństwo w każdej chwili.
Potwierdzenie tożsamości i przywitanie i pożegnanie każdego, kto wchodzi i wychodzi ze SPA.
Zapewnienie dokładnych, odpowiednich i natychmiastowych odpowiedzi na wszystkie pytania gości, zapewniając tym samym pełną ich satysfakcję, zwłaszcza stałych klientów obiektu.
Zachowanie pozytywnego nastawienia i przyczynianie się do utrzymania wysokiej jakości środowiska pracy.
Dokładne oczyszczanie wszystkich przypisanych obszarów, według wytyczonych standardów.
Utrzymanie doskonałego stanu wszystkich elementów, znajdujących się w SPA.
Utrzymanie i zachowanie odpowiedniej podaży czystych szlafroków i ręczników.
Dostarczanie wody, ręczników, szlafroków, produktów i kosmetyków do zabiegów SPA oraz innych rzeczy, w ramach zapotrzebowania basenów oraz gabinetów zabiegowych SPA.
Dbanie o wszystkie obszary SPA, aby pomieszczenia były czyste i odpowiednio zorganizowane do pracy z klientem i dla relaksu klienta.
Zgłaszanie uszkodzeń lub brakujących elementów wymagających remontów do swojego przełożonego.
Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca Finansowy ds Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Kontakt z klientami i organizowanie spotkań, zarówno w placówce, w domu klienta jak i na terenie przedsiębiorstw.
Przeprowadzanie dogłębnych analiz o sytuacji finansowej klientów, ocena stanu obecnego jak i celów na przyszłość.
Analiza informacji i przygotowywanie planów finansowych najlepiej dostosowanych do wymagań poszczególnych klientów
Dostarczanie klientom informacji o nowych i istniejących produktach i usługach.
Tworzenie strategii finansowych.
Pomoc klientom w podejmowaniu świadomych decyzji.
Badanie informacji z różnych źródeł, w tym od dostawców produktów finansowych, różnego typu instytucji finansowych i innych banków.
Promocja i sprzedaż produktów finansowych w celu spełnienia podanych celów sprzedażowych.
Współpraca z centralą.
Utrzymanie bieżącej wiedzy o produktach finansowych i prawnych.
Tworzenie raportów i sprawozdań finansowych.
Kontakt z klientami odnośnie nowych produktów finansowych oraz zmian w ustawodawstwie, które mogą mieć wpływ na ich oszczędności i inwestycje.
Spotkania z klientami dotyczące bieżącej obsługi posiadanych przez nich produktów finansowych.
Logo
Doradca Klienta / Skarbnik
LUKAS BANK, Kielce, Polska
Inicjowanie rozmów z klientami, w celu identyfikacji ich potrzeb.
Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych profesjonalnych standardów..
Dbałość o wizerunek firmy poprzez aktywne poszukiwanie sposobów na jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów.
Silna orientacja na osiąganie celów sprzedażowych.
Przyjmowanie i przetwarzanie płatności i innych transakcji, zgodnie z ustalonymi procedurami i standardami.
Przygotowanie stanowiska pracy na początku zmiany i jego kontrola oraz kontrola transakcji na koniec zmiany.
Przestrzeganie procedur, kontrola oraz utrzymanie optymalnego poziomu płynności środków pieniężnych oddziału.
Przestrzeganie wymogów bezpieczeństwa w zakresie środków pieniężnych oddziału.
Przestrzeganie ustalonych standardów interakcji z klientem dla każdej transakcji
Przestrzeganie ścisłe polityki oraz standardów firmy celem eliminacji ryzyka operacyjnego oraz optymalizacji poziomu zadowolenia klienta i utrzymania jak najlepszego wizerunku firmy.
Systematyczna sprawozdawczość i bieżąca kontrola dokumentów.
Logo
Pracownik punktu kredytowego
Lukas Bank, Kielce, Polska
Zatwierdzanie pożyczek w określonych procedurą granicach.
Rozmowy z kandydatami celem uzyskania informacji, dotyczących wniosków o pożyczki i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące procesu.
Wyjaśnianie klientom opcji, które są dostępne.
Uzyskanie i kompletowanie dokumentów wnioskodawców kredytowych i zbieranie niezbędnych informacji finansowych.
Przegląd i aktualizacja dostępnych wariantów kredytu.
Zapewnienie kompletności każdej umowy pożyczki.
Przedstawianie harmonogramów płatności.
Składanie wniosków kredytowych do weryfikacji i rekomendacja analityczna.
Logo
Asystent Dyrektora ds Administracyjnych
PARK Hotel, Opoczno, Polska
Kontrola wszystkich aspektów ogólnej pracy biurowej .
Utrzymywanie kalendarza biurowego, koordynowanie przepływu pracy i spotkań .
Zachowanie poufności we wszystkich aspektach, dotyczących klientów i personelu.
Współpraca z klientami hotelu, gośćmi restauracji i zwiedzającymi, potencjalnymi przyszłymi klientami.
Odbieranie telefonów i przekazywanie wiadomości Właścicielowi obiektu, Dyrektorowi oraz rezydującym w hotelu gościom .
Otwieranie, sortowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej , w tym faksu i poczty elektronicznej .
Przygotowywanie odpowiedzi dla korespondencji zawierającej pytania rutynowe .
Wykonywanie ogólnych obowiązków biurowych, obejmujących księgowość, dokumentacje kadrowe oraz odbieranie telefonów, dotyczących rezerwacji i organizacji imprez w restauracji.
Mailing, telefonowanie i segregowanie.
Składanie i pobieranie dokumentów organizacyjnych, zapisów i sprawozdań.
Koordynowanie i kierowanie pracami biurowymi, takimi jak bazy danych, przygotowywanie budżetu, kontrola pracowników i zarządzanie zatrudnieniem.
Tworzenie i edycja faktur, sprawozdań dla Właściciela, notatek, listów, sprawozdań finansowych, kontrola stanów magazynowych hotelu, baru i restauracji z wykorzystaniem przetwarzania w arkuszach kalkulacyjnych, bazach danych i innych oprogramowaniach pakietu Microsoft Office.
Planowanie i koordynowanie spotkań i konferencji .
Ścisła współpraca z Dyrektorem hotelu .
Organizacje podróży służbowych .
Gromadzenie i utrzymywanie zapasów sprzętu biurowego i materiałów eksploatacyjnych .
Organizowanie napraw i konserwacji sprzętu biurowego.
Przeprowadzanie inwentaryzacji rocznej.
Logo
Sekretarka
CENTER SYSTEM, Kielce, Polska
Odbieranie telefonów.
Utrzymanie czystości powierzchni biurowych i sprzętu.
Wspieranie dyrektora w nadzorze nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych oraz innych wymagań, charakterystycznych dla tego środowiska pracy.
Monitorowanie stanu zapasów artykułów biurowych oraz ich zakup w optymalnej ilości.
Przygotowywanie i monitorowanie korespondencji w biurze.
Kontrola korespondencji przychodzącej i przygotowywanie wychodzącej.
Aktualizacja ewidencji pracowników.
Organizowanie spotkań pracowników.
Logo
Recepcjonistka / po Kierownika Ośrodka
Ośrodek Wypoczynkowy GOLOBORZE, Cedzyna, Polska
Powitanie klientów.
Sprawdzanie i dokonywanie rezerwacji oraz udzielanie informacji.
Przeprowadzanie transakcji finansowych, niezbędnych do dokonywania ​​płatności przez gości.
Prowadzenie rachunków otrzymanych środków i kontrola sald.
Rezerwacja pokoi dla klientów przez telefon i Internet.
Organizacja wypoczynku dla grup zorganizowanych, typu wczasy oraz kolonie.
Zarządzanie podległym personelem.
Zarządzanie ośrodkiem i restauracją ośrodka.
Współpraca z Centralą.
Wykonywanie ogólnych obowiązków administracyjnych oraz księgowych.

Edukacja

Logo
Finanse i Bankowość, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME

Zainteresowania

Jazda konna, Malarstwo, Podróż

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.