Umiejętności
Prawo jazdy
Microsoft Office
• Bardzo dobre zdolności analityczne
• Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
• Umiejętność pracy w grupie i zarządzanie pracą w grupie
• Zdolność do zarządzania wieloma projektami i pracami jednocześnie
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Marketingu i Sprzedaży
P.H.P.U. INTERLOOP
• Opracowanie strategii i koordynacja działań marketingowych i PR
- opracowanie, wdrażanie i kontrola wykonania krótko- i długoterminowych planów
- prowadzenie projektów marketingowych, planowanie kampanii,
odpowiedzialność za działania promocyjne i reklamowe,
- opracowanie strategii komunikacji (media tradycyjne oraz Internet)
- nadzór działań PR
• Zarządzanie produktami
- analiza sprzedaży poszczególnych produktów i grup produktowych,
- badania i analiza rynku i konkurencji,
- analiza rentowności produktów (P&L);
- opracowywanie strategii wprowadzania nowych produktów (ustalanie polityki
cenowej, wybór kanałów dystrybucji);
- planowanie sprzedaży produktów, ustalanie strategii promocyjnych,
- nadzór nad technicznymi aspektami dotyczącymi oznakowania oraz etykiet na
importowane produkty, tłumaczenia instrukcji oraz materiałów handlowych z
języka angielskiego na język polski;
• Zarządzanie działem sprzedaży
- współtworzenie i realizacja budżetu oraz nadzór nad realizacją planu sprzedaży
- kierowanie zespołem sprzedażowym
- spotkania i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami
i dostawcami;
- analiza efektywności klientów;
- kontakt z zagranicznymi dostawcami (negocjowanie cen, prognozowanie
zakupów, zamówienia).
- podejmowanie działań mających na celu motywowanie i wsparcie pracowników w
codziennych działaniach
- wybór najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
• Opracowywanie planów rozwoju firmy, propozycji doskonalenia działań
• Wyszukiwanie, ocena i wybór dostawców
Dodatkowo w trakcie całego okresu zatrudnienia w PHPU INTERLOOP: funkcja Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
- Utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością w firmie
- Raportowanie na temat stanu i skuteczności systemu zarządzania
- Doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
- Komunikacja ze stronami zewnętrznymi w zakresie zarządzania jakością
- Coroczne przeglądy systemu zarządzania, analiza realizacji wyznaczonych celów, analiza realizacji
procesów
- Opracowywanie planów rozwoju firmy, propozycji doskonalenia działań
- Opracowywanie wymagań dla poszczególnych stanowisk, określanie oraz tworzenie kart zakresu
obowiązków dla nowo przyjętych pracowników
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu wdrażanych zmian
- Opracowywanie planu potrzeb szkoleniowych pracowników oraz badania skuteczności szkoleń
- Koordynowanie i nadzorowanie oceny satysfakcji klientów
- Analiza zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych
- Opracowywanie celów mierzalnych do osiągnięcia na dany rok (np. wielkość sprzedaży, poziom
satysfakcji klientów, terminowość dostaw )
- Kontrola dokumentacji wewnętrznej
- opracowanie, wdrażanie i kontrola wykonania krótko- i długoterminowych planów
- prowadzenie projektów marketingowych, planowanie kampanii,
odpowiedzialność za działania promocyjne i reklamowe,
- opracowanie strategii komunikacji (media tradycyjne oraz Internet)
- nadzór działań PR
• Zarządzanie produktami
- analiza sprzedaży poszczególnych produktów i grup produktowych,
- badania i analiza rynku i konkurencji,
- analiza rentowności produktów (P&L);
- opracowywanie strategii wprowadzania nowych produktów (ustalanie polityki
cenowej, wybór kanałów dystrybucji);
- planowanie sprzedaży produktów, ustalanie strategii promocyjnych,
- nadzór nad technicznymi aspektami dotyczącymi oznakowania oraz etykiet na
importowane produkty, tłumaczenia instrukcji oraz materiałów handlowych z
języka angielskiego na język polski;
• Zarządzanie działem sprzedaży
- współtworzenie i realizacja budżetu oraz nadzór nad realizacją planu sprzedaży
- kierowanie zespołem sprzedażowym
- spotkania i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami
i dostawcami;
- analiza efektywności klientów;
- kontakt z zagranicznymi dostawcami (negocjowanie cen, prognozowanie
zakupów, zamówienia).
- podejmowanie działań mających na celu motywowanie i wsparcie pracowników w
codziennych działaniach
- wybór najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
• Opracowywanie planów rozwoju firmy, propozycji doskonalenia działań
• Wyszukiwanie, ocena i wybór dostawców
Dodatkowo w trakcie całego okresu zatrudnienia w PHPU INTERLOOP: funkcja Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
- Utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością w firmie
- Raportowanie na temat stanu i skuteczności systemu zarządzania
- Doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
- Komunikacja ze stronami zewnętrznymi w zakresie zarządzania jakością
- Coroczne przeglądy systemu zarządzania, analiza realizacji wyznaczonych celów, analiza realizacji
procesów
- Opracowywanie planów rozwoju firmy, propozycji doskonalenia działań
- Opracowywanie wymagań dla poszczególnych stanowisk, określanie oraz tworzenie kart zakresu
obowiązków dla nowo przyjętych pracowników
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu wdrażanych zmian
- Opracowywanie planu potrzeb szkoleniowych pracowników oraz badania skuteczności szkoleń
- Koordynowanie i nadzorowanie oceny satysfakcji klientów
- Analiza zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych
- Opracowywanie celów mierzalnych do osiągnięcia na dany rok (np. wielkość sprzedaży, poziom
satysfakcji klientów, terminowość dostaw )
- Kontrola dokumentacji wewnętrznej
Szkolenia i kursy
10.2011-12.2011 Specjalista ds. PR, Firma 2000
07.2011-10.2011 Akademia Zarządzania Sprzedażą,
Sandler Training
09.2010-10.2010 „Zarządzanie Zespołem”, MTD
04.2006 Pełnomocnik ds. Systemu
Zarządzania Jakością, Dekra
07.2011-10.2011 Akademia Zarządzania Sprzedażą,
Sandler Training
09.2010-10.2010 „Zarządzanie Zespołem”, MTD
04.2006 Pełnomocnik ds. Systemu
Zarządzania Jakością, Dekra
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Inne
Prawo jazdy kategorii „B”
Instruktor fitness, certyfikat: Sport For All Leader without Frontiers
Instruktor fitness, certyfikat: Sport For All Leader without Frontiers
Grupy
Zarządzanie Firmą wg standardów MBA II edycja
Grupa zrzeszająca studentów Podyplomowego Studium Zarządzania Firmą wg standardów MBA