Agnieszka Krajewska

Manager Marketingu i Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Prawo jazdy Microsoft Office • Bardzo dobre zdolności analityczne • Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji • Umiejętność pracy w grupie i zarządzanie pracą w grupie • Zdolność do zarządzania wieloma projektami i pracami jednocześnie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager Marketingu i Sprzedaży
P.H.P.U. INTERLOOP
• Opracowanie strategii i koordynacja działań marketingowych i PR
- opracowanie, wdrażanie i kontrola wykonania krótko- i długoterminowych planów
- prowadzenie projektów marketingowych, planowanie kampanii,
odpowiedzialność za działania promocyjne i reklamowe,
- opracowanie strategii komunikacji (media tradycyjne oraz Internet)
- nadzór działań PR
• Zarządzanie produktami
- analiza sprzedaży poszczególnych produktów i grup produktowych,
- badania i analiza rynku i konkurencji,
- analiza rentowności produktów (P&L);
- opracowywanie strategii wprowadzania nowych produktów (ustalanie polityki
cenowej, wybór kanałów dystrybucji);
- planowanie sprzedaży produktów, ustalanie strategii promocyjnych,
- nadzór nad technicznymi aspektami dotyczącymi oznakowania oraz etykiet na
importowane produkty, tłumaczenia instrukcji oraz materiałów handlowych z
języka angielskiego na język polski;
• Zarządzanie działem sprzedaży
- współtworzenie i realizacja budżetu oraz nadzór nad realizacją planu sprzedaży
- kierowanie zespołem sprzedażowym
- spotkania i utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami
i dostawcami;
- analiza efektywności klientów;
- kontakt z zagranicznymi dostawcami (negocjowanie cen, prognozowanie
zakupów, zamówienia).
- podejmowanie działań mających na celu motywowanie i wsparcie pracowników w
codziennych działaniach
- wybór najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
• Opracowywanie planów rozwoju firmy, propozycji doskonalenia działań
• Wyszukiwanie, ocena i wybór dostawców

Dodatkowo w trakcie całego okresu zatrudnienia w PHPU INTERLOOP: funkcja Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008
- Utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością w firmie
- Raportowanie na temat stanu i skuteczności systemu zarządzania
- Doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
- Komunikacja ze stronami zewnętrznymi w zakresie zarządzania jakością
- Coroczne przeglądy systemu zarządzania, analiza realizacji wyznaczonych celów, analiza realizacji
procesów
- Opracowywanie planów rozwoju firmy, propozycji doskonalenia działań
- Opracowywanie wymagań dla poszczególnych stanowisk, określanie oraz tworzenie kart zakresu
obowiązków dla nowo przyjętych pracowników
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu wdrażanych zmian
- Opracowywanie planu potrzeb szkoleniowych pracowników oraz badania skuteczności szkoleń
- Koordynowanie i nadzorowanie oceny satysfakcji klientów
- Analiza zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych
- Opracowywanie celów mierzalnych do osiągnięcia na dany rok (np. wielkość sprzedaży, poziom
satysfakcji klientów, terminowość dostaw )
- Kontrola dokumentacji wewnętrznej
Logo
specjalista ds. marketingu
P.H.P.U. INTERLOOP
• Koordynacja działań marketingowych w firmie
• Koordynacja przygotowania materiałów reklamowych (np. ulotki, materiałów promocyjno-informacyjnych);
• Koordynacja działań związanych z przygotowaniem sklepu internetowego

Szkolenia i kursy

10.2011-12.2011 Specjalista ds. PR, Firma 2000
07.2011-10.2011 Akademia Zarządzania Sprzedażą,
Sandler Training
09.2010-10.2010 „Zarządzanie Zespołem”, MTD
04.2006 Pełnomocnik ds. Systemu
Zarządzania Jakością, Dekra

Edukacja

Logo
Zarządzanie firmą według standardów MBA, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne, specjalizacja Zarządzanie marketingowo-logistyczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Inne

Prawo jazdy kategorii „B”
Instruktor fitness, certyfikat: Sport For All Leader without Frontiers

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zarządzanie Firmą wg standardów MBA II edycja
Zarządzanie Firmą wg standardów MBA II edycja
Grupa zrzeszająca studentów Podyplomowego Studium Zarządzania Firmą wg standardów MBA