Agnieszka Kowalewska

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Centra kontaktowe Doświadczenia klienta Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

G Partner Sp. z o.o.
Projekt Manager
databroker S.A.
Dyrektor Operacyjny
Universal Agent S.A.
Dyrektor Operacyjny
Call Center Poland
Kierownik Realizacji
Delta Contact Sp. z o.o.
Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Sprzedaży
Pekao  Financial Services Sp. z o.o.
Kierownik Działu Obsługi Funduszy Emerytalnych

Edukacja

Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Żeglarstwo

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Biznes w wydaniu kobiet
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Forum Call Center
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
FRIENDSHIP in BUSINESS
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
Projektujemy i tworzymy szkolenia, procesy szkoleniowe i rozwojowe dla firm oraz osób fizycznych.
IQ Inspiration Quality
IQ Inspiration Quality
IQ - Inspiration Quality to twór moich dotychczasowych doświadczeń opartych na: - szkoleniach - coachingu szczególnie w branży call center. Oprócz tego to duża dawka inspiracji do zmiany. Se
Orange Biznes
Orange Biznes
Grupa skupia osoby posiadające firmę/działalność gospodarczą. Jeżeli masz firmę, forum jest dla Ciebie. Grupa służy wymianie informacji.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość