Umiejętności
Centra kontaktowe
Doświadczenia klienta
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Żeglarstwo
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu
Projektujemy i tworzymy szkolenia, procesy szkoleniowe i rozwojowe dla firm oraz osób fizycznych.
IQ Inspiration Quality
IQ - Inspiration Quality to twór moich dotychczasowych doświadczeń opartych na:
- szkoleniach
- coachingu
szczególnie w branży call center.
Oprócz tego to duża dawka inspiracji do zmiany.
Se
Orange Biznes
Grupa skupia osoby posiadające firmę/działalność gospodarczą. Jeżeli masz firmę, forum jest dla Ciebie. Grupa służy wymianie informacji.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość