Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Szkolenia i kursy
2006, 2007 Seminarium nt. badań związanych z kanałami dystrybucji w Europie Środkowej – Praga, GfK Polonia
2006 Metody doboru próby, Warszawa GfK Polonia
2006 Role zespołowe, Warszawa GfK Polonia
2006 Seminarium Mystery Shopper w Brukseli – GfK Polonia
2005 Seminarium nt. badań jakościowych w Brukseli – GfK Polonia
2004 Statystyka w badaniach ilościowych – KINOULTY RESEARCH
2003 Metodologie badań marketingowych – KINOULTY RESEARCH
2006 Metody doboru próby, Warszawa GfK Polonia
2006 Role zespołowe, Warszawa GfK Polonia
2006 Seminarium Mystery Shopper w Brukseli – GfK Polonia
2005 Seminarium nt. badań jakościowych w Brukseli – GfK Polonia
2004 Statystyka w badaniach ilościowych – KINOULTY RESEARCH
2003 Metodologie badań marketingowych – KINOULTY RESEARCH
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
sport, literatura, marketing, zjawiska społeczne z obszaru etnografii i socjologii, sport, zdrowy styl życia, podróże, taniec
Grupy
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?